حذف اکانت تلگرام

روزانه سوالات زیادی در مورد دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام مطرح می شود. با این حساب ، در این مقاله علا

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1400

روزانه سوالات زیادی در مورد دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام مطرح می شود. با این حساب ، در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم مزایا و معایب این امر چه خواهد بود ، سعی داریم نحوه انجام این کار را در نرم افزار پیام رسان تلگرام توضیح دهیم. با توجه به اینکه قابلیت حذف اکانت تلگرام در نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله ، می توانید اکانت تلگرام خود را از طریق سایت تلگرام حذف کنید.

در این مقاله همچنین سعی کردیم به سوالات مهم مصرف کنندگان در این زمینه پاسخ دهیم. س Quesالاتی مانند نحوه بازگرداندن حساب کاربری حذف شده تلگرام ، مشکل عدم دریافت کد تلگرام ، مشکل عدم دریافت کد تأیید برای حذف تلگرام و ... پس با ما همراه باشید. ما مقالات دیگری را نیز در این زمینه ارائه می دهیم ، از جمله اینکه بهترین نسخه تلگرام غیر رسمی کدام است؟ و دلیل پریدن از تلگرام چیست؟ لطفا بخوانید

دیلیت اکانت تلگرام چیست و چرا این اصطلاح بسیار محبوب است؟

از آنجا که پیام رسان تلگرام محبوب شد و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد ، به دلیل سهولت عضویت و استفاده از آن ، رتبه بسیار بالایی دارد. پس از این محبوبیت ، اصطلاحات زیادی بوجود آمد ، مانند نشانک دوم تلگرام ، ایجاد برچسب تلگرام ، مسدود شدن در تلگرام و ... و ما در گروه مشاوره هیواتک مقاله خودمان را برای هر یک از آنها نوشتیم. اما اصطلاح Delete Account Telegram به معنای حذف حساب کاربری شما است. البته گاهی اوقات پیش می آید که شما دیگر نمی خواهید در تلگرام کار کنید یا می خواهید سیم کارت خود را بفروشید و نمی خواهید خریدار سیم کارت شما بتواند از حساب تلگرام شما استفاده کند. بنابراین شما همچنین باید بدانید که چگونه یک حساب کاربری را حذف کنید. ما این موضوع را برای ادامه این مقاله آموزش دادیم.

مزایای حذف اکانت تلگرام چیست؟

علاوه بر حذف حساب تلگرام ، ممکن است دسترسی به حساب خود را نیز از دست دهید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید با استفاده از یک حساب حذف شده می توانید از بلوک تلگرام خارج شوید! بنابراین ، اگر توسط یکی از دوستانتان در تلگرام مسدود شده باشید و پیام های شما به او نرسد ، می توانید با استفاده از گزینه حذف حساب کاربری خود و ثبت نام مجدد در تلگرام ، با دوست خود با همان شماره و به اصطلاح صحبت کنید. بلوک تلگرام. این ترفند به شما کمک می کند برای افرادی که شما را مسدود کرده اند پیام ارسال کنید.
البته لازم به ذکر است که اگر بیش از حد از این ویژگی استفاده کنید ، تلگرام جریمه شما می کند و اجازه نمی دهد برای مدتی وارد حساب خود شوید. بنابراین در استفاده از اکانت تلگرام خود وسواس داشته باشید.

چگونه با دیلیت اکانت تلگرام خود اکانت تلگرام خود را حذف کنیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ، امکان حذف حساب کاربری در نرم افزار تلگرام وجود ندارد. بنابراین ، بسته به نوع تلفن خود ، عملیات حذف حساب را با استفاده از موارد زیر انجام دهید:

نحوه حذف اکانت تلگرام در اندروید

برای حذف یک حساب تلگرام در تلفن Android خود ، ابتدا یکی از مرورگرهای خود مانند Chrome یا Firefox را باز کنید. سپس از طریق نوار ابزار در بالای مرورگر وارد سایت زیر شوید:

لینک دیلیت اکانت تلگرام

همانطور که در لینک بالا مشاهده می کنید ، باید شماره تلفن همراه خود را با کد +98 وارد کنید. سپس کدی به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید. صفحه بعدی تأیید می کند که مطمئن هستید می خواهید حساب خود را حذف کنید یا خیر. اگر این را تأیید کنید ، حساب تلگرام شما به طور کامل پاک می شود.
حال ، اگر دوستانتان بخواهند با شما صحبت کنند ، به جای نام شما گزینه Deleted Account را می بینند.

نحوه حذف اکانت تلگرام در آیفون

مانند قبل ، برای حذف تلگرام خود در آیفون ، ابتدا باید یکی از مرورگرهای خود مانند Safari یا Google Chrome را باز کنید. سپس برای حذف حساب تلگرام آدرس فوق را وارد کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید تا حساب تلگرام خود را پاک کنید.

 

توجه داشته باشید که اگر می خواهید دوباره وارد تلگرام شوید ، باید کد تأیید را از تلگرام دریافت کنید. اگر این کد را دریافت نکرده اید ، ممکن است به دلیل حسابهای دوره ای شما باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله دریافت نکردن کد تلگرام را مطالعه کنید.

مشکلی در دیلیت اکانت تلگرام وجود دارد

هنگامی که می خواهید تلگرام خود را حذف کنید ، ممکن است مشکلاتی مانند عدم دریافت کد تأیید داشته باشید. از آنجا که کد تأیید همیشه به حساب تلگرام شما ارسال می شود ، بنابراین اگر تلگرام شما هنوز روی تلفن یا رایانه باز است ، می توانید آن را به راحتی دریافت کنید. در غیر این صورت ، باید درخواست کد را با ارسال پیام کوتاه تأیید کنید.

در این موارد ، اگر کاربر چندین بار حساب را پاک کرده باشد ، ممکن است کد تأیید برای او ارسال نشود و پیام خطایی صادر می شود. در این حالت ، باید مدتی صبر کنید و دوباره درخواست خود را امتحان کنید.

توجه شده است که کاربرانی که بیش از حد از Account Delete استفاده می کنند کد ورود به سیستم تلگرام را دریافت نمی کنند. در چنین شرایطی بهتر است کمی صبر کنید یا مقاله ما را در مورد دریافت نکردن کد تلگرام بخوانید.

پس از حذف حساب کاربری ، حساب تلگرام را بازیابی کنید

به نقل از سایت نیک مگ باید بدانید که پس از حذف حساب تلگرام خود ، هرگز نمی توانید چت های قبلی و اطلاعات مربوط به حساب قبلی خود را بازیابی کنید. اما اگر می خواهید شانس خود را امتحان کنید می توانید با مطالعه مقاله بازیابی حساب تلگرام خود شانس خود را امتحان کنید.

نحوه حذف تلگرام به صورت خودکار

جالب است بدانید که یک ویژگی در تلگرام وجود دارد که می توانید تنظیم کنید تا اکانت تلگرام خود را در یک زمان مشخص حذف کند. به عنوان مثال ، می توانید تعیین کنید که تلگرام شما طی یک چهار ماه یا شش ماه که استفاده نشده است ، به طور خودکار حذف شود. این گزینه در تنظیمات تلگرام با نام Delete my account وجود دارد ، در غیر این صورت. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، پس از ورود به منوی تنظیمات و سپس انتخاب گزینه Privacy and Security ، صفحه زیر برای شما باز می شود و با انتخاب گزینه مشخص شده با رنگ قرمز می توانید مدت استفاده نشده را تعیین کنید. در تلگرام ، حساب شما به صورت خودکار حذف خواهد شد:

نتیجه گیری

اگر می خواهیم در مورد روش های حذف اکانت تلگرام نتیجه گیری کلی داشته باشیم ، باید بگوییم از آنجا که امکان حذف حساب در نرم افزار تلگرام وجود ندارد ، باید حساب را از طریق سایت تلگرام حذف کنید. بنابراین مهم نیست که از چه دستگاهی برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنید. ورود به سایت برای حذف یک حساب کاربری از طریق مرورگر اینترنت و حذف حساب کاربری خود با وارد کردن شماره و دریافت کد تأیید بسیار مهم است.

در آخر ، لطفا توجه داشته باشید که شما نباید از نرم افزار حذف حساب تلگرام که در بازارهای نرم افزار مانند Playstore موجود است استفاده کنید ، زیرا استفاده از این نرم افزار ممکن است از حساب شارژ سیم کارت شما یا تا پایان بودجه شما کسر شود. . کارت خود را اضافه کنید.

سوالات متداول

1- حذف اکانت تلگرام به چه معناست؟
حذف اکانت تلگرام به معنای حذف اکانت خود است.

2- مزایای حذف اکانت تلگرام چیست؟
با حذف حساب تلگرام می توانید از بلوک تلگرام خارج شوید و می توانید با حذف حساب و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره به افرادی که شما را مسدود کرده اند پیغام دهید.

3- اگر از ویژگی حذف اکانت تلگرام بیش از حد استفاده کنیم چه اتفاقی می افتد؟
اگر بیش از حد از این ویژگی استفاده کنید ، تلگرام جریمه شما می کند و اجازه نمی دهد برای مدتی به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

آخرین مطالب