با تقسیم تاخیر در ایالات Methodists صورت یک سال در برزخ

نیویورک - تا به حال شده است وجود دارد هیچ بیماری همه گیر کوروناویروس امریکا بزرگترین اصلی فرقه پروتستان خواهد

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

نیویورک - تا به حال شده است وجود دارد هیچ بیماری همه گیر کوروناویروس امریکا بزرگترین اصلی فرقه پروتستان خواهد بود برگزاری این هفته به احتمال زیاد رای به شکستن بیش از تفاوت ها در ازدواج همجنسگرایان و هماهنگی از تجاوز کشیشان.

در عوض, United Methodist Church مجبور شد برای به تعویق انداختن برنامه به طور بالقوه با اهمیت کنفرانس ترک آن جناح های مختلف در برزخ شاید بیشتر از 16 ماه. عمیق اعتقادی تفاوتهای آشتی ناپذیر به نظر می رسد اما در حال حاضر وجود دارد که توافق, پاسخ به همه گیر اولویت طول می کشد.

"افرادی که واقعا در تروما در حال حاضر توان پرداخت قیمت از تفاوت های ما" گفت: Kenneth کارتر فلوریدا مبتنی بر رئیس جمهور از UMC شورای اسقف. "آنچه که در ذهن ما و قلب در پاسخ به مرگ و بیماری و غم و اندوه از دست دادن کار می کنند."

این کنفرانس به صورت گرفته در مرکز کنوانسیون مینیاپولیس شروع روز سه شنبه در حال اجرا را از طریق مه 15. به جای اسقف پیشنهاد به آن را نگه دارید وجود دارد Aug. 31-سپتامبر. 10 سال آینده.

تفاوت را پختند و به سر آمد و در فوریه 2019 در یک کنفرانس در سنت لوئیس که در آن نمایندگان رای دادند 438-384 برای یک پیشنهاد تقویت ممنوعیت در جامعه فراگیر شیوه های. ایالات متحده مبتنی بر نمایندگان مخالف این طرح و مورد علاقه جامعه-گزینه های دوستانه; آنها outvoted توسط محافظه کاران ایالات متحده در همکاری با بسیاری از نمایندگان از Methodist پایگاه در آفریقا و فیلیپین.

پس از آن جلسه بسیاری متوسط و لیبرال روحانیت روشن ساخته آنها را رعایت ممنوعیت و گروه های مختلف مشغول به کار در سراسر 2019 در پیشنهاد به اجازه UMC تقسیم همراه کلامی خطوط.

شده اند وجود دارد حداقل چهار طرح های مختلف برای نحوه پیاده سازی تقسیم می شود.

ترین به طور گسترده ای مورد بحث و بررسی طرح یک نام طولانی -- پروتکل از مصالحه و گریس از طریق جدایی-و برخی در سطح بالا پشتیبانی می کند.

آن مذاکره شد 16 اسقف و حمایت رهبران گروه با دیدگاه متفاوت در جامعه شمول است. آنها با کمک مشهور واسطه کنت فینبرگ که اداره قربانی بودجه جبران خسارت ناشی از 9-11 حملات و 2010 نشت نفت در خلیج مکزیک است.

تحت پروتکل های محافظه کار جماعات و نهادهای منطقه ای اجازه داده می شود به جدا شدن از UMC و فرم جدید فرقه. آنها را دریافت 25 میلیون دلار در UMC بودجه و قادر به حفظ خواص خود را.

تشکیل ادغام در سال 1968 به UMC ادعا می کند حدود 12.6 میلیون عضو در سراسر جهان از جمله نزدیک به 7 میلیون نفر در ایالات متحده است. رهبران جناح های مختلف باید اجتناب شود پیش بینی که چگونه بسیاری از کاربران ممکن است ترک برای یک فرقه.

امید به حداقل رساندن اصطکاک پروتکل خواستار یک مهلت قانونی برای اجرای ممنوعیت مربوط به تجاوز مسائل. اکثر اسقف به نظر می رسد راحت با این پیشنهاد اگر چه ویرجینیا بر اساس اسقف Sharma لوئیس تایید اولیه اقدامات انضباطی علیه یک کشیش در منطقه که officiated در یک ازدواج.

شده اند وجود دارد منافع ملموس برای یکی از پروتکل مذاکره کنندگان این کشیش دیوید مردیت که وارد یک رابطه با ازدواج با او در زمان طولانی شریک در حالی که خدمت به عنوان یک کشیش در سینسیناتی.

اسقف مردیت غرب اوهایو منطقه گرگوری پالمر همچنین خدمت در پروتکل تیم و تایید توقف که انجماد مداوم قضایی علیه مردیت.

"همه چیز است که یک تهدید است که در حال حاضر در یک کشو جمع آوری گرد و غبار" مردیت گفت.

برخی از محافظه کاران نگران هستند که بیشتر نقض این ممنوعیت رخ خواهد داد پیش از موکول کنفرانس ملی.

"برای هر روحانیت به سعی کنید به استفاده از این موقت به عمدا نقض خود قول ... را نشان می دهد شدید عدم یکپارچگی و کنترل خود گفت:" جان Lomperis که با این نسخهها کار میکند محافظه کار موسسه دین و دموکراسی خواهد شد و یک نماینده در سال آینده کنفرانس.

Lomperis است که در میان یک جناح از UMC محافظه کاران در حال حاضر مشتاق به شکل جدید فرقه که نگران باشید که اسقف حمایت از LGBTQ ورود را با استفاده از تاخیر به شیب نتایج به نفع خود در تصمیم گیری های منطقه ای بدن.

برگرد. تام Lambrecht, مدیر کل محافظه کار Methodist مجله بشارت گفت که او و متحدان او شنیده از موارد که در آن لیبرال کشیشان منصوب شدند به رهبری محافظه کار جماعت و که در آن کوچک کلیساها محافظه کار بسته شد.

"ما هوشیار به تماس از چنین رفتاری پس از coronavirus بحران عبور" Lambrecht گفت: از طریق ایمیل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

برخی از محافظه کاران شکایت دارند که پیشنهاد 25 میلیون دلار پرداخت به کشاکش فرقه ناعادلانه است ،

اما Rev. تام برلین از هرندون ویرجینیا یک حامی تجاوز شمول که خدمت در پروتکل تیم می گوید: پیشنهاد سخاوتمندانه در اجازه دادن به خروج کلیساها برای حفظ اموال خود را.

"اکثر ثروت در UMC در املاک و حساب های بانکی از کلیساهای محلی," او گفت:. "پروتکل اجازه می دهد تا آنها را به حفظ آن است."

برلین می گوید: بحث بر سر تجاوز سیاست "است که در سوز در حال حاضر است."

"هنگامی که ما از این ما را به آینده UMC" او گفت:. "اما در حال حاضر کلیساها در تمام گونه های در حال کار برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر در راه مثبت است."

پشتیبانی از پروتکل است که به دور از اتفاق هر چند حامیان آن پیش بینی آن را به نفع خود حمایت اکثریت در سال آینده. یک مخالف جناح شناخته شده به عنوان "liberationists," معتقد است این پیشنهاد به اندازه کافی رفتن نیست در مهار نژادپرستی و تبعیض جنسی و ضد تجاوز احساسات درون UMC.

یک رهبران که جناح های Rev. Jay Williams اتحادیه کلیسا در بوستون امید کلیساهای محلی استفاده خواهد شد سال آینده به "نوآوری و انطباق با" بدون انتظار از بالا به پایین احكام است.

"من امیدوارم که ما ممکن است ادعا می کنند این لحظه به عنوان یک فرصت به شجاعت مقابله با سیستمیک ستم که گرفتار ما فرقه پس از آن آغاز او گفت:" از طریق ایمیل.

هنگامی که این کنفرانس می کند تشکیل آفریقایی نمایندگان خواهد بود یک کلید رای گیری بلوک. در سنت لوئیس آنها محوری در تصویب تقویت ممنوعیت در جامعه فراگیر شیوه های.

برگرد. کیت microsoft developer رئیس جمهور محافظه کار وسلی میثاق انجمن و یکی از پروتکل مذاکره کنندگان دیدار خود با بسیاری از آفریقایی نمایندگان. او می گوید آنها متعهد شده اند پشتیبانی از پروتکل اما می خواهم برخی از تغییرات – برای مثال به آنها گزینه برای حفظ کلمات "United Methodist" نام جدید هر چه کشاکش بدن آنها بپیوندید.

اسقف جان Yambasu از سیرالئون تنها آفریقایی در میان پروتکل مذاکره کنندگان گفت: این پیشنهاد بود "به هیچ وجه کامل" اما به نظر می رسید قابل قبول ترین گزینه است.

در یک ایمیل او به تصویر کشیده شده این بیماری همه گیر به عنوان "مقدس فراخوان از خدا.... را را مسیحی شاگردان برای تغییر و تحول در جهان است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب