San Bernardino County آسانسور برخی از coronavirus محدودیت بازگشایی پارک ها و مناطق تفریحی

San Bernardino County, بازگشت ساکنان به خارج از منزل بزرگ در طول تعطیلات آخر هفته پس از مقامات برداشته تعطیلی

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

San Bernardino County, بازگشت ساکنان به خارج از منزل بزرگ در طول تعطیلات آخر هفته پس از مقامات برداشته تعطیلی برخی از آغاز به سرعت گسترش coronavirus.

شهرستان, پارک, دریاچه ها, رودخانه ها و مناطق تفریحی — و همچنین پارکینگ — بازگشایی شنبه پس از بیش از یک ماه از بسته شدن.

خصوصی و شهرداری در پارک مسیرهای پیاده روی دریاچه ها و دوره های گلف نیز باز به صورت محدود. بزرگ Morongo کانیون حفظ و موهاوی رودخانه چنگال پارک منطقه ای هنوز بسته است.

بازدید کنندگان هنوز هم باید پوشش چهره خود را و نگه داشتن فاصله خود از دیگران برای کمک به حفظ coronavirus در بررسی شهرستان خبر داد.

تبلیغات

"ما ایمان ما ساکنان که آنها را احترام امن-فاصله دستورالعمل و نشان می دهد که نگه داشتن منفعل تفریح در فضای باز باز است ممکن است ما به عنوان دولت حرکت می کند به سهولت محدودیت" هیئت ناظران رئیس کورت Hagman در بیانیه ای گفت. "اگر وجود دارد سوء استفاده از این کمک هزینه به هیئت مدیره انتخاب خواهد شد اما دوباره به ما نزدیک, هوای آزاد, مقصد."

آن را کاملا به کسب و کار به عنوان معمول ، در حالی که بسیاری از فعالیت در فضای باز — مانند قایق رانی, دوچرخه سواری, پیاده روی, تنیس و اسب سواری — در حال حاضر خوب تیم ورزشی و کمپینگ و تجمعات باقی می ماند بدون رفتن.

"قرار داده راه دیگر اعضای یک خانواده درگیر شدن در فضای باز مجاز است اما دو خانواده به معنی شما باید یک گردهمایی که مجاز نیست" نوشت: مقامات شهرستان در یک پیام توضیح بازگشایی قوانین.

تبلیغات

مقامات همچنین هشدار داد که بسیاری از امکانات را باید به تدریج از سرگیری عملیات خود را به طوری که بازدید کنندگان باید بررسی کنید جلوتر از زمان برای دیدن آنچه که امکانات در دسترس هستند. حتی در شهرستان ها-اداره پارک که بازگشایی مشترک-استفاده از وسایل مانند دستشویی و زمین های بازی و پیک نیک پناهگاه باقی می ماند خارج از محدوده.

یکشنبه, San Bernardino County مقامات بهداشتی گزارش شده بود 1,751 موارد coronavirus تا 19 از روز قبل.

شده اند وجود دارد 82 تایید coronavirus-ارتباط مرگ و میر در این شهرستان است. هجده از قربانیان و ساکنان در سرو کوه پست حاد و توانبخشی آسایشگاه در یوکایپا.

تبلیغات

این شهرستان نیز به تازگی رونمایی گسترش COVID-19 داشبورد ارائه اطلاعات اضافی در جمعیت و تست اعداد.

"پتانسیل شل سخت اقامت در خانه مورد نیاز و شروع بازگشایی اقتصاد ما نیاز به یک قوی توانایی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مربوطه," شهرستان سلامت عمومی مدیر Trudy Raymundo در بیانیه ای گفت.

در خصوص تدوین اطلاعات کامل تر در مورد تست کمک خواهد کرد county "به دست آوردن درک بهتر از که در حال آزمایش است و جایی که آنها در حال آزمایش هستند در حالی که ما را قادر به شناسایی هر گونه شکاف است که نیاز به پر کردن" او اضافه شده است.

تبلیغات



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب