برنامه ریزی حرفه ای خود را توسعه به عنوان یک مترجم برای کمک به رسیدن به اهداف خود

اگر ما می خواهید به ماندن بگیرید پیش از ماشین آلات و ساخت مشاغل موفق به عنوان مترجمان آن را ضروری است که ما در

توسط MINERALNEWS در 16 دی 1398

Planning your professional development as a translator to help achieve your goalsاگر ما می خواهید به ماندن بگیرید پیش از ماشین آلات و ساخت مشاغل موفق به عنوان مترجمان آن را ضروری است که ما در حفظ و توسعه مهارت های ما. یادگیری مادام العمر است به رسمیت شناخته شده به عنوان اساسی برای مهارت های حرفه ای در تمام زمینه ها و ترجمه این قاعده مستثنی نیست. اما با بسیاری از آموزش و توسعه گزینه های موجود می توان آن را سخت به تصمیم می گیرید که مسیر را. در این پست وبلاگ من نگاه کنید که چگونه برای اطمینان از توسعه خود را به عنوان یک مترجم هم راستا با اهداف حرفه ای خود را و کمک می کند تا شما در رسیدن به آنها.

آموزش و توسعه به عنوان راهی برای دستیابی به اهداف حرفه ای

قبل از اینکه شما حتی شروع به برنامه ریزی حرفه ای خود را توسعه این مهم به روشنی در مورد خود را به طور کلی اهداف شغلی. در هنگام تنظیم این اهداف فکر می کنم عمیقا در مورد آنچه شما می خواهید برای رسیدن به در زندگی حرفه ای خود را چه تفاوت شما می خواهید برای ایجاد خود را از طریق کار و که شما می خواهید برای ایجاد یک تفاوت.

از آنجا شما می توانید به توسعه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت اهداف حرفه ای. برای مثال شما ممکن است بخواهید برای تبدیل شدن به یک متخصص مترجم در زبان خود را ترکیب برای انرژی های تجدید پذیر میشه. هنگامی که شما روشنی در مورد آنچه که اهداف خود را, شما می توانید برنامه خود را توسعه حرفه ای برای کمک به شما در دستیابی به این اهداف است. این اطمینان را به شما آموزش و توسعه کمک می کند تا شما را به حرکت رو به جلو رشد کسب و کار شما و موفق خواهد بود.

در این مرحله نیز با توجه به ارزش که آیا وجود دارد هر گونه موانع یادگیری خود را. اگر شما انجام هر گونه توسعه حرفه ای در لحظه, چرا که نه ؟ آن را بیش از حد گران است ؟ آیا شما ندارد ؟ به عنوان یک حرفه ای شما نیاز به اطمینان حاصل شود شما را به زمان برای یادگیری است. این بدان معناست که شما نمی توانید به صرف تمام ساعات کار خود ترجمه – شما نیاز به ذخیره برخی از زمان برای توسعه حرفه ای (و مطمئن شوید که شما دریافت می کنید پرداخت می شود به اندازه کافی برای انجام این کار!)

در حال توسعه یک برنامه آموزشی

در حال حاضر شما روشنی در مورد اهداف خود را, شما می توانید شروع به ایجاد یادگیری خود را برنامه ریزی. شروع شده توسط مثال خود را برتر و با اهداف حرفه ای. برای هر هدف شناسایی که آیا وجود دارد هر گونه مهارت و یا دانش شما نیاز به توسعه به منظور دستیابی به هدف خود را. برای مثال به ترجمه متون در انرژی های تجدید پذیر, شما ممکن است نیاز به توسعه خود را به موضوع تخصص در زمینه انرژی های تجدید پذیر.

در حال حاضر هر یک از این مهارت ها یا مناطق از دانش است که شما می خواهید برای توسعه قرار داده و آنها را به یک جدول مانند زیر تحت مربوطه حرفه ای هدف است. اضافه کردن ردیف بیشتر به عنوان مورد نیاز است.

هنگامی که شما در انجام این گام بعدی این است که به شناسایی راه هایی برای کمک به شما در دستیابی به یادگیری خود را هدف. برای مثال خود را به توسعه موضوع مهارت در زمینه انرژی های تجدید پذیر, شما ممکن است انتخاب کنید برای انجام یک دوره آنلاین از طریق Coursera و خواندن ماهانه صنعت مجله. اضافه کردن این دو فعالیت های خود را تحت آموزش هدف همراه با جزئیات جدول زمانی برای تکمیل و منابع شما نیاز خواهد شد.

اگر شما مطمئن نیستید در مورد اهداف آموزشی خود را و یا چگونه برای رسیدن به آنها باید با یک نگاه به پست های قبلی من در مهم ترین مهارت های, مجموعه برای مترجمان و راه برای توسعه این مهارت ها برای نمونه های بیشتر و ایده های.

برنامه آموزشی

هدف حرفه ای 1
E. g. تبدیل شدن به یک متخصص مترجم در زبان ترکیبی برای زمینه انرژی های تجدید پذیر
  یادگیری هدف 1
E. g. توسعه موضوع تخصص در زمینه انرژی های تجدید پذیر
  فعالیت جدول زمانی منابع نقد و بررسی
1 دوره آنلاین از طریق Coursera تا پایان سال Coursera دوره
2 خواندن مجله صنعت ماهانه صنعت magazine
3
  یادگیری هدف 2
E. g. توسعه مهارت نوشتن در زبان مقصد من
  فعالیت جدول زمانی منابع نقد و بررسی
1 Copywriting دوره در سال آینده مناسب نگاه کنید البته به صورت محلی و یا آنلاین
2
3
هدف حرفه ای 2
 
  یادگیری هدف 1
  فعالیت جدول زمانی منابع نقد و بررسی
1
2
3

توسط این مرحله شما را در یادگیری برنامه باید به دنبال خوب است. در حال حاضر از آن زمان برای دریافت بر روی خود را با یادگیری!

در حالی که شما کار خود را توسعه حرفه ای, مطمئن شوید که شما نگه داشتن یک رکورد از آموزش و توسعه فعالیت های است که شما به پایان رسید در طول سال است. شما می توانید با استفاده از یادگیری خود را برنامه ریزی برای انجام این نوشته در آنچه شما انجام و هنگامی که.

مطمئن شوید برای بررسی طرح خود و دستاوردهای خود را به طور منظم بیش از حد. از خودتان بپرسید که آیا شما نقل مکان کرد و نزدیک خود را به سمت اهداف یادگیری و حرفه ای خود را با اهداف و آنچه در گام های بعدی خود را باید بود.

که در آن به از اینجا ؟

بنابراین چه چیزی شما فکر می کنم ؟ آیا شما در حال حاضر خود را برنامه ریزی آموزش و تراز آن را با اهداف حرفه ای خود را و یا شما کمتر از یک رویکرد ساخت یافته? یا شاید شما شده اند انجام هر گونه توسعه حرفه ای به تازگی و می خواهم برای شروع ؟ هر وضعیت شما من چالش شما را به نگاه در آن شما در حال حاضر در زندگی حرفه ای خود را و که در آن شما می خواهید به تنظیم برخی از اهداف حرفه ای و یادگیری!

توسط جین Fox, آلمانی-انگلیسی مترجم با تمرکز بر مراقبت های بهداشتی sci-tech و شرکت ارتباطات است.

این وبلاگ بر اساس یک سخنرانی که من در NZSTI 2015 کنفرانس تحت عنوان ذهن (مهارت) فاصله یادگیری مادام العمر برای مترجمان و مفسران. ارائه یادداشت منتشر شده در مجموعه مقالات کنفرانس.

عکس Leanna Cushman در Unsplash

شما همچنین ممکن است مانند:

اشتراک گذاری:

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب