ایالات متحده ارائه شده است هنگفتی پول برای مبارزه با COVID-19 در خارج از کشور. اما گرفتن وجود دارد

بزرگنمایی این تصویر یک N95 ماسک — یک قطعه مهم از تجهیزات حفاظت شخصی. ایالات متحده در حال حاضر محدود

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک N95 ماسک — یک قطعه مهم از تجهیزات حفاظت شخصی. ایالات متحده در حال حاضر محدود کردن توانایی کمک به گروه های خارج از کشور برای استفاده آمریکا بودجه برای خرید PPE. ژنگژو سین ژنگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ژنگژو سین ژنگ/گتی ایماژ

وقتی که می آید به مبارزه با COVID-19 در خارج از کشور, ایالات متحده آمریکا شده است سخاوتمندانه ترین ملت در جهان ارتکاب 900 میلیون دلار به جهانی بهداشت انسانی و اقتصادی برنامه های در 120 کشور, با توجه به وزارت امور خارجه. پول می رود به بین المللی و محلی و گروه های کمک و امکانات بهداشتی در کشور است.

اما گرفتن وجود دارد.

کمک گیرندگان نمی توانند با استفاده از ایالات متحده بودجه برای خرید تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران بهداشت — ماسک و دستکش برای مثال — بدون نیاز به تایید قبل از آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی.

محدودیت اول گزارش جدید انسانی در 29 آوریل کشیده شده انتقاد از جهانی کمک گروه های که با تکیه بر ایالات متحده بودجه برای انجام کار صرفه جویی در زندگی در جهان در حال توسعه و در کشورهای در حال مبارزه با این بیماری همه گیر.

"این فقط مجموعه تا یک مانع اضافی برای اجرای همکاران که همچنین نیاز به فکر و حفاظت از کارکنان خود را در طول در حال حاضر به چالش کشیدن زمان می گوید:" آماندا Glassman, مدیر اجرایی مرکز جهانی توسعه یک مخزن فکر می کنم.

USAID در جواب سوال در مورد محدودیت در یک ایمیل به NPR و سپس پیگیری مصاحبه تلفنی. آژانس توسعه بین المللی درخواست شده است که دیدگاه توان به "آژانس توسعه بین المللی سخنگو."

اندازه گیری در محل قرار داده شد برای اطمینان از وجود دارد خواهد بود به اندازه کافی PPE برای آمریکا, سخنگوی NPR گفت. در ایمیل پاسخ سخنگوی اشاره کرد: "ما همچنان باقی می ماند و حساس به نیازهای بشردوستانه ذینفع در سراسر جهان در حالی که تعادل فوریت نیاز داخلی در اینجا در ایالات متحده است."

این بخشی از یک سری از تلاش های دولت برای نجات PPE سهام ایالات متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی در مارس 7, وزیر امور خارجه, Michael Pompeo گفت: آمریکا دیگر نمی خواهد در حمل و نقل PPE در خارج از کشور است. که نشان از یک تغییر در سیاست. در ماه فوریه برای مثال در ایالات متحده فرستاده 17.8 تن از اهدا لوازم پزشکی از جمله ماسک و لباس به چین است.

"در حال حاضر با توجه به نیاز بزرگ برای PPE در کشور خود ما تمرکز ما خواهد بود بر حفظ بحرانی اقلام پزشکی در ایالات متحده تا زمانی که تقاضا در اینجا ملاقات" گفت: Pompeo در جلسه.

در واقع ایالات متحده سلامت کارگران باقی می ماند در نیاز از PPE. در اواسط ماه آوریل انجمن پزشکی آمریکا با ارسال نامه ای اصرار به سازمان مدیریت اضطراری فدرال به آدرس "شایع" PPE کمبود در ایالات متحده آمریکا "پزشکان و سایر مراقبت های بهداشتی کارگران در هر کشور ابراز نگرانی های جدی در مورد در دسترس بودن مناسب تجهیزات ایمنی" در این نامه اعلام کرد.

در مارس 8 تلفن مصاحبه با NPR, the USAID سخنگو گفت: این سازمان به تازگی شروع به گفتن کمک گیرندگان که آنها نمی توانند با استفاده از بودجه خود را به خرید PPE. این محدودیت نیست که این گروه از طریق USAID تماس با شخص و یا شامل در اعطای قرارداد.

اگر کمک گیرندگان می خواهم به استفاده از خود را COVID-19 بودجه برای خرید PPE آنها باید ارائه درخواست به اداره انکشافی ایالات متحده امریکا با توجه به USAID سخنگو.

لیزا Hilmi, مدیر اجرایی گروه اصلی جهانی کنسرسیوم 9,000 سلامت جامعه سازمان می گوید او شده است در ارتباطات به طور منظم با کمک گروه در سراسر جهان است. گروه او کار می کند به او گفت که آنها شروع به یادگیری این دستورالعمل جدید در این هفته از آوریل 20.

با توجه به Hilmi گروه مطلع شدند خود را USAID رابط است که آنها می توانند با استفاده از موجود کمک بودجه برای خرید PPE. در قیمتهای جدید USAID بودجه آنها باید مشخص کنید که آنها می خواهم به استفاده از این بودجه برای خرید PPE — و دریافت تایید از آژانس به انجام این کار.

پس از مطلع شدن از نیاز به اجازه خرید PPE, می گوید: Hilmi, "صدها نفر از گروه پر کردن این درخواست. اما تا کنون هیچ یک شنیده از USAID."

هفته گذشته Hilmi می گوید او یک آژانس توسعه بین المللی تماس برای به روز رسانی — اما "آنها گفت: آنها آگاه نیست از چه زمانی و روند بود [برای تایید درخواست]."

Hilmi می گوید "نا امید" با تاخیر در پاسخ از آژانس به درخواست برای PPE خرید.

"در طول یک بیماری همه گیر ما انتظار داریم همه چیز به زیرک تر," او می گوید. "زندگی مردم در خطر است."

NPR خواسته USAID به اظهار نظر در مورد گزارش از تاخیر در پاسخ در مورد خرید PPE. USAID نه ارائه پاسخ گفتن NPR آنها نمی تواند به پاسخ در زمان برای انتشار.

پرسید که آیا این قابل فهم است که با کمبود در آمریکا از PPE ایالات متحده ممکن است با قرار دادن اولویت در ایجاد خود را عرضه Glassman از مرکز توسعه جهانی پاسخ داد: "به عنوان ثروتمندترین کشور بر روی این سیاره مطمئنا ما هر دو می توانید با کمی تلاش است."

کمک های سازمان تماس گرفته توسط NPR دریافت خواهید کرد که ایالات متحده آمریکا بودجه نیز ابراز نا امیدی با محدودیت. "این غیر قابل قبول است که USAID محدود همکاران در سلامت و سازمان های غیر دولتی [غیر دولتی] مثل ما از خرید این اقلام با وجوه خود را. ما در یک جامعه جهانی و باید به مبارزه با این بیماری به عنوان یک جامعه جهانی. ما امن نیست تا زمانی که همه ما امن" گفت: Cate اسوالد رئیس سیاست و مشارکت افسر بهداشت جهانی گروه همکاران در سلامت.

در بیانیه ای از نجات کودکان به NPR, برنیس رومرو, مدیر ارشد, از سیاست های انسان دوستانه و حمایت نوشت: "کودکان را نجات دهید آگاه است از راهنمایی های جدید و بسیار نگران ... ما اصرار دولت ایالات متحده به مقررات به ما اجازه می دهد تا به تهیه تجهیزات حفاظتی ما نیاز به منظور رسیدن به آسیب پذیر کودکان و خانواده ها و حفاظت از کارکنان ما در طول این بحران است."

در ضمن USAID در اظهارات عمومی تأکید کرده است اهمیت دیگر انواع بیماری همه گیر استراتژی.

در پاسخ به یک سوال در یک نشست خبری در مارس 1, USAID اقدام مدیر جان Barsa اشاره کرد که COVID پاسخ فراتر از تجهیزات پزشکی مانند PPE و هواکش. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما در جعبه ابزار برای مبارزه با این بیماری همه گیر. پس از آن است که بیش از فقط تجهیزات," او گفت:.

او اشاره کرد که کمک های ایالات متحده را می توان مورد استفاده برای تلاش دیگر مانند بالا بردن آگاهی در مورد COVID-19 افزایش دسترسی به آب و بهداشت و بهبود بیماری های نظارت است.

اما حداقل یک قطعه از بحرانی COVID-19 تجهیزات در حال حاضر فرستاده شده توسط ایالات متحده آمریکا

در مه 8, Barsa توییتی که به آژانس ارسال هواکش به آفریقای جنوبی. "این تجهیزات استفاده می شود در آفریقای جنوبی در بخش های مراقبت ويژه و به هیچ وجه تحت تاثیر دسترس بودن این بحرانی منابع برای مردم آمریکا," او نوشت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن