فورد دولت وعده $3M برای کسب و کار تحت تاثیر Eglinton LRT ساخت و ساز

استانی تعهد به صندوق بازاریابی و تبلیغات به کمک Eglinton-منطقه کسب و کار برای زنده ماندن طولانی حمل و نقل ساخت

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

استانی تعهد به صندوق بازاریابی و تبلیغات به کمک Eglinton-منطقه کسب و کار برای زنده ماندن طولانی حمل و نقل ساخت و ساز به نظر می رسد به سقوط کوتاه از جبران خسارت مستقیم بسیاری از نیاز به زنده ماندن نمایندگان محلی می گویند.

حمل و نقل وزیر کارولین Mulroney با صدور نامه روز شنبه گفت: این استان ارائه خواهد شد اضافی $3 میلیون به Eglinton-تجار منطقه' گروه "بازاریابی و توسعه و پاکسازی کمک" در بالای میلیون ها دلار در حال حاضر ارائه شده است.

"علاوه بر این Metrolinx کار خواهد کرد با وزارت حمل و نقل برای کشف امکان باز کردن بخشهایی از Eglinton تالار گفتمان (خط راه آهن نور) هر چه زودتر به طوری که کسب و کار و ساکنان می توانید درو مزایای این خط به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" Mulroney نوشت.

Metrolinx دو بار با تاخیر باز تاریخ برای تالار گفتمان خط اخیرا توسط دو سال به اواخر سال 2022. اخبار ضربه ای بزرگ به کسب و کار بسیاری از وضعیتی وخیم از کاهش کسب و کار به عنوان یک نتیجه از مخل ساخت و ساز در Eglinton پس از بسیاری دیگر مجبور شدند درهای بسته خود را.

عضو شورا جاش Matlow (بخش 12 تورنتو-سنت پل) است که با فشار دادن این استان برای کمک به صرفه جویی در کسب و کار باقی مانده گفت: فورد دولت گرفته بود "گامی در مسیر درست" با تعهد.

"من سپاسگزار به وزیر Mulroney" گفت: Matlow. "آنچه مهم خواهد بود به کسب و کار در Eglinton این است که آیا $3 میلیون نفر کافی خواهد بود و چگونه بسیاری از آنها خواهد بود واجد شرایط برای دریافت غرامت.

"آنها نمی خواهند یک جزوه. آنها به سادگی نیاز به یک خط زندگی برای زنده ماندن ساخت و ساز است."

مورین Sirois صندلی از Eglinton راه بهبود کسب و کار منطقه گفت: پول خوش آمدید و گروه های کسب و کار درک فورد دولت شناخت اثرات ساخت و ساز.

"اما وجود دارد هیچ چیز در این نامه در مورد جبران خسارت مستقیم و من فکر می کنم وجود دارد به یک محل برای آن است که" Sirois گفت. "شاید این می تواند شروع این مکالمه."

Sirois گفت: دولت انتاریو باید با قرار دادن زبان خود در آینده قرارداد با شرکت ها استخدام برای ساخت پروژه های حمل و نقل است که نیاز به آنها را به پرداخت غرامت اگر ساخت و ساز افزایش یافته است.

شهردار John Tory با صدور بیانیه ای ضمن تشکر از Mulroney برای "خبری خوش آمدید."

بیشتر تورنتو سیاست در صندوق پستی خود را

دریافت نگاه کردن به درون در چه واقعا در رفتن در سالن شهرستان در سالن ما نظارت بر ایمیل عضویت در خبرنامه.

ثبت نام در حال حاضر
David Rider
دیوید رایدر ستاره City Hall رئیس دفتر و خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست است. او در توییتر دنبال: @dmrider


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن