سان فرانسیسکو شیفت از سطل زباله بی خانمان اردوگاه به اعلام آنها در میان COVID-19

بزرگنمایی این تصویر چادر خط شن پیاده رو خاموش Fulton خیابان در نزدیکی شهر هال در روز 5 مه سال 2020 ا

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

چادر خط شن پیاده رو خاموش Fulton خیابان در نزدیکی شهر هال در روز 5 مه سال 2020 است. هفته گذشته کارکنان شهرستان شروع به نقاشی کردن اجتماعی دور فضاهای با گچ در خیابان برای چادر برای اقامت. بث LaBerge/KQED پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بث LaBerge/KQED

سان فرانسیسکو است به تصویب یک بی خانمانی راه حل آن را یک بار فکر می کردم غیر قابل تصور: شهر-تحریم-باز encampments.

برای سال, سان فرانسیسکو, پلیس دستور داد چادر برداشته شده از خیابان های شهر حتی در زمان کاهش آنها را با چاقو خود را. آثار عمومی کارکنان پرتاب همیشه همه جا نایلون خانه از مردم از جان گذشته به کامیون کمپرسی به صورت هفتگی.

هفته گذشته در سان فرانسیسکو راه اندازی اولین پنج برنامه ریزی شده "امن سایت های خواب" با این امید که unhoused مردم خواهد بود نگهداری اجتماعی دور در میان COVID-19 همه گیر در کنترل محل مملو از خدمات مانند دوش و مواد غذایی است.

چادر یک بار نهایی جن سان فرانسیسکو دولت خواهد بود و احترام به عنوان نجات بخش.

محل اول اعلام شد مارس 6 توسط شهردار لندن نژاد: یک اردوگاه در حدود 90 چادر انباشت اشیاء بدست آمده تقریبا در بالای هر یک از دیگر در نزدیکی آسیایی, موزه هنر در شهر هال جلوی آستان — رسما تحریم و مجاز به گسترش بر روی Fulton, خیابان, بین موزه و کتابخانه اصلی.

امن و سالم اجتماعی فاصله ممکن است در نهایت به مرکز مدنی را بی خانمان.

دومین شهر-تحریم امن خواب سایت در حال حاضر در حال بهره برداری در MLK پارک های محلی و سازمان های غیر انتفاعی, مادر قهوه ای, اتاق ناهار خوری در این شهر Bayview محله.

از آن آغاز شده به عنوان یک سرکش عملیات پس گرفتن رسمی OK از شهرستان سن فرانسیسکو سالن در هفته گذشته, خدمات, دوش و منابع دیگر انتظار می رود به ضربه در مثل نسیم در زیر بادبان که موجود تلاش پسر عمو وستبروک مادر براون مدیر اجرایی گفت.

همه از شهرستان تحریم سایت های خواب بودند انتظار برای دریافت آن شال خدمات.

"من رفتم به پارک و راه اندازی چادر" گفت وستبروک که تا به حال کمک از Bayview طرفداران گلوریا بری و میشل پیرس. "شهر ما را ترک کرد و در حال حاضر به عنوان یک ماده در واقع, آنها در حال رفتن به به ما خیلی کمک کند."

سه دیگر سایت ها در حال حاضر تحت مراحل مختلف مذاکره به بالقوه تبدیل به سان فرانسیسکو موج بعدی از امن خواب hd اسناد عمومی و سالن شهر خودی تایید کرد:

  • سابق موقت Transbay Terminal در هوارد و خیابان های اصلی
  • اورت مدرسه در کلیسای خیابان
  • سابق رستوران مک دونالد در Haight و Stanyan خیابان در نزدیکی ورودی به پارک گلدن گیت

"هیچ کس می خواهد به مرگ از این کوروناویروس"

مادر قهوه ای پناه می بیند نزدیک به 70 نفر در آن شبانه. وستبروک در این پناهگاه را مالک گفت: بی خانمانی رشد کرده در Bayview بنابراین شتاب که مردم گاهی اوقات در خواب مادر قهوه ای, اتاق ناهار خوری و راهروها.

اما COVID-19 همه گیر است و نیاز بسیاری از سان فرانسیسکو موسسات به نزدیک و یا حفظ دقیق اجتماعی فاصله و مادر قهوه ای پناهگاه بود و هیچ تفاوتی ندارد.

بنابراین وستبروک و زنان دیگر از Bayview زمام امور را در دست خود. آنها راه می رفت به چه محلی تماس MLK پارک – که در شهر, اسناد نام خلیج, مشخصات پارک – و اندازه گیری فاصله بین قطعات خود را.

تبادل نظر در سایت کمپینگ متولد شد از جامعه و خدمت به جامعه با حدود 60 روح خواب وجود دارد در چادر برای هفته ها.

"زمانی که من آمد در اوایل همه آنها انباشت اشیاء بدست آمده را در [پناه] در راهرو ... که کار نمی کند برای ما" Westbrook گفت.

بنابراین او راه اندازی open-air گاه بدون تصویب شهرستان.

"هیچ کس می خواهد به مرگ از این coronavirus" Westbrook گفت. "اما اگر من تا به حال صبر کردم در این شهر از مردم در اینجا ممکن است شده ام مرده است."

ادی Tillman, 65, تضعیف او N95 ماسک ماسک بیش از و تحت 49ers کلاه در حالی که نشسته در داخل آبی اش چادر. Tillman گفت که او تنها چند سال در خارج از زندان که در آن او برای "چند دهه" پس از سرقت اتومبیل خود مشکل جوانان است.

Tillman مطرح شد در Bayview — آن است که خانه خود را — اما خانواده گسترده خود را تا حد زیادی مرده یا رفته است. او همچنین گفت که او نمیخواهد به "بار" خود را فرزندان با زندگی خود را انتخاب کند. بنابراین Tillman شده است زندگی در خیابان به آرامی پژمرده دور, او گفت:. پس از آن او در بر داشت MLK پارک اردوگاه. آن را نه تنها نجات او را از COVID-19 گفت: اما از تاریک ترین افکار.

"من [نمی] بگو: من قصد کشتن خودم. اما من نمی خواهم به زندگی می کنند," او گفت:.

در حال حاضر Tillman می گوید او احساس می کند شادمان یک بار دیگر و بهتر است آماده برای پیدا کردن یک شغل. کار نیز یک نگرانی برای Tasha سویفت, 33, کسی که خواب است در یک چادر با دوست پسر او را در طرف دیگر از MLK پارک.

سویفت اوکلند بومی بود که در زندگی با خواهر او در سان فرانسیسکو Sunnydale محله, پس این جفت ارز می تواند از یکدیگر حمایت مالی. دو راه جدا در میان برخی از acrimony و سریع خودش را زندگی در ماشین خود را در حالی که هنوز کار روزانه تغییرات در تقسیم نان, یک سان فرانسیسکو رستوران.

در اوایل ماه مارس سویفت تنها یک وسوسه انگیزی چک به دور از صرفه جویی در پول به اندازه کافی با دوست پسر خود را برای رفتن به شکار آپارتمان. تنگ محدودههای خودرو خواهد بود دلتنگ حافظه دور او قفل شده است و تا زانو می تواند زخم التیام یابد. آنها را نجات داد هر پنی قطع هر هزینه.

"شما می دانید همه چیز "عادی" مردم به خود را خوشحال ؟ من نمی توانستم آنها را انجام دهد. من حتی نمی توانید یک نوشابه. هیچ غذا خوردن. من همه چیز را," او گفت:.

سپس COVID-19 رسید. منطقه خلیج گسترده پناهگاه در محل سفارش برقرار شد مارس 17 و تقسیم نان furloughed آن کارگران حداقل سویفت هنوز هم امیدوار به طور موقت. او و دوست پسر او رسیده به پس انداز خود را به آب و مالی طوفان, مسکن رویای نقش برآب.

زندگی در ماشین بود "واقعا ترسناک من آن را دوست ندارم. شما هرگز نمی دانید وقتی که کسی خواهد آمد تا به پنجره خود را و از شما بدزدد." اما در MLK پارک او را امن تر است. در حال حاضر او احساس می کند آماده برای بازگشت به کار.

"این نیست در کل اما آن را احساس می کند مانند آن" Swift گفت.

به زودی بیشتر سان فرانسیسکو محله می تواند تبدیل به خانه برای دیگر مردمی که بوده ام پناه در اتومبیل درگاه و چادر.

سراسر شهر بود سایت در آثار

سه سایت در سان فرانسیسکو در حال کار برای تبدیل شدن به safe خواب سایت های مانند MLK پارک. در حالی که قفل شده است را به عنوان حرکت رو به جلو — انواع اشخاص هنوز در حال مذاکره این امن خواب سایت — KQED اخبار تایید کرد که آنها در دست بررسی است.

شاید دورترین همراه در مراحل برنامه ریزی سابق سایت موقت Transbay Terminal. توافق بین Transbay مشترک مقامات قدرت که دارای اجاره نامه به آن بسته و شهر و شهرستان از سان فرانسیسکو به تشریح این شهر حق عمل آن را به عنوان امن خواب سایت. این سند به تاریخ مارس 14.

در حالی که یک محله گروه ارائه شده توسط لابی کریس Gruwell است و نه به طور رسمی اعلام کرد, مخالفت, منابع نزدیک به این موضوع می گویند این جادوها یک تهدید به طور موقت Transbay Terminal امن خواب سایت.

"نشستن در یک فضای باز در موقت Transbay مرکز است که اساسا همان چیزی که به عنوان یک پناهگاه" گفت: گلوریا Li همسایه در جنوب بازار که بر روی این شهروند کمیته مشورتی از TJPA و در نامه ای به آژانس به صدای نگرانی خود را. "آنها در حال های مشترک فضایی. از آن خواهد شد یک قطار خراب برای همه است."

سان فرانسیسکو سرپرست مت هانی که نشان دهنده جنوبی از بازار محله ای که در آن به طور موقت سابق Transbay Terminal ساکن پشتیبانی نمی کند سایت.

"من فکر می کنم ما باید مردم را به اتاق های هتل" هانی گفت. "که امن تر و مقرون به صرفه و بهتر است برای سلامت عمومی است."

اورت مدرسه سایت دیگر در آثار. پس از سرپرست رافائل Mandelman را nonbinding قطعنامه نام برای امن سایت های خواب او خواسته است که مدرسه در پارکینگ باز به بی خانمان مردمی در خواب وجود دارد.

"این موقت encampments عدم کافی اجتماعی فاصله و همچنین دسترسی به بهداشت و ایجاد خطر بهداشت عمومی برای اردوگاه ساکنین و همسایگان" Mandelman در بیانیه ای گفت.

علامت سانچز رئیس جمهور از سان فرانسیسکو هیئت آموزش و پرورش موافق است. او گردد قطعنامه هیئت مدیره مدرسه اجازه می دهد سان فرانسیسکو Unified School District برای ورود به یک توافق با شهر به اجازه اموال مدرسه مورد استفاده قرار گیرد برای امن سایت های خواب.

در حالی که او تاکید کرد که اورت بود هنوز رتبهدهی نشده است یک معامله انجام می شود, او می گویند این منطقه است که به دنبال در تنها "یک سایت" – اورت.

"آن را مانند آن خواهد بود یک سایت خوب به دلیل تعداد فزاینده ای از مردم در خیابان ها که در منطقه" او گفت:, و اضافه کرد که در نهایت این نیاز بیشتر کمک رسانی به همسایگان و یک رای توسط هیئت آموزش و پرورش به تصویب برسانند.

آخرین سایت در آثار است که احتمالا حداقل تا کنون همراه: سابق مک دونالد سایت در Haight محله در نزدیکی پارک گلدن گیت در Haight و Stanyan خیابان. سرپرست دین پرستون علنا تبلیغ سایت, اما پاسخ نمی دهند به KQED اخبار به صحبت در مورد تلاش است.

"اردوگاه نژاد" پژواک لوما پریتا گذشته

در تالار شهر جلوی درب فقط گذشته خود را بزرگ چمن نهفته است یک بی خانمان گاه از حدود 90 چادر نشسته تقریبا در بالای یک دیگر مفتول در کویل با هم در یک نزدیک به کتاب درسی به عنوان مثال چگونه به لحاظ اجتماعی فاصله ایمن میان یک بیماری همه گیر.

که نگرانی کلی کاتلر حقوق بشر سازمان با ائتلاف در بی خانمانی. سان فرانسیسکو پلیس پارک شده در گاه و سنگر رفته بالا نگه داشتن مردم در چادر گذراند به یک منطقه تنگ در کنار آسیایی, موزه هنر.

"آنها هنوز هم موجود در این مناطق کوچک به طوری که آنها نمی تواند به لحاظ اجتماعی فاصله" کاتلر گفت.

زنی به نام استفانی که کاهش یافته است را به نام خانوادگی او را از دالی سیتی اما به دبیرستان رفت در سان فرانسیسکو. او تا به حال یک آپارتمان در سان فرانسیسکو قبل از افتادن به مواد مخدر عادت و تبدیل شدن به بی خانمان. او زندگی در این اردوگاه در نزدیکی آسیایی, موزه هنر.

استفانی خواسته سان فرانسیسکو را بیشتر خدمات به گاه. او صرف زمان در یک بیمارستان محلی برای تازه کشف شده تشخیص دیابت و گفت: مرور شهر خدمات به پناهگاه دشوار است.

"من تا به حال بالا و پایین. من تا به حال پنج سال از متانت," استفانی گفت. در حال حاضر اگر چه او بخواهد او می توانست "خدمات کاهش آسیب خدمات پشتیبانی فقط دسترسی آسان به آموزش فنی و حرفه ای" بنابراین او می تواند کار کند.

براندون کنراد, 29, از Pacifica همچنین مبارزه با مواد مخدر مشکل است. مادر او فکر می کند او مسکن و او نمی خواهید به او بگویید که او را بی خانمان. او در تلاش برای کمک به خود اما خواسته های این شهرستان می تواند او را یک پا برای در امان ماندن از COVID-19 در طول بیماری همه گیر.

بزرگنمایی این تصویر

برای سال, سان فرانسیسکو, پلیس دستور داد چادر برداشته شده از خیابان های شهر حتی در زمان کاهش آنها را با چاقو خود را. آثار عمومی کارکنان پرتاب همیشه همه جا نایلون خانه از مردم از جان گذشته به کامیون کمپرسی به صورت هفتگی. بث LaBerge/KQED پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بث LaBerge/KQED

"آنها نمی خواهند به پناهگاه. آنها نمی خواهند به ما هیچ هتل کوپن نیست چرا که همه در اینجا یک اصطلاح مزمن, تشخیص," او گفت:. "شما می دانید که ما فقط از نوع گیر کرده است."

بدون نیروی انسانی کافی کنراد گفت: این اردوگاه است "خطرناک است."

شاید نگران کننده ترین ویژگی های یک حمام برای آن 200 ساکنان بی خانمان.

"صد چادر و فقط یک porta-اسان در آن ؟ این حمام که تمام راه را با شما می دانید باقی مانده است. آن را فقط منزجر کننده است. کاملا نفرت انگیز" کنراد گفت.

مردم بی خانمان جامعه صحبت کاتلر باید آمد تا با یک نام جدید برای اردوگاه استفانی و کنراد زندگی می کنند با توجه به نزدیکی آن به شهر هال: "اردوگاه نژاد است."

"اردوگاه نژاد است و آن را حتی بیشتر به چالش کشیدن به ارائه منابع مورد نیاز برای مردم" کاتلر گفت.

که نام مستعار است مشتق از "اردوگاه Agnos" یک بی خانمان گاه در مقابل سالن شهرستان به وجود آمد که در سال 1989 پس از لوما پریتا زلزله ساخته شده, سان فرانسیسکو, پناهگاه بی خانمان unlivable.

رشد بی خانمان اردوگاه نیز torpedoed شهردار هنر Agnos دوم شهرداری اجرا به عنوان مخالفان سیاسی خود را گذاشته و رو به رشد بی خانمان مشکل در پای او.

"به عنوان Yogi Berra گفت: معروف آن است deja vu همه را دوباره و دوباره!" Agnos گفت.

Agnos تشبیه COVID-19 pandemic اثر در افراد بی خانمان به آنچه اتفاق افتاده است در زمان تصدی خود را پس از زلزله. پناهگاه بودند در دسترس نیست پس از آن, آنجا که آنها در حال حاضر.

"شهر در حال مبارزه با یک مقدار بزرگتر و تعداد زیادی از مردم از من تا به حال برای مقابله با," او اضافه شده است. بنابراین خواهد شد "اردوگاه نژاد" همچنین اژدر نژاد سیاسی ، Agnos فکر نمی کنم.

و دست بر مبارزه بین سان فرانسیسکو هیئت ناظران و نژاد شهردار سابق که می خواهد بی خانمان ها به قرار در هتل ها و دومی که تصویب امن سایت های خواب در حالی که تلفن هتل ها برای بی خانمان ها بی دلیل – Agnos بود بزرگوار برای همه درگیر.

"وجود دارد تفاوت های ظریف بین تمام استراتژی های خود را, اما آنها همه کار خود را سنجش خاموش" Agnos گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن