سال قبل از همه گیر, بازی جنگ, پیش بینی جهانی طوفان'

بزرگنمایی این تصویر یک زن در یک ماسک صورت پیاده در خلوت اقیانوس رانندگی هفته گذشته در ساحل میامی, فل

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن در یک ماسک صورت پیاده در خلوت اقیانوس رانندگی هفته گذشته در ساحل میامی, فلوریدا. بازی جنگی شبیه سازی در اوایل 2000s گیراندم یک ضعف صنعت مراقبت های بهداشتی در تلاش برای پاسخ به تقاضای بی سابقه ای. Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ

یک روز در اوایل ماه مارس به عنوان coronavirus پخش شد در سراسر کشور مارگارت McCown بود در دفتر او در پنتاگون بدانند چگونه کارمندان خود را می توانید از خانه کار می کنند.

به عنوان McCown رفت و بیش از تدارکات و او شروع به احساس آشناپنداری.

یک بیماری همه گیر. دولت هشدار داد. مدارس و ادارات بسته شدن. این یک سناریو او تا به حال قبل از دیده می شود. نه فقط در زندگی واقعی است.

"این بود که ناراحت کننده لحظه ای که در آن شما به خودتان پیدا کنید یک کمی زندگی خود را در جنگ بازی" McCown گفت.

شروع در سال 2006 زمانی که او یک جنگ پرنیان در دانشگاه دفاع ملی, McCown صرف دو سال در حال اجرا همه گیر شبیه سازی برای سیاستگذاران ارشد. سناریو: یک رمان آنفلوآنزای سویه مسابقه در سراسر این سیاره است. این ویروس کشنده و بسیار مسری; مقامات ایالات متحده در حال تلاش برای جلوگیری از شیوع قبل از آن بازدید, ایالات متحده است. (اسپویلر: آنها موفق نیست.)

McCown به نام ورزش اول "جهانی طوفان." در دفتر که در روز در ماه مارس او حفر کردن یک مقاله او می خواهم در مورد آن نوشته شده برای دفاع در مجله. عنوان شد "Wargaming آنفولانزا."

"که من از طریق آن من متوجه حدی که آن را تا به حال واقعا به شناسایی برخی از چیزهایی که ما زندگی می کردند و برخی از بحث های من دیدن در تلویزیون," او گفت:.

در McCown را شبیه سازی به چندین نفر دیگر در اوایل 2000s شرکت کنندگان گیراندم یک ضعف صنعت مراقبت های بهداشتی در تلاش برای پاسخ به تقاضای بی سابقه ای. McCown این تیم نگران تعداد هواکش و تخت بیمارستان.

چه چیزی جالب تر به McCown است که گیمر ها نیز شناسایی شده که از بسیاری جهات یک بیماری همه گیر می تواند اخلال در زندگی عادی.

"مردم توانایی به زمان کار و یا داشتن مرخصی استعلاجی تاثیر خواهد توانایی خود را به رعایت اجتماعی فاصله," McCown گفت. "و که تصمیم گیری مانند زمانی که شما نزدیک مدارس و غیره می شود مهم است."

McCown را همه گیر سری درگیر رهبران ارشد از سازمان های فدرال کنگره و پنتاگون. کسانی که بازی و بازی های دیگر که در عصر پیش بینی شده در جزئیات زیادی از ذرات دولت در تلاش است با در حال حاضر. بنابراین سوال این است: از کجا قطع ارتباط بین سال از بازی کردن استراتژی های همه گیر و پر هرج و مرج پاسخ بر روی صفحه نمایش در حال حاضر ؟

جنگ پارسه می گویند آن را شغل خود را به بگویید رهبران چه کاری انجام دهید – آنها فقط چوپان مقامات از طریق گزینه های خود را در تلاش به آنها را به فکر می کنم استراتژیک در مورد عواقب بالقوه از سیاست های مختلف. در پایان تصمیمات امنیت ملی در اولویت هستند تا به کسانی که در قدرت. و برای تعدادی از دلایل فعلی و سابق مقامات می گویند شبح از یک بیماری همه گیر ساخته شده است هرگز آن را به بالای لیست.

دولت آمد و رفت و هر یک با خود امنیت ملی در دستور کار است. و در سال های پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 تمرکز بر جنگ در افغانستان و عراق و گروه های تروریستی مانند القاعده و سپس داعش. بر خلاف ویروس کسانی که تهدید شد قابل مشاهده و ملموس است.

"همه گیر ممکن است مشکلاتی روبرو شده اند در اهمیت اما دیگر مسائل مربوط به امنیت ملی نوع شلوغ توجه بیشتر" McCown گفت.

McCown آنفولانزا سری بخشی از یک روند همه گیر جنگ بازی که در دهه پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11. این تمرینات تا به حال شوم نام: Dark زمستان کلاد X اطلس طوفان. و آنها را به خوبی به پایان. برخی از تیم ها مواجه فاجعه بار مرگ عوارض و شورش در خیابان.

شرکت کنندگان در McCown بازی رشد بدبین که پزشکی مداخلات گرفتن می تواند با آسیب های ناشی از ویروس است. در پایان این مجموعه گفت: این تیم بودند "با تمرکز بیشتر بر روی آنچه که شما انجام دهید اگر هیچ یک از کسانی که مشغول به کار و یا در زمان زمان طولانی برای تبدیل شدن به در دسترس است." آنها در مورد کابوس حالات مرغ حذف و ناآرامی های مدنی.

"همه گفت: تمرینات نقل مکان کرد و دور از آنچه که می تواند به عنوان یک واکنش اضطراری درک درستی از مشکل به سمت بیشتر عامه فهم" McCown نتیجه در گزارش.

بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Pat Roberts, R-Kan., در حال سخنرانی در مجلس سنا بهداشت, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی جلسه کمیته جدید کروناویروس آزمون در کاپیتول هیل در مارس 7. آنا Moneymaker/نیویورک تایمز از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنا Moneymaker/نیویورک تایمز از طریق AP

سناتور. پت رابرتز جمهوری خواه کانزاس که در کنگره نزدیک به 40 سال در بخشی از اولین بازی همه گیر از جمله McCown سری. از طریق مجلس سنا کمیته کشاورزی و او نیز به کمک شکل ایالات متحده در پاسخ به شیوع بیماری. زمانی که coronavirus ضربه او گفت: او به شدت به رسمیت شناخته شده حق دور. بعد از آن او شده است می خواهم هراس برای سال.

"ما مشغول به کار در تب خوکی آفریقایی — که H1N1 — و همچنین آنفولانزای مرغی و در حال حاضر ما در حال کار بسیار سخت در COVID-19," رابرتز گفت. "خب آره این بازار مال فروشان."

رابرتز گفت: هر یک تجربه آموزنده و هشدار دهنده است. آن را به او روشن شد که ملت نیاز به آماده شدن برای یک برنامه به طور بالقوه فاجعه بار همه گیر که آیا ناشی از یک عمل بیوتروریسم یا یک ویروس منتقله از حیوانات به انسان است.

"از زمان به زمان وجود تمام این هشدارها و ما در تلاش بودند تا توجه همه سازمان های اطلاعاتی: این حرکت به بالای خط" رابرتز گفت. "من نمی دانم که چگونه بسیاری از بار من خواسته سیا زمانی که من اینتل رئیس."

این سناتور گفت که او نمی تواند فاش سازمان سیا واکنش خاص, اما او گفت: شیوع بیماری تهدید فقط گیر هرگز به عنوان یک امنیت ملی در اولویت است. به عنوان رابرتز قرار داده و آن را: "شما هرگز نمی تواند آن را در 10 صفحه."

پنتاگون McCown وجود دارد گفت: درس ها و محدودیت ها به بازی های جنگ. هیچ شبیه سازی می تواند به جلوگیری از یک کشنده ویروس جدید از گلوله برفی کردن به یک بیماری همه گیر. اما او گفت: وجود دارد ارزش "ایجاد این فضا را برای مردم به فکر می کنم از طریق مشکلات در فرضی مجموعه ای از شرایط است."

چهارده سال بعد از اولین pandemic, شبیه سازی, McCown گفت: این تجربه در آینده دستی در محل کار و در خانه.

"زمانی که من Cloroxing من کلید ماشین و پاک کردن دستگیره و چیدن تحویل مواد غذایی و غیره," او گفت: "من فکر طریق [این] تصویر بزرگ چرا من انجام این کار و شما می دانید که نه فقط مزاحمت عامل است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب