آتلانتا شهردار Keisha لنس کف بر بازگشایی گرجستان: 'من باقی می ماند نگران'

بزرگنمایی این تصویر آتلانتا شهردار Keisha لنس کف در اینجا دیده می شود در سال 2018 می گوید: او مخالف

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف در اینجا دیده می شود در سال 2018 می گوید: او مخالف با گرجستان فرماندار تصمیم به بازگشایی بسیاری از کسب و کار. دیوید گلدمن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید گلدمن/AP

جمهوری گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ را بازگشایی بسیاری از کسب و کار در آوریل 24 آمد زودتر از بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی توصیه کرده بود و در برابر کاخ سفید دستورالعمل.

دیگر منتقد بود آتلانتا دموکراتیک شهردار Keisha لنس پایین. Fulton County, که در آن بسیاری از آتلانتا نهفته است بیش از 3500 تایید COVID-19 موارد بیشتر از هر شهرستان در گرجستان است.

گفت: "من هنوز نگران," او می گوید NPR Ailsa چانگ در همه چیز در نظر گرفته شود. "تمام اعداد است که شما در حال دیدن در حال حاضر به عنوان بالا به عنوان آنها آن بوده است تا با شدید اجتماعی فاصله اقدامات در محل."

کف اذعان دارد که روزانه عفونت اعداد دیده می شود و یک روند نزولی را طی چند روز اما می گوید: "در طول چند هفته آینده خواهیم دید که آیا یا نه بازگشایی دولت ما می فرستد و ما را در جهت دیگر."

در اینجا انتخاب شده از این مصاحبه:

آیا شما فکر می کنم آتلانتا را باید در همان زمانی که بقیه از دولت ؟

هیچ نمی دانم. بدیهی است آتلانتا بزرگ شهری شهرستان با جمعیت متراکم تر از سایر نقاط کشور است. ما بسیار بالا آسم نرخ در شهر ما.

اما یکی از جدیدترین نقاط داغ که ما در دولت ما این است که در گینسویل, Ga., در درجه اول هدف قرار دادن جامعه لاتین. بنابراین من فکر می کنم آن را فقط یادآوری این که آیا شما در یک شهر پرجمعیت و یا یک روستایی بیشتر شهر COVID-19 هنوز هم می تواند اعتصاب و گسترش آن می تواند بسیار به سرعت.

آیا شما فکر می کنم که فرماندار تصمیم به شروع به بازگشایی دولت خود را غیر مسئولانه است?

من فکر می کنم که وجود دارد شاید یک راه برای ما بسیار اندیشمندانه در مورد مرحله به مرحله بازگشایی. من فکر نمی کنم که باید شروع با مو سالن و آرایشگاه و مکان هایی که مردم می توانند مناسب اجتماعی فاصله و یا حتی در دسترس, دسترسی مناسب به PPE. بنابراین من فکر می کنم که وجود دارد می تواند یک رویکرد اندیشمندانه تر است. ...

من صحبت با رژیم صهیونیستی است. کمپ به طور مستقیم در مورد این و ما به توافق اختلاف نظر دارند.

این بیماری همچنان به طور نامتناسبی آمار جامعه سیاه پوستان در آمریکا و در آتلانتا. آیا شما دیده می شود هر گونه نشانه ای از پیشرفت در این جبهه?

ما واقعا شروع به جمع آوری اطلاعات خاص قومی طبقه بندی. بنابراین در ابتدا تعداد آنها بسیار پر از لکه. اما من می توانم به شما قول من می دانستم که آن را ضربه زدن به جامعه ما بسیار سخت تر است. بنابراین در حال حاضر که ما در حال جمع آوری این اطلاعات ما ادامه خواهد داد برای پیگیری آن و ما را ببینید که در آن این اعداد هستند. من دیده ام که تا 80 درصد از مردم در کشور گرجستان شده اند که در بیمارستان بستری هستند آفریقایی آمریکایی.

همانطور که اشاره کردم این آخرین نقطه داغ در دولت ما این است که در گینسویل, Ga., در اطراف محور جامعه لاتین. بنابراین من فکر می کنم این روند همچنان ادامه دارد که سیاه و سفید و قهوه ای جوامع در حال ضربه سخت تر است. و من فکر می کنم که یک معامله بزرگ به انجام کارهایی است که اغلب در دسترس به سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع در این کشور است.

شهردار کف همچنین آدرس قتل Ahmaud Arbery در صوتی کامل نسخه ای از این مصاحبه است. در اینجا گوش دهید.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن