'هدیه خود را به بیتلز بود بی اندازه': عکاس آسترید Kirchherr می میرد در 81

بزرگنمایی این تصویر رینگو استار و آسترید Kirchherr در یک عکسي. Max Scheler - K & K/Redferns پن

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رینگو استار و آسترید Kirchherr در یک عکسي. Max Scheler - K & K/Redferns پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Max Scheler - K & K/Redferns

قبل از آنها تبدیل به جهان مشهور mop-top آیکون بیتلز شبیه یک دسته از greasers. و عکاس آسترید Kirchherr است که اغلب اعتبار به عنوان اول را به تصرف گروه مد تکامل و همچنین نفوذ خود را در مسیر جدید است.

Kirchherr که این گروه پس از یک سال 1960 نشان می دهد در هامبورگ آلمان درگذشت روز چهارشنبه در سن 81 پس از یک بیماری کوتاه, آلمانی, رسانه های خبری گزارش شده است.

"هوشمند, الهام بخش, الهام بخش, نوآورانه, شجاعانه, هنری, بیدار, آگاه, زیبا, هوشمند, عشق و نشاط بخشی به بسیاری از" بیتلز مورخ علامت Lewisohn توییتی. "هدیه خود را به بیتلز بود بی اندازه" Lewisohn نوشت:, و اضافه کرد که او می خواهم درگذشت "چند روز قبل از تبدیل 82."

Kirchherr به دنیا آمد و در سال 1938 بود حدود 22 هنگامی که او و پس از آن-پسر کلاوس Voorman رفت برای دیدن نسبتا محبوب گروه از لیورپول بازی تیره و کثیف نیست-کاملا-مناسب-برای-مناسب-بانوان باشگاه در شهر هامبورگ.

"از آن زمان او یک زن و شوهر از روز برای متقاعد کردن من برای رفتن با او را برای دیدن بچه ها به دلیل Reeperbahn است جایی که در آن زنان جوان در '50s و 60s بودند دیده می شود ... نبود یک مکان خوب," او گفت: هوای تازه را Terry Gross در سال 2008.

"وقتی که من رفتم پایین پله ها و نگاه در این مرحله من فقط شگفت زده چقدر زیبا این پسر نگاه کرد. و یک عکاس بودن آن رویای یک عکاس."

در آن زمان بیتلز شامل John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, درامر پیت بهترین و نوازنده بیس استوارت Sutcliffe. او دوست این گروه پس از نشان می دهد و به نوعی آنها را متقاعد به اجازه او شروع به تیراندازی به آنها. در عرض چند ماه Kirchherr و Sutcliffe افتاده بود در عشق و در ماه نوامبر سال 1960 زن و شوهر مشغول بود.

در واقع Sutcliffe که او نیز یک نقاش ترک باند به زندگی با Kirchherr و مادر او و حضور در مدرسه هنر در هامبورگ. او از مغز خونریزی در مارس 1962 قبل از آنها می تواند ازدواج. او تنها 21.

"او بود و هنوز هم هست عشق زندگی من" Kirchherr گفت. رابطه آنها تمرکز 1994 فیلم Backbeatدر مورد بیتلز قبل از ثبت معامله روز در آلمان است.

بخشی از Kirchherr-Beatles افسانه است که او برای اولین بار به Sutcliffe معروف mop-top کوتاه کردن مو و این که دیگران در نهایت به دنبال. "من دوست پسر, Klaus, تا به حال یک مشکل بزرگ به دلیل گوش های خود را با استفاده از چوب و سپس من تا به حال این ایده فقط به رشد مو بیش از آنها را که او پس از آن انجام داد و این نگاه کاملا زیبا" او گفت که در سال 2008 ، "تا زمانی که پسران دیدم, Klaus, استوارت اولین کسی است که گفت: من می خواهم به که مدل موهای."

بسیاری از اوایل عکس های سیاه و سفید او از این گروه هستند بخشی جدایی ناپذیر از جمعی حافظه عکاسی از گروه و 1960 به عنوان یک کل.

او کار عکاسی نیز به دست آورد توجه در سراسر جهان; او تا به حال نمایشگاه در ژاپن و استرالیا و ایالات متحده و بریتانیا. حتی پس از Sutcliffe مرگ او باقی ماند و هنری همکار با بیتلز — Kirchherr یک مجموعه عکاس در اولین فیلم A Hard day's Night.

و در سال 1968 جورج هریسون را متقاعد Kirchherr به ساقه یک جلسه به صورت انفرادی خود را در پروژه Wonderwall موسیقی. آن است که او پرتره او را که چاپ شده است در داخل این آلبوم است. این یکی از آخرین شناخته شده تصاویر Kirchherr گرفت — او در نهایت به عکاسی برای طراحی داخلی به دلیل به او گفت: "من مطمئن هستم که اگر من واقعا خوب و یا آن را فقط بیتلز ساخته شده است که من نوعی در یک راه مشهور است ؟ و من مطمئن بود که دیگر اگر من خوب است یا نه بنابراین من فقط آن را داد تا."

"کاملا حیرت زده به شنیدن اخبار از آسترید عبور" سابق بیتلز درامر پیت بهترین در توییتر نوشت.

بهترین افزود: "خدا شما را دوست دارم. ما مشترک برخی از خاطرات فوق العاده و شگفت انگیز ترین سرگرم کننده بار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن