"ما باید یک نفر مشکل': Facebook کارگر ادعای تبعیض نژادی

بزرگنمایی این تصویر شکایت پژواک زودتر انتقاد از Facebook از کارکنان که مدت طولانی است که نا امید در

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شکایت پژواک زودتر انتقاد از Facebook از کارکنان که مدت طولانی است که نا امید در آن عدم تنوع. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

سیاه Facebook کارمند متهم کارفرمای خود را از تبعیض نژادی.

در یک شکایت پنج شنبه با کمیسیون فرصت های برابر شغلی اسکار Veneszee جونیور گفت: شبکه های اجتماعی نمی دهد, سیاه, کارگران فرصت های برابر در حرفه خود.

"ما یک مردم مشکل" Veneszee NPR گفت. Veneszee یک نیروی دریایی کهنه که دیگر استخدام جانبازان و مردم از رنگ به عنوان بخشی از تنوع طرح در Facebook زیرساخت های بخش. "ما تا به اهداف تعیین شده برای افزایش تنوع در این شرکت اما ما موفق به ایجاد یک فرهنگ در این شرکت است که می یابد و رشد می کند و نگه می دارد مردم سیاه و سفید در این شرکت است."

Veneszee که کرده Facebook پس از سال 2017 در زمینه اشتغال از تبعیض همراه با دو تن دیگر از شاکیان Howard Winns جونیور و Jazsmin اسمیت — هر دو از آنها Veneszee استخدام — چه کسی گفت که آنها اعمال می شود به کار در Facebook اما تا به حال نشده است استخدام آنها ادعا زیرا آنها سیاه و سفید هستند. این ادعا گفتند واصل شد از طرف "همه سیاه Facebook کارکنان و متقاضیان برای Facebook."

یک سخنگوی Facebook گفت: "اعتقاد ما آن است که ضروری است برای ارائه تمام کارکنان با احترام و ایمن در محیط کار. ما را از هر گونه اتهام تبعیض جدی و بررسی هر مورد."

شکایت پژواک زودتر انتقاد از Facebook از کارکنان که مدت طولانی است که نا امید در آن عدم تنوع. Facebook را 48,000-قوی نیروی کار تا حد زیادی سفید و آسیایی مانند بسیاری از آن دره سیلیکون همسالان. فقط زیر 4 درصد از ایالات متحده مبتنی بر کارکنان است سیاه و سفید که قطره به 3 درصد در میان رهبری ارشد, با توجه به شرکت اخیر تنوع گزارش.

Veneszee ادعایی در این شکایت که در حالی که او زمان بوده است به عنوان یک "رهبر طبیعی" و "نیروگاه" توسط مدیر خود او هرگز دریافت یک ارزیابی است که اجازه می دهد او را به ترویج داخل شرکت. که عدم ارتقاء به حال هزینه او این فرصت را به کسب "ده ها هزار دلار بیشتر" در حقوق و دستمزد و همچنین بالاتر پاداش و بیشتر گزینه های سهام این شکایت ادعا کرد.

Veneszee همچنین ادعا شده که او رو "مهم چالش های تبعیض نژادی و خصومت در Facebook است که محدود خود پیشرفت شغلی در این شرکت است."

"داخلی آنها باید شفاف در مورد که در آن ما در حال سقوط کوتاه و نگاهی به هر کارمند سیاه و سفید است که در حال حاضر مشغول به کار در این شرکت را به مطمئن شوید که آنها را به درستی به ارزش سهم خود را به شرکت" او گفت: NPR.

شکایت خود را که در زمینه با آژانس فدرال که اجرای حقوق مدنی قوانین مربوط به محل کار تبعیض ادعا شده که Facebook نقض فدرال و دولت قانون با تبعیض علیه سیاه کارگران و متقاضیان کار "در استخدام, ارزیابی, تبلیغات و پرداخت" و با ایجاد یک "دشمن محیط کار."

آن گفت: این شرکت سیاست های "منفی فرصت از کارگران و متقاضیان" را از طریق شیوه های مانند با توجه به "مناسب فرهنگی" در استخدام و تبلیغات با تکیه بر بررسی دقیق برای ارزیابی کارکنان و نیاز کارکنان به ادعای تبعیض نژادی و آزار و اذیت در محرمانه داوری.

یکی از کارکنان سابق, علامت Luckie نوشت یادداشتی زمانی که او در سمت چپ در سال 2018 را متهم به شرکت در "عدم آن سیاه کارکنان و سیاه آن به کاربران است. Luckie, که سیاه و سفید است, استخدام شد به ایجاد روابط با تاثیرگذاران از جوامع کمتر اما می گوید که او مواجه می شوند محرومیت و تبعیض در طول زمان خود را در Facebook.

در ماه نوامبر گذشته یک دوجین ناشناس کارمندان فعلی و سابق منتشر شده خود را یادداشت جزئیات تجارب نژادپرستی در این شرکت است.

کارکنان نگرانی تنوع را به دست آورد کشش دوباره در هفته های اخیر در میان ملی حساب بیش از نژادپرستی و تظاهرات علیه خشونت پلیس. بسیاری از کارمندان به ویژه نگران است که تصمیم به ترک کردن التهابی پست توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد اعتراضات ساخته شده بود توسط یک گروه که شامل تنها یک عضو ارشد تنوع افسر Maxine ویلیامز.

EEOC شارژ اولین گام به سوی یک پتانسیل عمل در کلاس طرح دعوی در دادگاه در برابر Facebook. آژانس انجام خواهد شد و رسیدگی به ادعا می کند برای تعیین اینکه آیا یا نه وجود تبعیض است. اگر تبعیض یافت, Facebook ممکن است حل و فصل و یا شاکیان ممکن است ادعای خود را به دادگاه.

یادداشت سردبیر: Facebook میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب