با فصل هنوز هم در معرض خطر Fauci می گوید MLB باید به پایان قبل از سقوط

بزرگنمایی این تصویر یک فروم عضو خدمه mowed در سمت راست میدان به کار ادامه داد: برای حفظ Seattle Mari

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک فروم عضو خدمه mowed در سمت راست میدان به کار ادامه داد: برای حفظ Seattle Mariners' این زمینه ممکن است. در حال حاضر MLB فصل ممکن است در معرض خطر. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

در حالی که آن را هنوز هم معلوم نیست که اگر تا کنون, لیگ اصلی بیس بال بازی خواهد کرد یک سال 2020 فصل جدید, توصیه از دکتر Anthony Fauci ممکن است این لیگ در نظر قبلی ،

Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در مصاحبه با لس آنجلس تایمز که او توصیه می کنم این لیگ پایان آن postseason قبل از اکتبر.

"اگر سوال این است که من می خواهم سعی کنید به نگه داشتن آن در هسته اصلی ماه های تابستان و پایان آن را با روشی که ما بازی سری جهانی تا پایان ماه اکتبر هنگامی که آن را سرد" Fauci گفت: LA بار. "من می خواهم اجتناب از آن است."

لیگ که معمولا شروع می شود بازی در ماه آوریل به پایان می رسد و در ماه اکتبر قرار داده و باز روز در انتظار بازگشت در ماه مارس همراه با عمده ترین سازمان های ورزشی. هر چند که کشورهای محدودیت برداشته لیگ شروع eyeing تاریخ به فصل در جریان است. متاسفانه برای طرفداران این تیم و بازیکن اتحادیه شده اند قادر به توافق بر سر برنامه.

کمیسر راب مانفرد نیز منحرف در اعتماد به نفس خود را از یک سال 2020 فصل رفتن از این ادعا که او "100 %" خاصی برای گفتن در این سال ممکن است هر MLB بازی ها با توجه به آسوشیتد پرس.

و اشاره کرد که گرمتر متحده از کالیفرنیا و آریزونا در حال شروع به دیدن resurgences به عنوان آنها باز Fauci گفت: گسترش coronavirus است که هنوز هم یک تهدید عمده در طول ماه های تابستان. بر خلاف در تابستان این فصل که خون به زمستان را به صورت دو خطر این بیماری همه گیر و فصل آنفولانزا.

"اگر شما نگاه کنید در این نوع از چیزهایی که می تواند اتفاق می افتد وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد از هر چیزی. شما می خواهید به آن را انجام دهد در زمانی که وجود ندارد همپوشانی بین آنفلوانزا و احتمال سقوط موج دوم " Fauci گفت.

بازی کردن بازی ها در میان هر دو یک بیماری همه گیر و آنفولانزا فصل Fauci رفت بگم نیز تنها یکی از خطرات یک آب و هوای سرد فصل بیس بال ممکن است مستلزم.

"تحت شرایطی بیشتر — اما ما نمی دانیم در اینجا — ویروس بهتر است زمانی که آب و هوا شروع به سرد و مردم شروع به صرف زمان بیشتری را در داخل به عنوان مخالف به خارج" Fauci گفت. "جامعه شانس بیشتری برای آلوده شدن. "

Fauci شد سریع به نقطه هر چند که ایمنی است که فقط یکی از نگرانی در میان بسیاری از" پول اختلافات بین بازیکنان و صاحبان loomed بزرگترین در سال های اخیر بحث های بیش از زمانی که بسیاری از حرفه ای سازمان های ورزشی را از سر بازی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب