خواهد کانادا دیدن موج دوم COVID-19? این چیزی است که کشورهای دیگر در حال دیدن

مرگبارترین اپیدمی قرن گذشته ضربه نیست همه در یک بار.به جای آنفولانزای اسپانیایی در امواج آمد آغاز شد که در ماه

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

مرگبارترین اپیدمی قرن گذشته ضربه نیست همه در یک بار.

به جای آنفولانزای اسپانیایی در امواج آمد آغاز شد که در ماه جولای سال 1918 cresting و سقوط سه بار تا حد زیادی ناپدید در اواسط سال 1919. اما نه قبل از آلوده کردن حدود 500 میلیون نفر در سراسر جهان و کشتار بین 20 میلیون تا 50 میلیون.

سارس تا به حال یک الگوی مشابه در سال 2003.

محدودیت در تورنتو کاسته شد به عنوان اولین موج از سندرم تنفسی شد و پیچ در پیچ پایین. اما پس از آن یک مورد تنها کسی که باقی مانده عفونی طولانی تر بود معمولی موجب برجسته موج دوم.

در حال حاضر به عنوان حوزه های قضایی سراسر جهان لغو محدودیت نگرانی وجود دارد که COVID-19 را تجربه تجدید حیات. در حال حاضر برخی از کشورها از جمله ایران و عربستان سعودی در حال تجربه دوم امواج.

و ترس وجود دارد که مناطق در کره جنوبی و آلمان و انگلستان در آستانه موج دوم — و یا در حال حاضر در یک.

این در زمانی که جهانی موارد COVID-19 در حال افزایش تصاعدی باعث Tedros Adhanom Ghebreyesus رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار می دهند در اوایل این هفته در حالی که آن را در زمان سه ماه برای جهان برای دیدن اولین یک میلیون عفونت های گذشته یک میلیون مورد در زمان فقط هشت روز به نظر می رسد.

کارشناسان در کانادا هشدار می دهند که موج دوم در اینجا این است که ممکن است در واقع به احتمال زیاد اما پیش بینی دقیقا زمانی که و که در آن دشوار است.

"زمان موج دوم بستگی دارد که چگونه سریع مردم خستگی و آرامش اجتماعی خود فاصله" گفت: Chris Bauch, یک پروفسور ریاضیات کاربردی در دانشگاه واترلو است. "این بستگی دارد که چگونه به زودی آنها را رها فیزیکی خود را در فاصله. به عنوان به زودی آن را به عنوان قطره از آن می آید. آن را به عنوان ساده به عنوان آن است."

Bauch یکی از چندین شرکت-نویسندگان تحقیقات جدید (هنوز کارشناسی) است که به بررسی یک مدل تعامل بين رفتار انسان و عفونت پویایی است. محققان دریافتند که هنگامی که خستگی در مجموعه و مردم شروع به آرامش جسمی فاصله و محل کار و تعطیلی مدارس وجود دارد تجدید حیات عفونت و در نتیجه یک دوم و یا حتی یک موج سوم ویروس.

"برخی از جمعیت را ندارد اما بسیاری از آنها را به دلیل این به اصطلاح رفتاری خستگی" Bauch گفت و اشاره کرد که گرمتر ماه های تابستان می تواند همچنین کمک به tamp پایین انتقال و در نتیجه کمتر شديد دوم امواج به خصوص در نیمکره شمالی کشور.

امواج واقعا فقط نمایندگی های گرافیکی از تعداد روزانه موارد در طول زمان است. موارد بالا رفتن تاج و پایین آمدن, ایجاد شکل موج. اگر پس از موارد کاهش یافته است آنها دوباره افزایش است که می تواند به عنوان یک موج دوم.

اما Raywat Deonandan دانشیار و اپیدمیولوژی در دانشگاه اتاوا می گوید که وجود دارد این است که هیچ تعریف علمی از یک موج در گسترش بیماری است.

او تشبیه عفونت امواج از یک ویروس به یک predator-prey مدل.

"شما باید یک دسته از خرگوش و یک دسته از گرگ ها در همان محیط زیست است. تعداد خرگوش ها بالا است و هنگامی که شما شروع به معرفی گرگ, گرگ خوردن خرگوش. سپس تعدادی از گرگ ها بالا برود چرا که آنها در حال بازتولید ، سپس به عنوان خرگوش ناپدید می شوند گرگ ها شروع به مرگ خاموش است.

"بنابراین با این بیماری آن را یک ایده مشابه. موارد افزایش به دلیل وجود دارد که مستعد ابتلا جمعیت است که تا به حال هرگز دیده می شود قبل از آن و به طور ناگهانی این ویروس در میان ما — گرگ در میان ما — و به عنوان گرگ در حال افزایش است و شیوع آن در جامعه موج را در رفتن است."

Deonandan اضافه شده است که به دلیل اجتماعی فاصله اقدامات انجام شده توسط کانادایی موج اول است که عمدتا در اینجا انجام می شود. اما این همچنین بدان معنی است که ما هنوز مستعد ابتلا جمعیت.

"ما فکر می کنیم که این بیماری آلوده کمتر از پنج درصد از جمعیت کانادا که بدان معنی است که حداقل 95 درصد هنوز هم حساس است," او گفت:. "و پس از آن به احتمال زیاد به نگه داشتن در انجام این بالا و پایین تا گله ایمنی به دست آورد."

این یک آشکار الگوی برای موارد جدید در ایران است که Bauch پژوهش و یادداشت ها در میان بزرگ موج دوم با تشکر از محدودیت های که برداشته در ماه آوریل است.

جدید مورد داده های منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد ایران رسیده و اوج آن موج اول در مارس 30 با 3,186 جدید موارد قبل از انداختن به 802 موارد جدید در مارس 2. اما پس از آن کشور را تجربه تجدید حیات در عفونت های جدید در ابتدای ماه مارس پس از دولت اجازه مساجد و موزه ها, رستوران ها, کافه ها و مکان های تاریخی به بازگشایی یک از 3,574 مورد جدید گزارش شده در 4 ژوئن.

به طور مشابه عربستان سعودی است که در میان موج دوم که شروع شد ژوئن 1 پس از مقامات شروع به کاهش محدودیت. این کشور تجربه کرده است و رکورد نرخ رشد پس از آن اوج در تاریخ 17 ژوئن در 4,919 موارد جدید بیشترین تعداد موارد گزارش شده در یک روز برای خلیج فارس ملت است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این هفته اسرائیل دستور داد بخشی مستندات در برخی از مناطق به عنوان ملت ادامه داد: به تجربه یک رشد جدید کروناویروس موارد زیر موج اول که دیدم آن هفت روز نورد دمای پایین در 13 مه 25. در ضمن اورشلیم پست گزارش داد که یک طرح جدید این کشور Coronavirus ملی اطلاعات و دانش مرکز هشدار از موج دوم است که می تواند کشتن صدها نفر از مردم در این تابستان.

نزدیک به بسیاری از ایالات آمریکا در حال دیدن یک حیات جدید موارد اگر نه موج دوم. آریزونا, کارولینای شمالی کارولینای جنوبی تگزاس و کالیفرنیا در میان دیگران دیده اند سنبله در هفته های اخیر به عنوان اجتماعی فاصله اقدامات آرام است. دو هفته پیش در ایالات متحده پیشی گرفته و دو میلیون COVID-19 موارد است.

روز چهارشنبه فلوریدا که در آن تصاویری از بسته بندی سواحل عناوین ساخته شده در سراسر جهان, مجموعه جدید تک روز رکورد جدید COVID-19 موارد با 5,511 گزارش آوردن تعداد کل موارد گزارش شده که در وزارت امور خارجه به تاریخ به 109,014. (برای اهداف مقایسه کانادا به عنوان یک کل است فقط 102,000 موارد تایید شده).

"چیزهایی که در حال باز کردن و مردم نیست با پوشیدن ماسک مانند آنها باید گفت:" ایرا Longini یک استاد آمار زیستی در دانشگاه فلوریدا اشاره کرد که حتی با اجتماعی فاصله دارد و قوی است تست و ردیابی تماس در محل, ویروس است که به گسترش است.

جدید منتشر نشده COVID-19 مدلسازی توسط یک تیم بین المللی از محققان از جمله Longini یافت که اگر 50 درصد از موارد علامتی را می توان شناسایی و 20 تا 40 درصد از کسانی که می تواند با تماس با ما-ترسیم و تهدید و عفونت خواهد شد به یک سطح است که نمی پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی.

این محققان با استفاده واقعی ناشناس اطلاعات از دستگاه های تلفن همراه در منطقه بوستون و همچنین آمار و اطلاعات دموگرافيک برای ساخت مدل خود را.

"نقطه تمام شد اگر شما شروع به باز کردن تا با خیال راحت تست و تماس با ردیابی شما می توانید یک افزایش شیوع بیماری" گفت: Longini اشاره کرد که مدل سازی می تواند در کل به جاهای دیگر.

کشورهایی مانند چین و ژاپن نداشته موج دوم.

Bauch می گوید که آنها در حال مدیریت این بیماری همه گیر از آنجا که در حال انجام اقدامات پیشگیرانه مانند ماسک پوشیدن اجتماعی فاصله و تست سریع که آنها را قادر می سازد برای پاسخ به شیوع بیماری های جدید.

"این نوع از چیزهایی که شما نیاز به بازگشایی با اعتماد به نفس بیشتری," او گفت:.

هیئت منصفه هنوز به آنچه به عنوان موج دوم ممکن است در کانادا و انتاریو می تواند مانند نگاه کنید و زمانی که آن می تواند ضربه. بسیاری از کارشناسان شک افزایش موارد جدید با بازگشت به مدرسه در پاییز اما آیا این اعداد خواهد بود به اندازه کافی بزرگ را تشکیل می دهند درست است موج دوم هیچ کس نمی داند.

"رفتن از هیچ مدارس به نوعی از مدارس را فراهم می کند یک کل جدید محیط زیست برای COVID-19 به گسترش حتی اگر آن را آهسته تر در میان کودکان و نوجوانان به این معنی که وجود خواهد داشت اجتناب ناپذیر سربازان ارتش در موارد" گفت: Dionne Aleman, یک دانشگاه تورنتو استاد و متخصص در بیماری همه گیر مدل سازی.

"اگر یک استان است و در حال حاضر در اواسط موج دوم با توجه به بازگشایی قبل از شروع مدرسه اضافی موارد از مدرسه مبتنی بر انتقال ممکن است یا نه ممکن است از منحنی; این همه بستگی به بزرگی از جامعه مبتنی بر گسترش مقابل مدرسه مبتنی بر گسترش یافته است."

Deonandan می گوید او مظنون موج دوم اگر یکی وجود دارد آشکار خواهد شد نه به عنوان صاف و افزایش و کاهش دهد بلکه به عنوان یک "دسته از ضربه های کوچک است." او می گوید: بهداشت عمومی زیرساخت است که مستقر شده اند — ماسک پوشیدن, اجتماعی, فاصله, کار از خانه, تماس, ردیابی و تست — اجازه خواهد داد که برای مقامات به فرود در موارد "و سرکوب آنها را به طوری که کمی موج ضربه پایین دوباره."

گرافیک توسط Andres Plana/تورنتو استار

Kenyon Wallace
Patty Winsa یک تورنتو-بر اساس اطلاعات خبرنگار برای ستاره. رسیدن به او از طریق ایمیل: pwinsa@thestar.ca
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن