یادگیری گام به گام زبان انگلیسی به همراه صحبت کردن و نوشتن

  انگلیسی یک زبان بین المللی است. تقریباً در همه کشورها استفاده می شود. این سومین زبان پرگفتار در جهان

توسط مدیر سایت در 27 خرداد 1402

 

انگلیسی یک زبان بین المللی است. تقریباً در همه کشورها استفاده می شود. این سومین زبان پرگفتار در جهان است. جدا از این، در کشور ما هند نیز بسیار مهم است. به همین دلیل است که اگر انگلیسی بلد نیستید باید آن را یاد بگیرید. بنابراین بیایید گام به گام Sikhne Ka Tarika انگلیسی را با جزئیات بدانیم .

انگلیسی زبان رسمی حدود 70 کشور از جمله هند است . این زبان در تحقیقات ، آموزش عالی، تجارت ، اینترنت، ورزش، تجارت بین المللی و غیره بسیار استفاده می شود. جدا از این، اگر به کشوری می روید که زبان آن را نمی دانید، می توانید کار خود را با صحبت به زبان انگلیسی انجام دهید.

در این پست قدم به قدم سیخنه کا تاریکای انگلیسی را یاد می گیریم . آموزش زبان انگلیسی زبان نیو که در آن شما راه آسان برای یادگیری زبان انگلیسی ، اطلاعات مهم دیگر از جمله کتاب آموزش زبان انگلیسی را خواهید دانست. در پایان نیز سوالات متداول مرتبط با نحوه یادگیری زبان انگلیسی را خواهیم دید.

    مزایای یادگیری زبان انگلیسی
    انگلیسی Sikhne Ka Tarika گام به گام – مقدمه
    کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی
    وب سایت آموزش زبان انگلیسی
    اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی
    انگلیسی Sikhne Ke Liye بهترین کانال یوتیوب
    انگلیسی Sikhne Ka Tarika گام به گام - نتیجه گیری
    یادگیری زبان انگلیسی گام به گام – سوالات متداول

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

بدون منفعت هیچ کاری انجام نمی دهید. به همین دلیل است که باید به دنبال مزایای یادگیری زبان انگلیسی باشید. بنابراین در زیر به شما می گویند که یادگیری زبان انگلیسی چه فایده ای دارد؟

مزایای اصلی یادگیری زبان انگلیسی به شرح زیر است:

    دانستن زبان انگلیسی کار در یک شرکت چند ملیتی را آسان می کند.
    انگلیسی نیز در مصاحبه بسیار مفید است.
    می تواند با افراد بیشتری ارتباط برقرار کند.
    خوب صحبت کردن به زبان انگلیسی در بسیاری از شرکت ها باعث افزایش حقوق نیز می شود.
    تحصیلات عالی برای شما آسان است.
    شما می توانید با خوشحالی در سراسر کشور و خارج از کشور حرکت کنید.
    یادگیری بیش از یک زبان ذهن شما را توسعه می دهد.
    شما به راحتی می توانید در کشور انگلیسی زبان زندگی کنید.
    شما می توانید کتاب های خوب، مجلات، روزنامه ها، مقالات تحقیقاتی و غیره بیشتری بخوانید.
    اعتماد به نفس شما پس از یادگیری زبان انگلیسی افزایش می یابد.
    فرصت های شغلی بیشتری دارید.
    رشد شخصیت شما اتفاق می افتد.
    دانستن زبان انگلیسی خوب شما را [از نظر اکثر مردم] شایسته می کند.

انگلیسی Sikhne Ka Tarika گام به گام – مقدمه

برای یادگیری کامل هر زبانی از جمله انگلیسی، باید تمام چهار جنبه آن را در دست بگیرید. این چهار جنبه عبارتند از: خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن.

حالا بیایید این فرمول را در یادگیری زبان انگلیسی اعمال کنیم. بنابراین برای یادگیری کامل انگلیسی باید خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن انگلیسی را بیاموزید. اگر به این چهار جنبه پایبند هستید، پس درک کنید که به زبان انگلیسی آمده اید.

به همین دلیل است که آزمون های بزرگ انگلیسی مانند آیلتس ، تافل و غیره وجود دارد. در آن نیز تمامی این چهار مهارت (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) مورد آزمون قرار گرفته و بر اساس آن نمره داده می شود.

نحوه یادگیری سریع انگلیسی به زبان هندی

بله، ممکن است شما به یکی از این مهارت ها بیشتر توجه کنید و آن را بیشتر ارتقا دهید و به دیگران کمتر توجه کنید. این یک چیز ممکن است.

اجازه دهید آن را با کمک یک مثال درک کنیم. همانطور که شما یک نویسنده ، نویسنده یا وبلاگ نویس انگلیسی هستید، پس باید به نوشتن انگلیسی توجه بیشتری داشته باشید. از طرف دیگر، اگر سخنران یا رهبر انگیزشی وجود دارد ، باید بدانید که چگونه انگلیسی را با عبارات خوب صحبت کنید.
چگونه انگلیسی بنویسیم
انگلیسی یاد بگیر

در زیر چند نکته برای یادگیری خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی ارائه شده است. با کمک آن می توانید زبان انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید.
نحوه یادگیری زبان انگلیسی

اولین و مهمترین چیز برای یادگیری خواندن انگلیسی این است که تا حد امکان کلمات انگلیسی را به خاطر بسپارید. در این مورد نیز به کلماتی که در زندگی روزمره استفاده می شود اولویت دهید، یعنی ابتدا آنها را حفظ کنید.

بعد از یادآوری چند کلمه انگلیسی، حالا به گرامر توجه کنید. در این نیز ابتدا گرامر مقدماتی (مانند قسمت های گفتار، مفرد و جمع و غیره) را یاد بگیرید و سپس پیشرفته (مانند زمان، فعل و ...) را یاد بگیرید .

اگر سوال شما این است که چگونه کلمات انگلیسی را یاد بگیریم یا چگونه گرامر را یاد بگیریم ، کتاب ها، برنامه ها، وب سایت ها و کانال های یوتیوب زیادی برای این کار در دسترس هستند. اطلاعات در مورد همه اینها در ادامه این پست " چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم " به شما گفته خواهد شد .

نقش به خاطر سپردن معنی واژه و درک گرامر در یادگیری زبان انگلیسی را با مثال ساختن خانه می توانید درک کنید. به عنوان مثال، اکثر آجرها برای ساختن خانه مورد نیاز هستند، اما شما نمی توانید خانه را تنها با آجر بسازید. او سقوط خواهد کرد. ادویه (ماسه، بالاست، سیمان، میلگرد و غیره) برای اتصال آن مورد نیاز است .

به همین ترتیب، بیشتر معنی کلمات در خواندن، نوشتن یا صحبت کردن انگلیسی مورد نیاز است، اما شما نمی توانید بدون درک گرامر آن را به درستی بخوانید، بنویسید یا صحبت کنید.

روش خواندن انگلیسی ( انگلیسی padhne ka tarika ) به این صورت است که ابتدا سعی کنید انگلیسی را فقط بعد از کلمه به معنی و سپس گرامر بخوانید.

در ابتدا چیزهای بسیار آسان مانند کتاب کودکان، کمیک و غیره را بخوانید. جدا از این، می توانید مقاله مورد علاقه خود را در ویکی پدیا ساده بخوانید. این یک نسخه آسان از خود ویکی پدیا است که در آن از کلمات و گرامر آسان استفاده شده است.

برای ارزیابی میزان درک شما از مطالبی که می خوانید، Reading Comprehension را بخوانید و سوالات آن را حل کنید.

همچنین ممکن است سوالات درک مطلب را در کلاس دهم و یا دوازدهم حل کرده باشید. اگر حل نکردید، بگذارید به شما بگوییم که معمولاً درک مطلب از چند پاراگراف تشکیل شده است که پس از آن سؤالاتی از خود پاراگراف وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید > کتاب ها، برنامه ها، وب سایت ها و نکاتی برای یادگیری خواندن انگلیسی
چگونه انگلیسی بنویسیم

برای یادگیری این موضوع باید به طور منظم نوشتن انگلیسی را تمرین کنید. اگر از ذهن خود در نوشتن مشکل دارید، می توانید با نگاه کردن به کتاب بنویسید.

زمانی که تمرین نوشتن داشتید، افکار خود را در دفتر خاطرات از ذهن خود بنویسید و جدای از این، می توانید افکار، رویدادهایی که در طول روز اتفاق افتاده و غیره را نیز در دفتر خاطرات بنویسید.

برای تمرین نوشتن انگلیسی می توانید یک وبلاگ انگلیسی راه اندازی کنید . با توجه به اینکه تمرین نوشتن شما نیز انجام می شود، دانش شما نیز افزایش می یابد و می توانید از این طریق درآمد کسب کنید. بیشتر برای پول شما.

در پایان مطلبی را به زبان انگلیسی بنویسید و به یک متخصص انگلیسی نشان دهید تا در صورت وجود اشتباه به شما بگویند و بتوانید نوشتار انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

اگر به صورت آنلاین چیزی به زبان انگلیسی می نویسید، می توانید از ابزارهای بررسی املا و دستور زبان استفاده کنید. این ابزارها کاملاً صحیح نیستند، اما می توانید با به کارگیری کمی ذهن خود از آن نهایت استفاده را ببرید.

با جزئیات بخوانید > در این 5 مرحله یاد بگیرید که انگلیسی درست بنویسید
چگونه مهارت شنیداری انگلیسی را تقویت کنیم؟

حتماً ویدیوهایی را در یوتیوب به یک زبان یا زبان دیگر دیده اید. اکنون شروع به تماشای ویدیوهای یوتیوب به زبان انگلیسی کنید. در ابتدا، اگر در شنوایی مشکل دارید یا قادر به درک نیستید، باید عنوان ( زیرنویس ) ویدیو را روشن کنید.

اگر سرعت پخش ویدیو را درک نمی کنید، می توانید سرعت آن را کاهش دهید (مثل 0.75). و وقتی شروع به درک کردید، برعکس عمل کنید، یعنی سرعت را عادی کنید یا آن را افزایش دهید (مثل 1.25).

جدای از این، امروزه گرایش زیادی به پادکست ها و کتاب های صوتی وجود دارد. شما همچنین می توانید مهارت های شنیداری انگلیسی خود را با کمک این کار بهبود بخشید.

گوش دادن به انگلیسی زبانان راه بسیار خوبی برای بهبود مهارت های شنیداری انگلیسی است. اما هر زمان که به یک انگلیسی زبان گوش می دهید، فقط به کلمات گفته شده توسط او توجه نکنید، بلکه به زبان بدن او، نحوه تلفظ کلمات، لحن گفتارش و غیره نیز توجه کنید.
چگونه انگلیسی صحبت کنیم

مهمترین چیز برای یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی، تمرین صحبت کردن با آن است. گرامر در مکالمه انگلیسی خیلی مهم نیست. بنابراین تمرین مکالمه انگلیسی خود را بدون هجوم اشتباهات گرامری ادامه دهید.

در کنار تمرین صحبت کردن، به تلفظ آن نیز توجه کنید . مبادا شما چیزی می گویید و مردم چیز دیگری را می فهمند. به همین دلیل است که هر زمان صحبت می کنید واضح و با تلفظ صحیح صحبت کنید.

آیا می خواهید برای یادگیری زبان انگلیسی گفتاری با یک معلم انگلیسی متخصص صحبت کنید ؟ بنابراین می توانید اولین درس آزمایشی خود را با مراجعه به Preply رزرو کنید.
یادگیری زبان انگلیسی با Preply

Preply یک پلت فرم آموزش آنلاین زبان در سطح جهانی است. بیش از 13000 معلم انگلیسی در این پلتفرم وجود دارد که می توانید 1 به 1 با آنها صحبت کنید.

اگر از اولین درس زبان انگلیسی خود راضی نیستید، می توانید 100٪ پول را تحت ضمانت برگشت پول آن پس بگیرید. پس منتظر چه هستید، همین امروز با رزرو اولین درس آزمایشی خود در Preply، یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

در زبان انگلیسی قواعد زیادی برای تلفظ وجود دارد و برخی از کلمات نیز استثنا هستند. یعنی تلفظ آن تحت هیچ قاعده ای انجام نمی شود. بنابراین برای بهبود تلفظ، قانون باید به خوبی درک شود. از سوی دیگر، چنین کلماتی که استثنا هستند باید به خاطر بسپارند.

ممکن است شما از دوران کودکی فقط به زبان هندی، اردو یا هر زبان دیگری صحبت کرده باشید، ناگهان تلفظ کلمات انگلیسی برای شما دشوار خواهد بود. برای غلبه بر این مشکل، بسیاری از کلمات را به زبان بیاورید.

در Tongue Twister چنین جادویی از کلمات وجود دارد که زبان شما را پیچ و تاب می دهد. پس از آن تلفظ کلمه انگلیسی برای شما آسان است. مثل اینکه یک چرخاننده زبان وجود دارد:

    «اگر باید از یک گاو متقاطع از روی گذرگاه شلوغ گاو عبور کنید، با احتیاط از گاو درشت عبور کنید.

وقتی در حال یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی هستید، از صحبت کردن با آن در مقابل دیگران خجالت می‌کشید. اما تمرین لازم است. بنابراین برای جلوگیری از این دوراهی، صدای خود را ضبط کرده و گوش دهید. شما می توانید کتاب، روزنامه یا مجله مورد علاقه خود را با صدای خود بخوانید و ضبط کنید.

بیشتر بخوانید > 12 نکته برای یادگیری روان صحبت کردن انگلیسی
کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی

اکنون بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی را به ما معرفی کنید ، سپس 5 کتاب اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی در زیر آمده است:
1. گرامر ضروری انگلیسی

Essential English Grammar بهترین کتاب گرامر انگلیسی است. این کتاب توسط انتشارات کمبریج منتشر شده و نویسنده آن «ریموند مورفی» است. این کتاب خودآموزی است.

در این گرامر زبان انگلیسی به خوبی توضیح داده شده است. در مجموع 114 واحد در آن وجود دارد و هر واحد بخشی از دستور زبان را پوشش می دهد. در سمت چپ اطلاعاتی در مورد آن وجود دارد، در حالی که در سمت راست تمرین وجود دارد . تا بتوانید در کنار خواندن تمرین کنید. همانطور که در بالا ذکر شد این کتاب خودآموز است بنابراین در انتهای آن پاسخ تمرین نیز آورده شده است.
2. فرهنگ لغت انگلیسی-هندی آکسفورد

شما باید این کتاب انتشارات آکسفورد را همیشه همراه خود داشته باشید. زیرا اغلب کلمات جدید بسیاری هنگام خواندن انگلیسی می آیند. بنابراین از فرهنگ لغت می توانید معنای آن را بدانید.

معنای بیش از 25000 کلمه انگلیسی در این کتاب آورده شده است. در کنار این، تعریف، تلفظ، کاربرد آن کلمات در جملات، اصطلاحات و ضرب المثل های مربوط به آنها و ... نیز آورده شده است.
3. Word Power ساخته شده آسان

فکر نمی کنم کتابی بهتر از این برای بهبود دایره لغات وجود داشته باشد. نویسنده این کتاب «نورمن لوئیس» است. که یک دستور زبان بسیار معروف است .

بسیاری از کلمات مهم انگلیسی در این کتاب آورده شده است. در کنار این، معنای آن کلمه، استفاده صحیح در جمله، مترادف ها و غیره نیز آورده شده است. در پایان درس نیز برای تمرین تمرین داده شده است. این کتاب برای امتحاناتی مانند CAT ، GMAT یا TOEFL بسیار مفید است .
4. تمرین کامل می کند: مکالمه انگلیسی

اگر می خواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید، این کتاب انتشارات مک گراو هیل برای شما بسیار مفید است.

در مجموع 13 درس در آن وجود دارد. که در آن اصطلاحات و عبارات مورد استفاده در مکالمات زندگی روزمره به شما داده شده است . صدای ضبط شده این گفتگو را می توانید در وب سایت و اپلیکیشن آن گوش دهید.
5. مترجم متخصص هندی به انگلیسی

یکی از مشکلات اساسی ما در یادگیری زبان انگلیسی از زبان هندی ترجمه است. یعنی می توانند جملات را به زبان هندی بنویسند اما در نوشتن آن به زبان انگلیسی با مشکل مواجه می شوند. برای این کار می توانید این کتاب انتشارات آریحانت را مطالعه کنید.

درس های زیادی در این مورد داده شده است که در زیر آنها ترجمه انگلیسی جملات مورد استفاده در زندگی روزمره را به شما گفته اند. تمرین هایی هم برای تمرین دارد.
وب سایت آموزش زبان انگلیسی

در زیر 5 وب سایت اصلی آموزش زبان انگلیسی آورده شده است:
1. بی بی سی یادگیری انگلیسی

در این وب سایت بی بی سی مقالات، ویدئوها و پادکست های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا خواهید کرد. در اینجا با جزئیات در مورد کلمات جدید، معنی و تلفظ آنها صحبت می شود.
2. صفحات انگلیسی من

این یک وب سایت بسیار خوب برای حل درک مطلب آنلاین است. در اینجا صدها مطلب خواندنی از موضوعاتی مانند تاریخ، بیوگرافی و علم را خواهید یافت .
3. شورای بریتانیا

تعداد زیادی درس، ویدیو، بازی و پادکست انگلیسی را در شورای بریتانیا خواهید دید . شما 6 بخش در این وب سایت دارید: مهارت ها (مانند مهارت های خواندن)، گرامر، واژگان، انگلیسی تجاری و تمرین آیلتس. هر بخش دارای تعداد زیادی درس و فعالیت است. که یادگیری آن بخش را برای شما آسان تر می کند.
4. حرف زدن

در اینجا شما فرصتی برای تمرین واژگان و گرامر خود از طریق آزمون ها و بازی ها دارید. از طریق Babbel Live می توانید به یک گروه مجازی نیز بپیوندید که در آن باید مدرس و موضوع را انتخاب کنید.
5. گرامر روزانه

تقریباً تمام مباحث گرامر انگلیسی در این وب سایت آورده شده است. مانند فعل، اسم، صفت، قید، حرف اضافه و غیره. دارای 88 آزمون جالب و 440 درس مرتبط با همه این موضوعات است. از این میان 1 تا 300 درس در موضوعات آسان است، در حالی که دروس فراتر از این برای زبان آموزان پیشرفته است.
اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

در زیر 5 برنامه مهم برای یادگیری زبان انگلیسی آورده شده است:
سلام انگلیسی

من خودم سال هاست از اپلیکیشن Hello English استفاده می کنم. این امر زبان انگلیسی من را بسیار بهبود بخشیده است. شما می توانید انگلیسی را از مجموع 23 زبان از جمله هندی، اردو یاد بگیرید. بیش از 475 درس و فرهنگ لغت با بیش از 10000 کلمه وجود دارد. آزمون ها و بازی های زیادی وجود دارد. به طور کلی، این یک برنامه بسیار خوب برای یادگیری زبان انگلیسی است.
2. غلط‌گیر املای دستور زبان زنجبیلی

بدیهی است که اگر به تازگی نوشتن انگلیسی را یاد می گیرید، در حین نوشتن اشتباهات زیادی مرتکب خواهید شد. از بین آن اشتباهات، بزرگترین اشتباه، اشتباه املایی و دستور زبان است. این برنامه اشتباهات گرامری و املایی شما را در حین نوشتن به شما می گوید و همچنین به شما پیشنهاد می کند در صورت نیاز از مترادف استفاده کنید.
3. کمبلی

Cambly برنامه ای عالی برای یادگیری مکالمه انگلیسی است. در اینجا می توانید با بیش از 10 هزار مدرس بومی انگلیسی زبان از کشورهای مختلف از طریق یک تا یک درس ویدیویی صحبت کنید. این آموزگاران اشتباهاتی را که در حین صحبت کردن به زبان انگلیسی مرتکب می شوید به شما می گویند و به شما کمک می کنند تا زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید. همچنین دارای امکان چت تصویری 24/7 است. برای دانلود برنامه و استفاده از کد کوپن STUDENTHALT اینجا را کلیک کنید .
4. گوگل ترنسلیت

در مترجم گوگل، شما قادر خواهید بود در مجموع 108 زبان از جمله انگلیسی، هندی و اردو را به یکدیگر ترجمه کنید. می‌توانید آن را با تایپ کردن، دست‌نویسی، صحبت کردن یا کلیک کردن روی عکس ترجمه کنید. امکان ترجمه آفلاین نیز در این موجود است.
5. بوسو

Bussu یک برنامه یادگیری زبان است که از طریق آن می توانید در مجموع 13 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی و عربی را یاد بگیرید. بسیاری از تمرینات گرامری و آزمون و غیره در آن داده شده است. همچنین می توانید دروس ارائه شده در آن را دانلود کنید تا بتوانید به صورت آفلاین نیز به آن دسترسی داشته باشید.
انگلیسی Sikhne Ke Liye بهترین کانال یوتیوب

در زیر 5 کانال برتر یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی آورده شده است:
1. انگلیسی را با Let's Talk یاد بگیرید

این کانال یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار خوب است. بیش از 5000000 مشترک دارد و بیش از 1800 ویدیو انگلیسی در اینجا دارد. بسیاری از درس های رایگان در این کانال یوتیوب از طریق بسیاری از کارشناسان انگلیسی ارائه شده است. که با آن می توانید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید.
2. TsMadaan  

کانال یوتیوب TsMadaan برای یادگیری زبان انگلیسی از زبان هندی بسیار مفید است. در اینجا، در کنار آموزش زبان انگلیسی، انگیزه خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی نیز دارید. از آنجایی که تی اس مدن خود تاجر است، تجربیات خود را نیز از طریق این کانال به اشتراک می گذارد. به همین دلیل است که می‌توانید مهارت‌های ارتباطی تجاری را نیز با ویدیوهای آنها بهبود بخشید.
3. کلاس های سرتاز

یادگیری زبان انگلیسی یک فرآیند طولانی است. هنگام یادگیری آن می توانید خسته شوید. به همین دلیل است که هر کانالی را دنبال کنید که انگلیسی را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش می دهد. یکی از این کانال های یوتیوب ، کلاس های سرتاز است . در اینجا به روشی خنده دار انگلیسی به شما آموزش داده می شود. این کانال بیش از 1 میلیون مشترک دارد و بیش از 350 ویدیو دارد.
4. آزمایشگاه انگلیسی را یاد بگیرید

اگر گرامر شما ضعیف است باید این کانال را دنبال کنید. بیش از 90 ویدیو در مورد موضوعات اصلی گرامر انگلیسی مانند زمان، فعل معین و غیره دارد. جدای از این، آزمون های زیادی نیز در رابطه با گرامر انگلیسی در این کانال وجود دارد. بنابراین در کنار تماشای ویدیو، می توانید خود را نیز ارزیابی کنید که چقدر درک کرده اید.
5. انگلیسی DSL

DSL English یک کانال بسیار معروف یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی از زبان هندی است. در اینجا بسیاری از مفاهیم و واژگان گرامر انگلیسی به روشی آسان توضیح داده شده است. موسس آن دارمندرا کومار است که یک مرکز مربیگری به همین نام در موکرجی ناگار دهلی دارد. حدود 3 میلیون مشترک برای این کانال YouTube وجود دارد و بیش از 450 ویدیو وجود دارد.
انگلیسی Sikhne Ka Tarika گام به گام - نتیجه گیری

شما ممکن است به هر زبانی صحبت کنید اما نمی توانید اهمیت زبان انگلیسی را انکار کنید. زبان انگلیسی در کنار اینکه یک زبان بین المللی است، زبان رسمی کشور ما نیز می باشد . زبان انگلیسی بیشتر در آموزش عالی، تحقیقات، تجارت بین المللی و غیره استفاده می شود.

در عصر امروز، یادگیری زبان انگلیسی چندان دشوار نیست. کلاس های مربیگری آنلاین و آفلاین زیادی پیدا خواهید کرد که از آنجا می توانید انگلیسی یاد بگیرید. علاوه بر این، می توانید از کتاب ها، وب سایت ها، اپلیکیشن ها و کانال های یوتیوب مفید برای یادگیری زبان انگلیسی نیز کمک بگیرید.

اعتبار: به روانی

در کنار یادگیری زبان انگلیسی از طریق رسانه های مختلف، آن را به طور منظم و درست تمرین کنید. مانند خواندن روزانه روزنامه انگلیسی، نوشتن خاطرات به زبان انگلیسی، گوش دادن به پادکست انگلیسی و صحبت به زبان انگلیسی در مقابل آینه یا با دوستان.

امیدواریم تا به حال حتماً با سیخنه کا تاریکای انگلیسی قدم به قدم آشنا شده باشید ؟ با این حال، اگر سوالی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی دارید، حتما در کامنت بگویید و این پست را برای افرادی که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند به اشتراک بگذارید.
یادگیری زبان انگلیسی گام به گام – سوالات متداول

در چند روز می توانید انگلیسی یاد بگیرید؟

معمولاً یادگیری هر زبان جدید از 3 ماه تا 2 سال طول می کشد. اما زبان انگلیسی آسان است و برای ما کاملاً جدید نیست، بنابراین یادگیری آن نسبت به سایر زبان ها زمان کمتری می برد. اگر میانگین را بگویید، می توانید انگلیسی را در 180 روز (6 ماه) یاد بگیرید.

بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی کدام است؟

طبق تجربه من Hello English بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی است.

چه کسی انگلیسی مدرن را اختراع کرد؟

انگلیسی مدرن توسط ویلیام شکسپیر اختراع شد. به همین دلیل است که ویلیام شکسپیر را پدر ادبیات مدرن انگلیسی می دانند.

چگونه در موبایل جیو زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

به فروشگاه Jio در موبایل جیو بروید، Enguru به همراه بسیاری از برنامه ها وجود دارد، آن را باز کنید. از طریق این اپلیکیشن می توانید انگلیسی یاد بگیرید. برای ترجمه، به مرورگر گوشی Jio بروید و در آنجا Google Translate را جستجو کنید. سپس می توانید با مراجعه به وب سایت گوگل ترنسلیت ترجمه کنید.

چگونه در خانه نشسته انگلیسی یاد بگیریم؟

می توانید انگلیسی را بصورت آنلاین در خانه یاد بگیرید. بسیاری از موسسات مربیگری آنلاین، دوره‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و کانال‌های یوتیوب وجود دارند که به شما کمک می‌کنند انگلیسی را در خانه یاد بگیرید.

اولین چیزی که برای یادگیری زبان انگلیسی لازم است چیست؟

یادآوری کلمه معنی که در زندگی روزمره استفاده می شود قبل از هر چیز برای یادگیری زبان انگلیسی ضروری است. پس از این باید درک درستی از گرامر اولیه داشته باشید. که با آن می توانید به درستی انگلیسی بخوانید، بنویسید و صحبت کنید.

منبع : zabannew

https://zabannew.ir

آخرین مطالب