"ما تا به حال به انجام کاری': ایالات متحده آمریکا گروه تقلا برای جلوگیری از عظیم زباله های مواد غذایی میان COVID-19

در حالی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها نگران در مورد نیاز به اندازه کافی به غذا خوردن و خطوط در بانک های مواد

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

در حالی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها نگران در مورد نیاز به اندازه کافی به غذا خوردن و خطوط در بانک های مواد غذایی, رشد, کشاورزان شده است شخم سبزیجات زمینه آزادسازی شیر و فوق العاده تخم مرغ که نمی توان به فروش می رسد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل کرده است, رستوران ها, هتل ها و مدارس.

در حال حاضر تخریب از مواد غذایی تازه در چنین مقیاس باعث شده است تا عمل با تهمت و دولت و دولت و همچنین تلاش مردمی مانند یک گروه از دانشجویان اجاره کامیون برای نجات unsold پیاز و تخم مرغ از مزارع. اما آنها به احتمال زیاد نمی خواهد به اندازه کافی برای رسیدگی به این مشکل اگر کسب و کار باقی می ماند بسته به ماه.

بیش از چند هفته آینده وزارت کشاورزی ایالات متحده آغاز خواهد شد هزینه 300 میلیون دلار (ایالات متحده) یک ماه برای خرید مازاد و سبزیجات و میوه و شیر و گوشت از توزیع کنندگان و کشتی آنها را به بانک های مواد غذایی. کمک های مالی فدرال نیز یارانه بوکس تا خرید و حمل و نقل آنها را به خیریه گروه — وظایف است که کشاورزان باید گفت که آنها نمی توانیم به آنها چند گزینه دیگر برای از بین بردن مواد غذایی است.

لبنی کشاورزان از امریکا بزرگترین dairy co-op در ایالات متحده منحرف شده است و تقریبا یک چهارم میلیون گالن شیر به بانک های مواد غذایی.

"این فقط یک قطره در سطل" گفت: جکی Klippenstein ارشد معاون رئیس جمهور در co-op. "اما ما تا به حال به انجام کاری است."

وجود دارد برخی از نشانه هایی که زباله شروع به پراکنده. در آغاز آوریل کشاورزان شد آزادسازی 3.7 میلیون گالن شیر در هر روز تخلیه آن به کود چاله که در آن مخلوط با کود مورد استفاده در این زمینه است. در حال حاضر زباله است و نزدیک به 1.5 میلیون گالن با توجه به dairy co-op به عنوان کشاورزان در مقیاس تولید و رستوران های زنجیره ای مانند Papa john's توجه به صنعت تماس بگیرید برای اضافه کردن اضافی پنیر برای هر پیتزا.

نیاز در بانک های مواد غذایی است که تنها افزایش بحران اقتصادی تشدید می کند. هنوز هم وجود دارد صف های طولانی در خارج از مواد غذایی بسیاری از بانک ها به عنوان موسسات خیریه مبارزه با افزایش نیاز و کمبود داوطلبان به دلیل اقامت در خانه سفارشات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب