102-در سال جدید بهبود از Coronavirus

سوفی Avouris, 102, به تازگی بهبود از coronavirus. او یک کودک بود که در سال 1918 آنفلوانزای همه گیر در

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سوفی Avouris, 102, به تازگی بهبود از coronavirus. او یک کودک بود که در سال 1918 آنفلوانزای همه گیر در سراسر اروپا است. او زندگی می کردند از طریق رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم قبل از مهاجرت از یونان به آمریکا در 1950s. این Avouris خانواده پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
این Avouris خانواده

سوفی Avouris شد یک نوزاد در یونان که از سال 1918 پاندمی آنفلوانزا از طریق اروپا است. در حال حاضر در 102 او جان سالم به در coronavirus عفونت در منهتن مرکز توانبخشی.

هنوز بسیاری از مردم می گویند که آنها زندگی می کردند از طریق هر دو حوادث.

"ما فقط فکر نمی کنم او خواهد بود قادر به آن را" دختر افی Strouthides NPR گفت. "دکتر به ما گفت ما نمی آیند برای دیدار او, اما اگر آن را می شود واقعا جدی و [به سمت] پایان آنها اجازه می دهد ما را به می آیند و او را ببینید. بنابراین ما آماده است."

در ماه مارس Avouris بود و دوره نقاهت بعد از جراحی تعویض مفصل ران در مری منینگ والش خانه سالمندان در منهتن هنگامی که دکتر متوجه چیزی شد ،

"او بسیار پرحرف بانو" دکتر تیمور میرزا NPR گفت. "او کسی است که اغلب به [پرستار ایستگاه] و شروع یک مکالمه با پرستار یا خودم. او صحبت می کند یونانی تنها در مورد من با استفاده از ترجمه گوگل بر روی گوشی من و هنگامی که او را متوقف در حال انجام است که زمانی که من نگران است."

او یک تب همان روز و تست مثبت برای coronavirus.

دخترش نگران بود. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید که 80 درصد از افرادی که درگذشت COVID-19 در آمریکا 65 ساله یا مسن تر.

"بار دوم من به او صحبت کرد او نگه داشته گفت: چگونه بیمار او احساس که او حتی نمی تواند صحبت در گوشی" Strouthides گفت.

با وجود سن و نارسایی احتقانی قلب او بهتر است پس از دو هفته است. او شده است بدون علامت به مدت شش هفته اگر چه او در ادامه به تست مثبت برای ویروس.

"حتی زمانی که او واقعا بیمار به پزشکان گفت که او هنوز هم به نوعی با هوش است. او را به شوخی کمی یا لبخند هنگامی که او در می آیند. و من فکر کردم آره که مادر من" Strouthides گفت.

Avouris' دکتر و دختر ویژگی بهبود او به او قوی اساسی و همچنین شاید مادام العمر رژیم غذایی مدیترانه ای — اما دلایل واقعی هنوز هم یک راز باقی می ماند.

"او یک جنگنده" میرزا گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن