Schott-رایگان: University Of Cincinnati امنا رای خود را به نام ورزشگاه

بزرگنمایی این تصویر "این فوق العاده برای دیدن تغییر [ما] آورده می گوید:" دانشگاه سینسینتی حسين پارچ

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

"این فوق العاده برای دیدن تغییر [ما] آورده می گوید:" دانشگاه سینسینتی حسين پارچ ناتان مور است که طرفدار صریح از تغییر نام UC را حاشیه Schott ورزشگاه. نمای خیابان گوگل/تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نمای خیابان گوگل/تصویر توسط NPR

چه چیزی در یک نام است ؟

در آب و هوای فعلی ، و به اندازه کافی به نیروی تغییر زمانی که نام نیاید.

در روز سه شنبه دانشگاه سینسیناتی هیئت امنا رای دادند به اتفاق آرا به نام حاشیه Schott از مدرسه بیس بال استادیوم موثر بلافاصله.

هیئت مدیره ذکر شده Schott را "رکورد نژادپرستی و تعصب" در ساخت تصمیم گیری آن است.

Schott که در سال 2004 بود که به طور گسترده مورد بحث صاحب لیگ اصلی بیس بال است Cincinnati Reds از سال 1984 تا 1999. او قومی و نژادی تهمت علیه آمریکایی های آفریقایی تبار یهودی و مردم را وادار یک سال ممنوعیت از بیس بال در سال 1993. پس از ستایش آدولف هیتلر در سال 1996 ESPN مصاحبه Schott مجبور شد به تا روز به روز شاهد از لیورپول تا سال 1998 است.

او همچنین یک نیکوکار در شهر سینسیناتی. او به پول از طریق بنیاد به شهر باغ وحش بیمارستان ها و دانشگاه. او 2 میلیون دلار هدیه به مدرسه در برنامه های ورزشی منجر به نامگذاری سال 2006 از حاشیه Schott ورزشگاه.

اما در حال حاضر 14 سال بعد Schott را مجادلات را جایگزین او دادن.

در قطعنامه هیئت مدیره می گوید آن را قبول توصیه رئيس دانشگاه نویل پینتو برای حذف Schott نام از ورزشگاه بیس بال به عنوان به خوبی به عنوان یک فضا در مدرسه archives کتابخانه.

"توصیه این است که ریشه در این باور استوار است که صحبت کردن در برابر محرومیت است به عنوان اساسی به عنوان زبان برای ورود" پینتو در بیانیه ای گفت. "من امیدوارم که این اقدام به عنوان یک پایدار یادآوری است که ما نمی توانیم سکوت و یا بی تفاوت وقتی که می آید به تعصب و نفرت یا بی عدالتی."

در اوایل این ماه در پی در سراسر کشور در اعتراض به کشتار جورج فلوید در حالی که در مینیاپولیس بازداشت پلیس سابق UC بازیکن بیس بال اردن Ramey شروع یک درخواست درایو برای تغییر نام ورزشگاه.

"سیاه و سفید بچه ها نباید برای بازی ساخته شده و نشان دهنده یک نام مانند او و سفید بچه ها نباید جشن میراث او را ناخودآگاه" این طومار به عنوان خوانده شده. "به عنوان یک جامعه از سابق و فعلی بازیکنان و کارکنان و دانش آموزان آلوم و Cincinnatians به طور یکسان, ما نمی خواهد در ترویج و میراث دیگر هیچ."

این هفته دادخواست تا به حال حدود 10000 امضا.

ناتان مور که نقش در دانشگاه بیس بال تیم شده است و صریح حامی درخواست درایو با تمجید از هیئت مدیره ،

"این فوق العاده برای دیدن تغییر [ما] به ارمغان آورد در مورد" مور گفت:, و اضافه کرد که او یاد گرفته در مورد تصمیم گیری در یک تماس تلفنی از پینتو. "این نشان می دهد که ایستاده تا برای چیزی است که شما در باور مهم است. زمانی که دانش آموز ورزشکار را انتخاب کنید به منظور بالا بردن صدای خود را در راه حق, آن می تواند منجر به تغییر است."

در اوایل این ماه در پاسخ به درخواست درایو Schott بنیاد منتشر شده این بیانیه به شرح زیر.

"این Schott بنیاد در ادامه ماموریت خود برای حمایت و پیدا کردن واجد شرایط برنامه های خیریه و سازمان ها برای بهبود سینسیناتی جامعه است. این بنیاد را حمایت جامعه خود همکاران در هر گونه تصمیم گیری خواهد کرد که پیشرفت وحدت هدف و ایستادگی در برابر تعصب در هر صورت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب