نیمی از کشورهای که در آن پنتاگون آسانسور ممنوعیت سفر را افزایش Coronavirus عفونت

با وجود پیگیری داده های جدید نشان می دهد عفونت کروناویروس در حال افزایش در 23 ایالت پنتاگون روز جمعه اعلام کرد

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

با وجود پیگیری داده های جدید نشان می دهد عفونت کروناویروس در حال افزایش در 23 ایالت پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که بلند است همه گیر الهام گرفته از محدودیت های مسافرتی برای پرسنل نظامی ایالات متحده در 46 متحده و همچنین در ایالات متحده از گوام و پورتوریکو.

در میان کشورهای تلقی مناسب برای از سرگیری سفر توسط پرسنل نظامی است آریزونا را که تا به حال یک افزایش شدید در تایید COVID-19 موارد بیش از دو هفته گذشته و همچنین با دیگران قابل توجه اخیر upticks در عفونت از جمله آلاباما تگزاس و اوکلاهما.

پنتاگون راهنمایی های خود برای لغو محدودیت تصریح می کند که دولت باید نشان دهد "14 روز رو به پایین مسیر جدید COVID-19 یا موارد مثبت تست" و همچنین داشتن آن پناهگاه در محل و یا سفر دیگر محدودیت برداشته و نشان دادن آنچه که وزارت دفاع توصیف به عنوان یک "14 روز رو به پایین مسیر از شبه آنفولانزا و COVID-19-علائم مانند."

تنها چهار states - California North Carolina, فلوریدا و مینه سوتا - گنجانده شده در شل شدن محدودیت های مسافرتی توسط پنتاگون. یکی از آنها -- مینهسوتا -- است که در میان 27 کشور که در آن تعداد تازگی شناسایی شده COVID-19 عفونت کاهش پیدا کرد.

پنتاگون یادداشت اعلام تغییر در قوانین مسافرت نمی کند و توضیح دهد که اختلاف بین معیارهای خود برای کاهش محدودیت ها و تایید برای انجام این کار در بسیاری از ایالت ها که به نظر می رسد نه به ملاقات آن استانداردها.

یک گفتوگوی تلفنی اسماعیل هنیه صادر مارس 22 توسط وزیر دفاع علامت Esper آمده است که وزارت دفاع است پس کاخ سفید را "باز کردن امریکا دوباره" دستورالعمل و همچنین داده ها از وزارت بهداشت و خدمات انسانی و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است.

همه گیر مجبور به ناو هواپیمابر یو اس اس تئودور روزولت به اسکله برای هفته ها در گوام برای بهبود یافتن از یک شیوع در میان خدمه آن در حالی که آموزش تمرینات برای ارتش استخدام شده اند را در خود نگه دارد.

با توجه به پنتاگون 8,824 اعضای ارتش آمریکا در حال آزمایش مثبت برای COVID-19. از آنها 230 بستری شده اند و سه نفر فوت کرده اند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب