دختر ما فارغ التحصیل از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد. مرگ و یک بیماری همه گیر ساخته شده از آن عجیب و غریب و تلخ و شیرین رویداد

پس از یک دوست می میرد چند ماه آینده ارائه یک سری از اولین لحظات تنظیم به این واقعیت است که ریتم زندگی تغییر کر

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399

پس از یک دوست می میرد چند ماه آینده ارائه یک سری از اولین لحظات تنظیم به این واقعیت است که ریتم زندگی تغییر کرده است برای همیشه لطفا برای. تولد سالگرد تعطیلات و نقاط عطف همه یادآوری جدید شرایطی را در زندگی خود و جشن گرفتن در تلخ و شیرین با کیفیت.

برای دختر من مولی لیستی از لحظات بزرگ شامل او از دانشکده حقوق فارغ التحصیلی یک رویداد وارونه نه تنها با کروناویروس اما با مرگ پدرش 10 هفته زودتر.

مولی همیشه توصیف پدر او به عنوان هیئت مدیره صدایی درمانگر, بزرگترین فن و بهترین دوست. او همچنین او بزرگترین مشوق انجام همه چیز را از راه دور از خواب بیدار کردن تماس به ابراز اعتماد به نفس او می تواند در هر چیزی — و هنگامی که مایک گفت: در آن شما می دانستم که درست شد.

مسیر دانشکده حقوق بود و پیچ در پیچ. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه مولی مشغول به کار رانندگی تور قایق و سپس در محلی مقصد توریستی برای چند سال او به عنوان بمب چه برای انجام بعدی. او لذت می برد کار خود را اما می دانستم که آن را احساس نمی دراز مدت و او در تلاش برای پیدا کردن اعتماد به نفس به کشف کردن که در آن او می خواست برای رفتن. هر زمان که من می خواهم خورش با صدای بلند در مورد زمانی که او ممکن است او را تشکیل می دهند ذهن پدر او با اعتماد به نفس آرام خواهد من اطمینان که همه چیز کار می کنند و که او را کشف او شور و شوق.

هنگامی که تصمیم گیری شد و در دانشکده حقوق در کالیفرنیا شد پدر او که در زمان او وجود دارد به او کمک کرد تا به یک آپارتمان راه اندازی و آرام او وحشت. و هنگامی که فرصتی برای انتقال به دانشگاه هاروارد ارائه شده خود را در پایان سال اول خود بلندترین صدای در او را تشویق کنید.

میدوی را از طریق مالی سال دوم مایک بود که مبتلا به سرطان ریه است. بدون گم شده ضرب و شتم مالی تنظیم شده و به نحوی موفق به ترتیب به خانه آمده بیشتر اتصالات زمان مطالعه با دکتر قرار ملاقات و با پدر و نوشتن مقاله نهایی از شیمی suite. او خوش بین و سرگرم کننده — فقط آنچه را که دکتر دستور داد.

در عرض چند هفته از شروع آخر این ترم ژانویه گذشته از آن آشکار شد که مایک در حال مرگ بود و سفرهای مکرر حاضر شد پروازهای هفتگی خانه. هفته مایک درگذشت مولی در یک هواپیما به بوستون در یک صبح روز دوشنبه تنها به دریافت یک تماس به خانه آمده است. او وارد در تورنتو که شب. مایک درگذشت و در روز پنج شنبه و تسلی بزرگ بود که هر کس در خانواده فرصتی برای خداحافظی.

Margaret 'Molly' Babad cheers as her name scrolls past during online graduation ceremonies for Harvard law school.

اما زمانی که مولی به خانه بازگشت هیچ کس در حال پیش بینی درجه که COVID-19 خواهد همه چیز را تغییر دهید. پشت در, Cambridge, Mass., که صبح روز دوشنبه بود که یک آپارتمان او برای روشن کردن و زندگی کردن. او نظارت محدودیت های مسافرتی و منتظر تا زمانی که او نمی تواند صبر کنید دیگر هیچ. سپس او در زمان یک نفس عمیق بکشید و در یک هواپیما به مرتب کردن امور.

پس از quarantining در کمبریج به مدت دو هفته او پس از آن تا به حال به قرنطینه در اینجا در بازگشت او که به معنای او stripped-down آنلاین فارغ التحصیلی خواهد بود حتی بیشتر استخوان. هیچ حزب و هیچ خانواده و نه حتی یک آغوش از او بسیار افتخار است. بنر من سفارش آنلاین وارد نشده بود و من می خواهم goofed در بالون زمان تحویل. آن را در شکل دادن به یک بسیار رام نقطه عطف.

فارغ التحصیلی صبح خواهرش شارلوت و من ایستاده در فاصله به عنوان مولی قرار داده و کامپیوتر خود را در اتاق نشیمن میز قهوه و ما به تماشای مجازی مراسم گشوده است. اما فقط چند دقیقه قبل از مولی نام میگردین سراسر کامپیوتر خود را روی صفحه نمایش وجود دارد دست کشیدن در درب جلو.

زمانی که من راه می رفت به اتاق من تا به حال یک جعبه سفید در آغوش من. مولی به من نگاه کرد متوقف شد و چشمانش پر از اشک است.

مایک بود یکی نبود به صحبت در مورد مرگ و حتی پس از دریافت وخیم تشخیص است. تنها زمانی او اذعان مرگ و میر خود را به من رخ داده است چند هفته قبل از او فوت کرد زمانی که او از من خواست برای اطمینان از دختران ما همیشه گل از او برای لحظاتی در زندگی خود را.

Nestled در داخل جعبه یک دوجین گل رز و یک کارت خواندن به سادگی "عشق همیشه پدر."

هنگامی که مایک بیمار شد من نگران است که مالی را رها کردن مدرسه و خانه عجله به پرستار پدر او. من شک دارم که ضربه او جنگیدند برای کل سال پس از تشخیص. اما پویا است که پدر و مادر مشترک بسیار زیاد بود یک خیابان دو طرفه است. او را تشویق می کردند او را به جایی که او بود و کار او بود که آن را به خط پایان.

آن را سخت به دور است اما او می دانست این بود که در آن پدر خود را می خواستم. او همچنین می دانست که پدر او را به مراقبت از او خواهر شارلوت قادر به دست و پس از او در تعطیلات پیش رو, دلتنگ اما تعیین می شود.

در روز فارغ التحصیلی زمانی که ما شاهد کلمات مارگارت Babad, JD, به نظر می رسد بر مولی لپ تاپ آن هر بیت به عنوان هیجان انگیز به عنوان اگر ما در یک فرد در مراسم به دلیل لحظه ای بود سرشار با خیلی اهمیت بسیار هیجانی. ما را تشویق می کردند ما گریه — ما همه چیز را اما در آغوش بگیرید.

پس از مراسم مولی به من اطلاع داد که هر دوشنبه صبح برای تقریبا سه سال او دریافت کرده بود همان متن از پدر او.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"هی" خواندن آن را "به یاد داشته باشید زمانی که شما به قانون مدرسه؟"

یکی از آخرین بار او فرستاده بود او ذکر شده بود که او نمی تواند صبر کنید تا او را ببینید او فارغ التحصیل.

"من خواهید بود proudest پدر" او پاسخ داد. "من در حال حاضر هستم."

گل رز در ما منتل در حال حاضر شروع به رها کردن گلبرگ خود را ایستاده به عنوان تلخ و شیرین اثبات است.

کاترین Mulroney یک تورنتو نویسنده که با این نسخهها کار در ارتباطات برای دانشگاه تورنتو سنت مایکل کالج

تاریخ گفتگو

س:

به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن