نیواورلئان آغاز می شود دوباره باز

بزرگنمایی این تصویر نیواورلئان آغاز شد اجازه می دهد کسب و کار و سایر موسسات را به دوباره باز کردن و

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیواورلئان آغاز شد اجازه می دهد کسب و کار و سایر موسسات را به دوباره باز کردن و یا گسترش عملیات خود را در یک ظرفیت محدود در روز شنبه. ربکا سانتانا/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ربکا سانتانا/AP

نیواورلئان آغاز شد اجازه می دهد برخی از کسب و کار و کلیساها به re-open — و یا گسترش عملیات خود را در یک ظرفیت محدود شنبه.

با توجه به دوباره باز کردن برنامه توسط شهردار LaToya Cantrell را رونمایی کرد در اوایل این هفته کسب و کار از جمله سالن های ورزشی ، سالن های سینما و همچنین نهادهای فرهنگی از جمله باغ وحش و موزه ها و خانه عبادت خواهد بود و مجاز به باز کردن دوباره تا زمانی که آنها به دنبال آن شهر حکم تبيين اشغال و محدودیت های دیگر در عملیات خود را.

رستوران ها شده اند که مجاز به انجام حمل و تحویل سفارشات نیز مجاز به سر ناهار خوردن در خدمات در روز شنبه با محدود صندلی — 25 درصد از ظرفیت های طبیعی برای داخل سالن ناهار خوری و استفاده از یک سیستم رزرو تشویق است.

میلادی اعلام کرد که قصد دارد به دوباره باز کردن بیش از آخر هفته شامل سرشناس فرانسوی در سه ماهه کالاهای اساسی بروسارد و پر آنتوان.

قابل توجه دیگر از eateries اما از جمله جیمز ریش-اعطای برنده فرمانده کاخ قصد شنبه باز.

فیلم و تئاتر و خانه عبادت در این شهر اجازه داده شد برای باز کردن با یک چهارم ظرفیت خود را و یا تا 100 نفر هر کدام که کمتر بود با توجه به دستورالعمل.

ورزشگاه و موزه ها و زیبایی مو سالن بودند نیز مجاز به باز اگر آنها به دنبال اقدامات خاص به منظور کاهش ظرفیت و حفظ اجتماعی فاصله.

شهردار Cantrell گذاشته این طرح روز سه شنبه در سراسر زمان لوئیزیانا فرماندار جان ادم ادواردز مشابه اعلام کرد دولت قصد دارد. هدایت به تشریح روش های بسیاری از غیر ضروری کسب و کار و موسسات را به دنبال باز کردن در فاز 1 شهر را دوباره باز کردن برنامه.

هر دو دولت و مقامات شهر می گویند با آنها ملاقات کرده ام فدرال معیار برای آغاز مرحله ای دوباره باز کردن.

این شهر اقامت در خانه سفارش تمام شده در جمعه. لوئیزیانا برداشته شد که در همان روز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن