یمن و شورشیان: عربستان در حمله هوایی ائتلاف کشته شدن 13 غیرنظامی

ارومیه - یک تکریت از ائتلاف به رهبری عربستان سعودی رخ داد یک خودرو حامل غیر نظامیان در جنوب یمن در روز دوشنبه

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

ارومیه - یک تکریت از ائتلاف به رهبری عربستان سعودی رخ داد یک خودرو حامل غیر نظامیان در جنوب یمن در روز دوشنبه کشته شدن 13 نفر از جمله چهار کودک با توجه به شورشیان.

یمن رهبران قبیله ای صحبت خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه تایید کرد که عربستان سعودی را هدف قرار داده بود یک خودرو در Shada منطقه از استان صعده یک دژ شورشی کشتن هر کس در داخل.

ائتلاف به رهبری عربستان سعودی مواجه شده است و گسترده انتقادات بین المللی برای حملات هوایی که منجر به کشته شدن صدها نفر از شهروندان و آمار غیر نظامی اهداف از جمله مدارس و بیمارستان ها و مجالس عروسی. حوثیها باید با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و موشک برای حمله به عربستان سعودی است.

یمن و شمال غربی مرز با عربستان سعودی است مکرر هدف برای عربستان سعودی که از نزدیک پیگیری کاروان در منطقه و ساخته شده اند بسیاری از اشتباهات در طول سال.

حوثی-اجرای وزارت بهداشت شناسایی 11 قربانیان از جمله یک زن و چهار کودک در سن 12-14 در شمال غربی بزرگراه. سخنگوی وزارت Youssef al-Hadri گفت: یکی دیگر از دو جسد سوخته فراتر از به رسمیت شناختن.

هیچ نظر فوری از ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در اعتصاب.

یمن و درگیری رخ داده در سال 2014 زمانی که شورشیان کشف و ضبط مقدار زیادی شمالی کشور از جمله پایتخت یمن ، ایالات متحده-حمایت ائتلاف به رهبری عربستان سعودی مداخله سال بعد به سرنگونی یمن و بازگرداندن سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت از رئیس جمهور رویترز عبد ربه منصور هادی ،

این جنگ به کشته شدن بیش از 112,000 مردم با توجه به درگیری های مسلحانه مکان و رویداد اطلاعات پروژه از جمله 12,000 شهروندان است. هوایی بمب گذاری و شدید مبارزه با زمین نابود شده و هزاران ساختمان از خروج نیمی از یمن بيمارستان ناکارآمد است.

این درگیری تنها به تشدید این کشور را ویران سیستم بهداشت و درمان در تلاش برای مقابله با عمده شیوع کروناویروس. در روز دوشنبه در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت ثبت 116 عفونت های جدید از جمله 36, مرگ و میر, بزرگترین روزانه پرش نشده است.

حوثی ها حاضر به انتشار خود coronavirus مورد تعداد و گفت: چنین تبلیغاتی باعث وحشت. اگر چه تست باقی مانده است بسیار محدود در سراسر کشور چشمگیر افزایش مرگ و میر در میان کسانی که مبتلا به COVID-19 علائم نشان می دهد این بیماری همه گیر است و فزاینده در سراسر جهان عرب به فقیرترین کشور است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن