در حالی که گردشگران دور آلاسکا بازی خواهد کرد

بزرگنمایی این تصویر سام استرلینگ اسکی بیش از یک ترد لایه ای از برف در کوه ها خاموش بزرگراه دنالی در

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سام استرلینگ اسکی بیش از یک ترد لایه ای از برف در کوه ها خاموش بزرگراه دنالی در داخل آلاسکا این ماه است. ناتانیل Herz/Alaska رسانه های عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناتانیل Herz/Alaska رسانه های عمومی

پس از یک زمستان از گریم coronavirus عناوین, آلاسکا, چهره های نزدیک آخرالزمانی چشم انداز خود را برای تابستان فصل گردشگری با چند خارج از کشور بازدید کنندگان به احتمال زیاد به دنبال از طریق در برنامه ریزی برای سفر به این دولت در این سال است.

اما برای یک لحظه در پارک ملی دنالی و حفظ اوایل این ماه تعداد انگشت شماری از tailgaters فکر چند ممکن است upsides: Resident تخفیف. مشغول ماهیگیری سوراخ تبدیل به سعادتمند آرام است. RV-مسدود شدن جاده ها خالی از ترافیک است. مقصد کروز با هیچ کشتی در چشم.

"فکر می کنم که چقدر سرگرم کننده Talkeetna است برای رفتن به زمانی که وجود ندارد انبوهی از مردم در وسط خیابان!" گفت: ربکا Pottebaum با اشاره به توریستی شهر فقط در جنوب دنالی.

"همین دلیل است که ما در حال رفتن به رفتن به جونیو گفت:" او دوست جولی Sweetin. "جونو حماسه بدون کشتی های کروز."

این COVID-19 همه گیر است اما بخار آلاسکا صنعت گردشگری در این سال با اجتماعی فاصله اقدامات و قرنطينه به طور موثر از بین بردن تابستان طبیعی سیل از خارج از کشور بازدید کنندگان است. و سوال معطل مورد چگونه راحت مردم در حال حاضر در آلاسکا را احساس می کنید در مورد پله روی اجاره قایق ماهیگیری یا یک پارک اتوبوس شاتل.

اما برخی از ساکنان و کسب و کار و مدیران زمین هنوز هم ممکن است یک پوشش نقره ای در ویرانی: بهار و تابستان در کلاس جهانی مقصد توریستی — بدون گردشگران است.

در مه 9, Pottebaum, Sweetin و چند تن از دوستان خود یک پیش نمایش از گزینه های است که می تواند باز به آنها بیش از بقیه در تابستان زمانی که آنها پارک شده در یک دروازه 30 مایل در امتداد دنالی پارک جاده و سوار دوچرخه خود را عمیق تر در داخل.

"یک چیز بزرگ در مورد در اینجا در آلاسکا است که ما باید از این فضاهای باز که در آن شما می توانید با خانواده خود و یا یک خانواده و پس از آن نیز اجتماعی فاصله زمانی که شما نیاز به گفت:" سارا لئونارد مدیر اجرایی آلاسکا سفر انجمن صنعت دولت پیشرو در گردشگری وکالت ، "این زمان خوبی است — اگر شما می توانید آن را با خیال راحت و به شما حق در اینجا در آلاسکا — بازدید از یک محل است که شما ممکن است بازدید کرده اند قبل از."

ATIA ماه گذشته فرستاده رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy درخواست 25 میلیون دلار در فدرال COVID-19 امداد که آن را به سوی یک کمپین ملی به بازار آلاسکا "به عنوان یک مقصد امن هنگامی که محدودیت های مسافرتی شل."

اما قبل از آن اتفاق می افتد, این گروه همچنین می خواهد اضافی $1 میلیون دلار برای در حالت مبارزات انتخاباتی. ایده این است برای یادآوری آلاسکا است که آنها می توانند staycations در این تابستان به عنوان بسیاری در خارج از کشور بازدید کنندگان در خانه باقی می ماند.

وجود مقید کردن تقاضا از آلاسکا برای انواع تجارب که گردشگری می خواهید کسب و کار برای فروش در تابستان امسال و صنعت می تواند با استفاده از افزایش, می گوید: سابق وزیر بهداشت ، علامت Begich که در حال حاضر شرکت-صندلی فرماندار بهبود اقتصادی تیم.

"ما شده است نوع cooped برای کمی طولانی در اینجا مناسب است ؟" او گفت:. "وجود دارد رفتن به آلاسکا که می خواهید به آن سفر جاده ای است که آنها شده اند قادر به انجام در سال, چرا که آنها هرگز می تواند رزرو و یا آنها نمی تواند دسترسی و یا تور فروخته شد."

برخی از گردشگری کسب و کار در حال حاضر در تلاش برای pivot به ساکنان آلاسکا. در Kenai Peninsula, ماهیگیری آلاسکا ماجراهای ارائه شده است 50 ٪ off "مردم محلی' ویژه" سفر شروع در اواخر این ماه.

این شرکت اجرا می شود که قایق از سورد و هومر معمولا ارائه می دهد تخفیف های مشابه در این زمان از سال گفت: صاحب علامت سوز است. اما به دلیل اجتماعی فاصله حکم او را قرار داده و مردم کمتر در این بهار منشور سفر و اجرای قایق دورتر از بندر به احتمال زیاد برای ساخت بهتر ماهیگیری.

"ما در حال رفتن به ماهی نزدیک است. ما در واقع رفتن به آنها را از ماهیگیری و درمان آن را به عنوان اگر آن را به طور کامل پرداخت می شود, منشور" سوز گفت. "این یک معامله است."

اپراتورهای منشور نیز به طور رسمی خواسته فدرال شیلات مدیران به شل محدودیت در اندازه و تعداد از نوعی ماهی پهن است که مشتریان می گرفتن کرد و گفت: این حرکت را عطا آلاسکا و دیگر ماهیگیران در حال حاضر در دولت "یک فرصت را به نوعی ماهی پهن خانه در این زمان به چالش کشیدن."

در دنالی در ضمن خدمات پارک های ملی است که هنوز هم در حال توسعه برنامه های خود را برای اجتماعی دور تابستان فرصت تفریح.

این منطقه به طور معمول می بیند ترافیک سنگین از مسافران کشتی کروز و به عنوان بسیاری 90 اتوبوس می توانید درایو محدود 92-مایل جاده به پارک هر روز تابستان است. اما تقریبا همه از آلاسکا کروز فصل لغو شده است.

بزرگنمایی این تصویر

Sverre LeRoy سواری به سمت دنباله چشم پوشی در جاده ای که منجر 90 مایل به پارک ملی دنالی در اوایل این ماه. ناتانیل Herz/Alaska رسانه های عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناتانیل Herz/Alaska رسانه های عمومی

خدمات پارک هنوز هم امیدوار به اجرای محدود خدمات اتوبوس به Denali با مردم کمتر و پادمان مانند پلکسی گلاس محافظ و ماسک گفت: Denice Swanke پارک اقدام سرپرست. آن را آماده به پرده جداگانه, برنامه جدید برای کسب و کار برای ارائه در مقیاس کوچکتر تورهای مانند با یک راهنما و یک خانواده رانندگی جاده پارک جداگانه در اتومبیل.

و با کمتر تور اتوبوس در جاده پارک سرویس نیز برنامه ریزی اجازه می دهد تا دسترسی بیشتر برای وسایل نقلیه خصوصی. در طول تابستان اتومبیل به طور معمول مسدود و از ادامه گذشته, رودخانه وحشی, 15 مایل در امتداد مسیر این پارک خدمات است که به احتمال زیاد برای دسترسی به وسایل نقلیه خصوصی از طریق یک سیستم رزرو هر آخر هفته Swanke گفت.

"این رفتن به یک تابستان خوب است," او گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "این فقط برای رفتن به یک های مختلف در تابستان."

در حالی که کسب و کار از آلاسکا می تواند نرم کردن با بیماری های همه گیر را پانچ, آن را نمی خواهد یک نوش دارو: دولت کل جمعیت 730,000 نشان دهنده فقط نیمی از 1.4 میلیون مسافران کشتی کروز انتظار می رود در تابستان امسال قبل از شیوع کروناویروس.

به علاوه, با ده ها هزار نفر از آلاسکا از کار, گردشگری, کسب و کار انتظار نیست که ساکنان به فراوان درآمد قابل تصرف.

"اگر آنها نمی, باز کردن محدودیت های مردم نمی خواهید به هر گونه پول به هر حال" گفت: سوز منشور اپراتور.

مشعل گفت: یکی از دلایلی که او را قادر به ارائه خود را با تخفیف اوایل فصل سفر است و به دلیل کسب و کار خود را دریافت چک حفاظت از برنامه کمک از دولت فدرال است. مگر در مواردی که ادامه "قیمت است که به بالا رفتن" و او به احتمال زیاد به جلو و تمام اما شاید یکی از شش قایق از آب است.

مشعل گفت: او باید کافی ضد عفونی کننده دست و مشتریان نیاز به پوشیدن ماسک و مردم خواهد شد به احتمال زیاد باید به خود درجه حرارت گرفته شده به عنوان آنها را وارد کنید کسب و کار خود را' لژ.

اما آن نوع از مراحل هنوز هم ممکن است به اندازه کافی برای متقاعد کردن آلاسکا به ترک جداسازی از خانواده خود واحد است. در دنالی Pottebaum یکی از tailgaters در نظر گرفته خطرات که با اجاره یک سفر ماهیگیری.

"من اعتماد به دوستان — ما می تواند به عنوان یک خانواده است. اما کاپیتان به طور بالقوه در معرض گروههای مختلف تمام وقت," او گفت:. "و اگر آنها در حال گرفتن نیست دو هفته بین هر سفر است آن را به ارزش خطر است؟"



bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب