است ساخت لینک برای وب سایت خود را به ارزش تلاش است ؟

[ad_1] در گذشته پیوند ساختمان مورد استفاده توسط بازاریابان آنلاین برای ساخت تن از بک لینک برای وب سایت خود را

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
[ad_1]

در گذشته پیوند ساختمان مورد استفاده توسط بازاریابان آنلاین برای ساخت تن از بک لینک برای وب سایت خود را برای افزایش رتبه بندی موتور جستجو. و آن کار می کرد. اما در سال 2012 گوگل پنگوئن الگوریتم به روز رسانی متوقف وب سایت های هرزه نتایج جستجوی خود را. به ویژه کسانی که وب سایت های که لینک خرید و یا آنها را از طریق ساختمان رایگان لینک سایت های طراحی شده برای افزایش رتبه بندی گوگل.

بنابراین آیا این به این معنی است که ساخت لینک برای وب سایت شما تمام شده است اما امروز مرده? دور از آن!

همین بی اعتنایی ساخت لینک برای وب سایت شما

ساخت لینک برای وب سایت خود را همواره عامل مهمی برای آن به رتبه خوب در موتورهای جستجو. لینک به وب سایت خود را ارائه سیگنال های قوی که سایت شما مربوط است و محبوب.

تمرکز برای هر صاحب وب سایت است که در حال حاضر برای ایجاد محتوای با کیفیت و سپس ایجاد لینک به آن از دیگر مربوط با کیفیت بالا hd.

نحوه انجام پیوند ساختمان با محتوا

به طور کلی افزایش تعداد بک لینک با اشاره به وب سایت خود را بهبود وب سایت خود را جستجو رتبه بندی. برای دریافت لینک های بیشتر تماس معتبر وب سایت ها و یا وبلاگ ها برای دیدن اگر شما می توانید یک پست مهمان و یا مقاله است. که پست یا مقاله حاوی یک لینک به وب سایت خود را.

آن را بسیار آسان تر برای ساخت لینک به سایت خود را هنگامی که شما محتوای با کیفیت بالا. به یاد داشته باشید که بدون محتوای خوب کسب و کار آنلاین شما است و هیچ ارزش به مخاطبان خود را. آن را ندارد به یک شاهکار ادبی است اما باید مرتبط و جالب است.

محتوای همیشه سبز

محتوا می تواند یک مقاله در یک پست وبلاگ, یک, گزارش, یک کتاب یک دوره آنلاین و تصویری یا صوتی. بهترین نوع محتوا است که طبقه بندی شده به عنوان 'سبز'. این به این معنی است که اطلاعات ارائه شده رفتن نیست, از تاریخ, تا در سال آینده آن را هنوز هم مرتبط است. این بدان معناست که شما هنوز هم می خواهید محتوا را در سایت خود است که ارزش لینک دادن به.

رسانه های اجتماعی

درست است که گوگل هنوز هم متکی به " سنتی لینک که لینک از دیگر سایت های مرجع. ما در حال حاضر شاهد یک تغییر نسبت به گوگل و بینگ مصرف بیش از علاقه به آنچه اتفاق می افتد در رسانه های اجتماعی.

چه لینک های رسانه های اجتماعی برای رسیدن به خود واقعی مشتریان زندگی می کنند. این یک راه برای رانندگی ترافیک به سایت خود را بدون نیاز به نگرانی در مورد آنچه که گوگل یا بینگ می کند. یک بار دیگر محتوا پادشاه است. اگر شما به طور مداوم تولید با کیفیت بالا و محتوای پیروان خود را در Facebook, Twitter, Instagram, پینترست و گوگل+ به اشتراک گذاری این پست بر روی آنها و برای آنها رای دهید.

[ad_2]
آخرین مطالب