کانادا یادگاران ارسال به هلند برای سالگرد 75 از آزادی

ورق HARBOUR, N. S.—سه روز قبل از آزادی هلند توسط نیروهای کانادایی فردریک هاچینسون Behie غرب, Nova Scotia هنگ ک

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

ورق HARBOUR, N. S.—سه روز قبل از آزادی هلند توسط نیروهای کانادایی فردریک هاچینسون Behie غرب, Nova Scotia هنگ کشته شد در نیجکرک در مارس 2, 1945. او تنها در کانادا کشته در نیجکرک.

هفتاد و پنج سال بعد Behie برادرزاده, هارولد کیت Conrod می ایستد در مقابل پست کانادا با برگزاری یک پاکت خطاب به هلند. "ما قرار بود با پرواز به هلند به عنوان ما صحبت می کنند اما با توجه به COVID-19 سفر لغو شده است."

Conrod و همسرش در سفر به هلند به پرداخت احترام به کاهش یافته است. "عموی من فردی به خاک سپرده شده است در بزرگترین کانادا گورستان دککوم گورستان هلند." دککوم جنگ گورستان کانادا است که در نزدیکی شهر نیمیخن و دارای گورهای 2,300 کانادایی.

در مارس 5, 1945, فرمانده 1, کانادا سپاه ژنرال چارلز فاکس پذیرفته تسلیم آلمان ها در هلند. این ممکن است 5 مشخص شده 75 سال جشن روز آزادی.

هر سال پس از در حال حرکت تجربه برای همه کسانی که شرکت حدود یک هزار نفر در روستاهای اطراف ملاقات یک ساعت دور و پیاده روی سکوت زیارت به دککوم به یاد داشته باشید و افتخار افتاده. آنها هرگز فراموش کانادایی که آزاد کشور خود را از نازی ها که گرسنه بودند آنها را به مرگ در طول زمستان سال 1945.

"اولین چیزی که آنها شروع با 'O Canada,'" Conrod توضیح می دهد که در یک ایمیل مصاحبه با مجله. "وجود خواهد داشت سخنرانی, نماز, اشعار و یاد آنها به عنوان بیان چگونه تا ابد سپاسگزار آنها هستند."

این Conrods تا به حال برنامه ای برای ماندن با دوستان در نیجکرک و تجربه ياد تاریخی مناسبت در فرد است. "قادر به رفتن من ارسال کانادا یادگاری در این بسته است. ما شامل پرچم کانادا پین زنجیر کلید آهن ربا کیسه پرچم و چند کلاه" Conrod می گوید. "این خواهد بود دست به بچه ها و دیگران به عنوان یک تشکر از شما برای دنبال و پس از کانادا در جنگ مرده به خاک سپرده شد وجود دارد."

روستاییان پس از این گورستان و جای گل در عمیق قدردانی به کاهش سربازان کانادایی. گل قرار می گیرد اغلب نه فقط یک بار در سال. "ما به نوبه خود از آنها تشکر می کنم برای قرار دادن گل و به یاد ما افتاده. این راه ما را از ادامه پرداخت آن را به جلو."

Conrod را دایی فردی 26 ساله بود زمانی که او کشته شد. متولد شده در باغ برگ به اندرسون و ربکا Behie در سال 1919 او داوطلب خدمت سربازی در 23 چپ خود را Nova Scotia خانه بود و هرگز به بازگشت. نه پدر و مادر همیشه در بازدید از قبر او اما Conrod فرصت داده شد دو سال پیش توسط شانس.

Conrod را Raina یک داوطلب برای ورق بندر میراث جامعه آمد در سراسر یک ایمیل از Jaap و Yfke ورمیر از هلند پژوهنده در مورد Behie. آنها ثابت می شود دو در میان بسیاری از کسانی که بازدید و مراقبت از گور در کانادا آزاد از میهن خود.

این Vermeers شد درخواست یک عکس از Behie به قاب قرار می گیرد و در قبر او. "در هلند آنها گورهای ... نه سنگ قبر ... آنها مردم" Conrod توضیح می دهد. "این دانش آموزان در یادگیری از سن جوان در مورد جنگ گرسنگی کانادایی و آزادی است. عکس ها بر روی هر قبر باعث می شود آنها را انسان می دهد و چهره ای به نام."

به رسمیت شناختن نام شوهرش عمو زن و شوهر پاسخ داده و ارسال عکس بر روی هلند. یک دوستی زده شد و در سال 2018 به Conrods صرف هشت روز بازدید از ورمیر خانواده که مراقبت از Behie قبر در نیجکرک.

آنها امیدوار بود قبل از COVID-19 pandemic برای انجام همان کار در این هفته به علامت قابل توجهی سالگرد 75. در حال حاضر Conrod متکی بر حافظه است. "برجسته, قطعا, برای من سفر به گورستان. این یک تجربه بسیار عاطفی است که من به زودی فراموش نخواهد کرد."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن