نحوه نوشتن کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکینوشتن کتاب یک کار بزرگ است اما می تواند خیلی بیشتر از آنچه که بسیاری از پزشکان درک می کنند

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

دانلود کتاب پزشکی
نوشتن کتاب یک کار بزرگ است اما می تواند خیلی بیشتر از آنچه که بسیاری از پزشکان درک می کنند قابل دستیابی باشد. آنا ساترلند ، آنجلا نلمز و پیتر کای درباره تجربیات ترکیبی خود در زمینه همکاری و نوشتن هفت کتاب مختلف پزشکی تأمل می کنند

اولین قدم برای نوشتن کتاب داشتن ایده است. مشخص شدن شکاف در بازار یا نوشتن کتابی که در کتابخانه نتوانستید پیدا کنید به این معنی است که ایده شما برای کتاب احتمالاً از نظر تجاری سودمند خواهد بود.

برای تحقیق در مورد پتانسیل ایده خود برای یک کتاب ، کتاب های رقیب و مکمل را که قبلاً منتشر شده است بخوانید. این به شما پیشنهادهایی در مورد سبک ، چیدمان و آنچه انجام می دهید و نمی خواهید در کتاب خود بپردازید ، می دهد. همچنین به شما کمک می کند تا نقطه فروش منحصر به فرد کتاب خود را تعریف کنید.

با استفاده از این ایده ، شما باید یک سری مراحل را برای تصحیح آن و تعیین آنچه که کتاب شما خواهد بود ، بردارید.

اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع کتابی را می خواهید بنویسید. به این فکر کنید که آیا این یک کتاب درسی است ، یک نسخه تجدید نظر ، یک کتاب مشاوره شغلی یا نوع دیگری از کتاب است. سپس مشخص کنید که آیا شما تنها نویسنده خواهید بود ، به صورت جفت بنویسید یا به عنوان گروه کار کنید.

در مرحله بعد باید دامنه کتاب ، محدوده های آن و مخاطبان هدف آن را مشخص کنید. از اعضای مخاطب هدف بپرسید که آیا فکر می کنند کتاب مورد نیاز و مفید است و آیا آنها آن را خوانده اند. همچنین از آنها سؤال کنید که آیا مناطق خاصی وجود دارد که فکر می کنند باید با آنها برخورد کند.

در حالت ایده آل ، شما باید یک مربی را برای پروژه مشخص کنید که از این موضوع آگاهی داشته باشد و کتابی را منتشر کرده است ، ترجیحاً از ناشر مورد علاقه خود برای کار با آن استفاده کنید.

سپس باید درباره ساختار کتاب خود تصمیم بگیرید. استفاده از یک صفحه مطالب پیش نویس می تواند به شناسایی بخش ها و فصل های کتاب کمک کند. این یک روش ساده برای ساختن ساختار اولیه است و همیشه می توانید بعداً آن را تغییر دهید. این ایده در کتاب The Clockwork Muse از Eviatar Zerubavel ، راهنمای ایجاد برنامه نوشتن شرح داده شده است تا اضطراب را از نوشتن خارج کند. 1

شما نیاز به ایجاد سیستمی برای پیگیری افکار ، ایده ها و نقل قول هایی که می خواهید در کار خود بگنجانید ، دارید. روشهای مختلفی که ما استفاده کرده ایم شامل نوت بوک ها ، نقشه های ذهن ، پوسترها و یک پوشه ایده ها است. شما همچنین باید جدول زمانی و چگونگی نوشتن را تنظیم کنید ، ایده آل است که هر روز کمی بنویسید.

اکنون باید به فکر یافتن ناشر باشید. از تحقیقات شما مشخص است که کتاب شما می تواند در مجموعه فعلی ناشر قرار بگیرد یا اینکه شما یک سبک ناشر را به دیگری ترجیح می دهید. شاید شما پیش از این برای ناشر نوشته اید یا با شخصی که شناخته شده است را بشناسید. اطمینان حاصل کنید که راهنمایی ناشر را برای نویسندگان مطالعه کرده اید و پیشنهاد کتاب خود را بر این اساس بنویسید.

پیشنهاد شما باید خلاصه ای را ارائه دهد ، جزئیات مخاطب هدف کتاب و نقطه فروش منحصر به فرد ، اطلاعات در مورد طول احتمالی کتاب ، لیستی از کتاب های رقیب و مکمل و برخی از فصل های نمونه. ناشران همچنین ممکن است تصریح کنند که اطلاعات اضافی مانند صفحه ای درباره نویسنده را دوست دارند.

اگر پیشنهاد شما رد شد ، ناشر دیگری و سپس دیگری را امتحان کنید. اگر در تلاش برای یافتن ناشر هستید ، شاید لازم باشد در نظر بگیرید که آیا این کتاب واقعاً مورد نیاز است و آیا واقعاً به فروش می رسد. گزینه دیگر ، خود چاپ یا انتشار آنلاین است.

وقتی نوشتن کتاب را شروع می کنید ، برخی از فصل ها ممکن است دلهره آورتر از دیگران باشند ، به خصوص مباحث گسترده تر یا موضوعاتی که در آنها احساس راحتی کمتری می کنید. هر فصل را به بخش های مختلف تقسیم کنید. لیستی از تمام این بخش ها را در یک لیست محتویات منفجر شده قرار دهید. هنگامی که اولین پیش نویس یک فصل را می نویسید ، به راحتی عناوین خود را برای آن فصل از فهرست مطالب منفجر شده در سند خود کپی و جای گذاری کنید تا چارچوبی برای نوشتن فراهم شود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که جای خالی ها را پر کنید.

پس از اتمام مراحل نگارش اولیه ، مهم است که پیش نویس نهایی کتاب را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام منابع ، کتابشناسی و هر گونه ضمائم کامل هستند. چاپ چند نسخه سخت برای خود و همکاران قابل اعتماد برای بررسی می تواند مفید باشد.

هنگامی که پیش نویس نهایی خود را تکمیل کرده و آنرا به ناشر ارسال کرده اید ، ممکن است این کتاب قبل از پذیرش پیش نویس برای انتشار ، برای بررسی همسالان ارسال شود و یک قرارداد رسمی توافق شود.

سپس ناشر متن را ویرایش می کند ، نسخه خطی را تایپ می کند ، و مدارکی را برای بررسی برای شما ارسال می کند. ممکن است شما نیاز به ایجاد تغییرات دیگری داشته باشید ، قبل از چاپ مجدد در صفحات مختلف و تأیید اثبات نهایی.

در این مرحله ممکن است ناشر پیشنهاد کند که این فهرست را فهرست بندی کند. بهترین شاخص معمولاً به دست آمده توسط نویسندگان است زیرا خوانندگان آنها را به بهترین وجه درک می کنند. اگر این کار را انجام داده اید ، از ناشر خود بخواهید کتابچه ای در مورد چگونگی فهرست بندی داشته باشد.

با توافق در مورد تغییرات در اثبات نهایی ، فقط مسئله انتظار برای رسیدن کتاب برای رسیدن به doormat شماست. به عنوان بخشی از قرارداد خود ، احتمالاً تعدادی نسخه رایگان برای استفاده و تبلیغ کتاب به شما اهدا می شود. اگر با پرداخت پیشرفته از سوی ناشر موافقت نکرده اید ، به طور مرتب از فروش کتاب حق امتیاز برای شما ارسال می شود.

علاوه بر منبع کمی درآمد اضافی ، نوشتن یک کتاب پزشکی بر روی CV شما به نظر می رسد و ممکن است فرصت های نوشتن بیشتر را باز کند. اما نوشتن کتاب به نظم و انضباط نیاز دارد و می تواند خسته کننده ، ناامیدکننده و وقت گیر باشد. بارها پیش آمده که ما از این مسئله پرسیدیم که چرا شروع کردیم ، اما نگه داشتن کتاب با نام شما در جبهه احساس فوق العاده رضایت بخش است. ما در تلاشهای شما برای نوشتن کتاب برای شما آرزوی موفقیت داریم.

مراحل ارسال کتاب
اگر خوش شانس هستید ، پیشنهاد کتاب را که با ناشر بحث و گفتگو کرده و با یک قرارداد توافق شده ، توافق کرده اید
پیش نویس نهایی تکمیل شد
نویسنده پیش نویس نهایی را به ناشر ارسال می کند
بررسی دقیق
پیش نویس پذیرفته شده برای انتشار و قرارداد رسمی توافق شده است
نسخه خطی ناشر
نویسنده اثبات شده از ناشر برای بررسی
نویسنده تغییرات ایجاد می کند
نویسنده موافق اثبات نهایی است
اثبات و نمایه سازی
کتاب منتشر شده است
منابع مفید
انجمن نوشتن پزشکی اروپا: www.emwa.org/
Zerubavel E. The Muse Clockwork: راهنمای عملی برای نوشتن پایان نامه ها ، پایان نامه ها و کتاب ها. انتشارات دانشگاه هاروارد ، 1999
استوارت MC راهنمای کامل نوشتن پزشکی . مطبوعات دارویی ، 2007
نکاتی درباره Coales U. . . انتشار کتاب پزشکی. BMJ Careers 2005؛ http://careers.bmj.com/careers/advice/view-article.html؟id=894
پانویسها و منابع
منافع رقابت: ما سیاست گروه BMJ را در مورد اعلام منافع خوانده ایم و درک کرده ایم و هیچ علتی برای اعلام آن نداریم.

منابع
↵Zerubavel E. موزه ساعت کاری: راهنمای عملی برای نوشتن پایان نامه ها ، پایان نامه ها و کتاب ها. انتشارات دانشگاه هاروارد ، 1999.Google Scholar

منبع : https://ebookrally.ir/textbooks/Medical-Books

آخرین مطالب