با COVID-19 مورد افزایش برخی متحده آهسته خود را بازگشایی برنامه

بزرگنمایی این تصویر سالی زیبایی را در سالت لیک سیتی یکی از بسیاری از موسسات در سراسر کشور نیاز مراجع

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سالی زیبایی را در سالت لیک سیتی یکی از بسیاری از موسسات در سراسر کشور نیاز مراجعان به سایش پوشش صورت. یوتا رژیم صهیونیستی است. گری هربرت قبلا متوقف شد دولت بازگشایی اما توییتی در 22 ژوئن که او "هیچ برنامه ای برای تعطیل یوتا اقتصاد است." ریک Bowmer/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریک Bowmer/AP

به عنوان تعدادی از کروناویروس جدید, موارد, موج هر روز در بسیاری از نقاط کشور برخی از کشورهای در حال هدف قرار دادن مکث در برنامه های خود برای بازگشایی شده است.

Dr. Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت گفت: در کاپیتول هیل جلسه که روز سه شنبه در حالی که متحده ممکن است نیاز به بازگشت به دقیقترین اقدامات ممکن است برخی ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن تنظیم بازگشایی مجدد برنامه.

"من نمی خواهد می گویند لزوما مطلق خاموش شدن lockdown اما اگر کسی در حال رفتن از دروازه ورود به فاز یک به فاز دو و آنها را به دردسر در فاز دو آنها ممکن است نیاز به بازگشت به فاز یک," او گفت:.

چند فرمانداران عمدتا در جنوب و غرب تصمیم گرفتند برای به تعویق انداختن مرحله بعدی کشورهای خود را' بازگشایی در نور در حال رشد مورد بستری و اعداد. متحده از جمله اورگان و نوادا اعلام کرد در هفته گذشته آنها را به طور موقت نگه داشتن در تصمیم گیری در مورد حرکت رو به جلو در حالی که North Carolina, لوئیزیانا و کانزاس اعلام کرده اند زمانی تاخیر در روزهای اخیر.

"روشن است که COVID زنده است و به خوبی در لوئیزیانا و به عنوان ما می بینیم بیشتر مردم تست مثبت و بستری در بیمارستان های ما به سادگی آماده برای حرکت به مرحله بعدی و سهولت محدودیت بیشتر به عنوان کسب و کار باز به طور گسترده ای" رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز گفت: در روز دوشنبه اشاره کرد که دولت در حال پیشی گرفتن از 3000 مرگ و میر و 50000 تست مثبت.

او گفت: لوئیزیانا باقی خواهد ماند و در فاز دو که به آن وارد شده در ژوئن 5, برای یکی دیگر از 28 روز.

که همان روز کانزاس مقامات خواست جوامع محلی برای اقامت در فاز سه دولت را بازگشایی طرح است. که یک راهنما به جای نیاز, چرا که در, ممکن است, رژیم صهیونیستی است. لورا کلی منتقل بازگشایی تصمیم گیری به مقامات محلی. کلی توصیه می شود باقی مانده در مرحله سوم حداقل تا جولای 6 — دو هفته بعد از ابتدا برنامه ریزی شده — به دلیل "افزایش بیماری گسترش یافته است."

و در چهارشنبه کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر اعلام کرد دولت خواهد شد "مکث و ادامه" خود را امن تر در خانه در فاز 2 برای یکی دیگر از سه هفته با اشاره به افزایش روزانه مورد شمارش و بستری شدن در بیمارستان.

"اعداد ما می بینیم یک استارک هشدار و من نگران هستم," او نوشت: در یک صدای جیر جیر. "همانطور که ما را دیده اند و مورد مطالعه قرار گرفته و جدا از این شماره در هفته های اخیر است که نگرانی رشد کرده است."

پیش از آن در ماه ژوئن اورگان دولتی کیت براون قرار داده و همه در انتظار شهرستان برنامه های کاربردی بیشتر برای بازگشایی در انتظار برای هفت روز. و در یوتا رژیم صهیونیستی است. گری هربرت تمدید بهداشتی موجود خطر ارشاد از ژوئن 5 به 12 و گفت مورد و بستری شدن در بیمارستان را افزایش می دهد "ما قابل تامل است." هر دو فرمانداران باید پس اجازه مناطق خاصی به پیشرفت خود reopenings.

با توجه به NPR تحلیل 27 متحده شاهد افزایش جدید روزانه موارد است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن