آمازون انبار ایمنی 'ناکافی' n. y. دادستانی کل می گوید

بزرگنمایی این تصویر کارگران در آمازون استاتن آیلند, n. y., انبار تحصن کردند و خواستار آن است که تسهی

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارگران در آمازون استاتن آیلند, n. y., انبار تحصن کردند و خواستار آن است که تسهیلات بسته شود زیر چندین تایید موارد coronavirus در میان کارکنان. آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ

آمازون ممکن است نقض استانداردهای ایمنی فدرال برای ارائه "ناکافی" حمایت به انبار کارگران در نیویورک دولت دادستانی کل می گوید.

در نامه ای به آمازون به دست آمده توسط NPR دفتر نیویورک را بالا وکیل Letitia جیمز نیز می گوید: این شرکت ممکن است شکسته اند, دولت خلاف کاران قوانین برای شلیک یک کارگر انبار که به سازماندهی یک اعتراض در استاتن آیلند.

"در حالی که ما در ادامه به بررسی این اطلاعات تا کنون در دسترس ما نگرانی که آمازون ایمنی و بهداشت اقدامات انجام شده در پاسخ به COVID-19 همه گیر آنقدر نامناسب است که آنها ممکن است نقض چندین مقررات ایمنی و بهداشت حرفه ای عمل می کنند" و دیگر فدرال و ایالتی دستورالعمل جیمز کارکنان نوشت: در نامه مورخ مارس 22.

نیویورک دادستانی کل کاهش یافته است به نظر. آمازون را بلافاصله اظهار نظر در مورد این نامه در روز دوشنبه. در اظهارات قبلی آمازون را حفظ کرده است که کارگران اتهامات بی اساس بود و که این شرکت گرفته شده است "اقدامات شدید برای نگه داشتن مردم در امن است."

آمازون نیویورک انبار شده اند تحت اضافی موشکافی پس از شرکت اخراج استاتن آیلند کارگر مسیحی Smalls که کمک کرد تا مرحله اعتراض و خواستار آن است که تسهیلات بسته شود زیر چندین تایید موارد coronavirus در میان کارکنان. آمازون گفت: Smalls اخراج شد برای نقض قرنطینه و اقدامات ایمنی.

نیویورک مقامات نوشتن که یافته های اولیه "افزایش نگرانی جدی است که آمازون ممکن است مرخص [Smalls] در سفارش به سکوت خود شکایت و ارسال پیام تهدید به کارکنان دیگر که آنها نیز باید ساکت در مورد هر گونه نگرانی های ایمنی و بهداشت."

ویژه نامه می گوید نیویورک دادستان کل نیز بررسی "موارد دیگر از پتانسیل های غیر قانونی مصر است." مقامات دولت خواست آمازون برای بازگرداندن Smalls و درخواست همه داخلی آمازون ارتباطات پس از Feb. 1 در مورد کارگران شکایت سازماندهی اعتراضات و تظاهرات.

"این دفتر آموخته است که بسیاری از کارگران در حال ترس در مورد صحبت کردن در مورد نگرانی های خود را پس از ختم آقای اسمالز' استخدام" نامه است. "این بسیار خطرناک ارسال پیام به طول یک بیماری همه گیر در هنگام سرد کارگر سخنرانی در مورد سلامت و شیوه های ایمنی می تواند به معنای واقعی کلمه یک ماده از زندگی و مرگ است."

آمازون انبار کارگران که اعلام شده ضروری در طول coronavirus همه گیر باید صحنه یک سری از تظاهرات و تعطیل در چندین ایالت در هفته های اخیر. سازماندهی از طریق آتنا حمایت ائتلاف کارگران با انتقاد از شرکت مرخصی استعلاجی سیاست ها و اقدامات ایمنی. آنها خواستار آن شدند که آمازون به طور موقت تعطیل امکانات با تایید COVID-19 موارد است.

نیویورک دادستانی کل در هفته گذشته نامه ای به نام آمازون به طور موقت نزدیک انبارها از جمله برای "کافی مایع و ضد عفونی" با استناد به راهنمایی و توصیه ها از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

ده ها تن از آمازون امکانات ثبت نام کرده اند coronavirus موارد از جمله حداقل یک مرگ به عنوان شرکت استخدام بیش از 400 ، 000 پاره وقت و تمام وقت کارگران در آمریکا در واقع آمازون یکی از شرکت ها برای رشد در طول pandemic, استخدام برخی 175,000 جدید کارکنان به نگه دارید تا با بالا رفتن سرسام آور تقاضا برای خرید آنلاین به عنوان بسیاری از کشور, سوراخ کردن در خانه.

Smalls در استاتن آیلند تا به حال شکایتی جدید وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت در مورد انبار در 21 مارس با توجه به نامه ای از دفتر دادستان کل است. نامه می گوید: Smalls نگرانی در مورد گروه تجمع در مخالفت با شش پا اجتماعی فاصله حکومت کافی تمیز کردن تسهیلات و آلوده کارگران آینده در داخل و خارج از مرکز.

در همین حال برخی از انبار و کارگران شرکت را علنا مورد انتقاد قرار داد شرکت برای شلیک چندین فعال کارگران در طول این بیماری همه گیر از جمله در سیاتل آمریکا است.

انبار کارگران خواسته شده است گسترده. برخی شکایت کرده اند که آنها نمی ماسک این شرکت وعده داده شده و می خواهید آمازون به سهولت و سرعت سهمیه اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای شستن دست و دیگر می شکند.

برخی از کارگران گفته اند که آنها تلاش کرده ایم برای دریافت پرداخت پس از آن که به خانه فرستاده با تب و مطرح کرده اند هشدار در مورد حذف این هفته از نامحدود مرخصی بدون حقوق. آمازون یکی از معدود شرکت های ارائه این سود, اما شروع ممکن است 1 آن خواهد شد به جای درخواست از کارگران که می خواهید به ماندن در خانه خود را به استفاده از به طور منظم تعلق زمان خاموش و یا درخواست مرخصی.

"نگرانی ما بالا است و حصول اطمینان از سلامت و ایمنی کارکنان است. ما بیش از 150 فرآیند به روز رسانی—از افزایش تمیز کردن و اجتماعی فاصله اقدامات به تلاش های جدید مانند مواد ضد عفونی کننده اسپری" آمازون مقامات نوشت: به تازگی در یک پست وبلاگ در لیست خود اقدامات ایمنی. "ما توزیع شخصی دنده محافظ مانند ماسک برای کارکنان و اجرا پاشش مواد ضد عفونی کننده و حرارت چک در سراسر عملیات ما در سراسر جهان است."

یادداشت سردبیر: آمازون است که در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب