شهردار شیکاگو می گوید: پلیس اتحادیه 'فوق العاده تمایلی به در آغوش اصلاحات'

بزرگنمایی این تصویر تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مقابل تهمت برج در شیکاگو در مه 30.

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مقابل تهمت برج در شیکاگو در مه 30. Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

با سراسر کشور تظاهرات تمرکز تمدید توجه و ضرورت موضوع خشونت پلیس, شهردار لری Lightfoot شیکاگو می گوید که پلیس اتحادیه های کارگری در ادامه به یکی از بزرگترین موانع برای اصلاحات.

"متاسفانه در طول تاریخ در شهر ما و من فکر می کنم تاریخ شهرهای دیگر اتحادیه های فوق العاده تمایلی به در آغوش اصلاحات و جریان امور در اینجا" Lightfoot گفت: در مصاحبه روز شنبه با NPR آخر هفته نسخه. "ما تا به حال به آنها را به داوری به نفع خود بسیار متواضع اصلاحات و شرم آور از تاریخ چانه زنی جمعی در آن وجود ندارد تاکید بر اصلاحات و پاسخگویی."

"این قرارداد," او گفت: "یک مشکل مهم و چالش در گرفتن اصلاحات لازم است."

Lightfoot رز سیاسی برجسته در شیکاگو توسط پلیس مبارزه برای اصلاحات به عنوان یک وکیل و رئیس پلیس شیکاگو هیئت مدیره یک وظیفه نیروی پلیس در پاسخگویی. در حال حاضر یک سال به دوره تصدی خود را و با تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید آوردن ملت او را در حال آزمایش بر روی این که آیا او قادر خواهید بود برای تصویب تغییرات که مانع پیشینیان خود است.

Lightfoot شده است انتقاد از پلیس در زمان خود به عنوان شهردار. در این هفته او گفت: خشونت پلیس و خشونت "رفتار نشان" و از مردم خواست تا گزارش سوء رفتار.

نظرات او آمد در میان افزایش تنش ها در شیکاگو بین تظاهرکنندگان و اجرای قانون است. آخر هفته گذشته شش نفر به ضرب گلوله کشته شدند – سه ضرب — 240 نفر دستگیر و حدود 20 افسر پلیس مجروح شدند آسوشیتد پرس گزارش داد. روز جمعه فعلی پلیس شیکاگو هیئت مدیره رئیس جمهور Ghian مباشر, متهم افسران ضربه او را با باطوم در حالی که او در حال رفتن برای پیاده روی در نزدیکی یک اعتراض.

در پاسخ Lightfoot اجرا حکومت نظامی و به نام شلیک ماموران که مخفی خود را نشان اعداد و برای شلیک یک افسر که به انگشت وسط به معترضان.

صحبت کردن با NPR, Lightfoot گفت: این موضوع از خشونت پلیس فراتر رفت و اتحادیه های کارگری. او همچنین با اشاره به فرهنگ policing.

"این واقعا پایین می آید به تغییر در فرهنگ" Lightfoot گفت. "فرهنگ نهفته در بسیاری از راه های نظارت. بنابراین ما قرار داده اید بسیاری از تاکید این هفته " ما " به معنی عمومی و رسانه ها — در اقدامات فردی افسران, اما آنچه من می خواهم به دانستن آنچه اتفاق می افتد در نظارت بر سطح است."

او با اشاره به گزارش در مورد چگونگی درک چوین افسر شده است که متهم در قتل جورج فلوید بود یک افسر آموزشی.

"نظارت بسیار مهم" Lightfoot گفت. "شما باید به فکر می کنم در مورد چگونه شما استخدام, چگونه شما و چگونه شما نگه داشتن آن دسته از سرپرستان پاسخگو به دلیل این که در آن فرهنگ نهفته است به خصوص در سطح اول از نظارت. و ما باید یک راه برای رفتن در شیکاگو اما من متعهد و مصمم به مطمئن شوید که ما حق آن را دریافت."

Hiba احمد و پیتر Breslow تولید و ویرایش این داستان برای رادیو.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن