با CDC کنار برخی از ایالات از دست دادن دسترسی به موقع COVID-19 بیمارستان داده

بزرگنمایی این تصویر دکتر لی نورمن از کانزاس وزارت بهداشت و محیط زیست مورد بحث و تجدید حیات در corona

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر لی نورمن از کانزاس وزارت بهداشت و محیط زیست مورد بحث و تجدید حیات در coronavirus موارد در دولت این هفته است. این بیمارستان دولتی انجمن ترس وجود خواهد داشت و تاخیر در گرفتن coronavirus اطلاعات تحت قوانین فدرال. جان هانا/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان هانا/AP

فقط به تعداد افراد بستری برای COVID-19 رویکردهای جدید اوج در برخی از نقاط کشور در بیمارستان داده در کانزاس و میسوری است که به طور ناگهانی ناقص و یا گم شده است.

میسوری انجمن بیمارستان گزارش می دهد که آن را دیگر دسترسی به داده ها از آن استفاده می کند برای راهنمای ایالت coronavirus برنامه ریزی و کانزاس انجمن بیمارستان می گوید آن بیمارستان گزارش داده ممکن است با تاخیر.

در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به کارگردانی بیمارستان ها را تغییر دهید که چگونه آنها گزارش داده به دولت فدرال و چگونه است که داده ها در دسترس خواهد بود.

میسوری انجمن بیمارستان سخنگو Dave دیلون به نام حرکت "یک اختلال عمده."

در میسوری بیمارستان صنعت با دولت برای پیگیری اطلاعات مانند تعداد افراد بستری و در دسترس بودن به طور منظم بیمارستان تخت ICU تخت و هواکش. میسوری انجمن بیمارستان جمع آوری و ارائه رسمی دولت داده در وزارت بهداشت و خدمات انسانی سایت.

"همه شواهد نشان می دهد که میسوری را اعداد رهبری در جهت اشتباه" دیلون نوشت: در یک ایمیل. "و در حال حاضر ما باید بسیار محدود آگاهی موقعیتی. که همه بسیار خبر بد."

عدم وجود اطلاعات آن را سخت تر برای سلامت و مقامات دولتی و همچنین عموم مردم برای درک اینکه چگونه این ویروس در حال گسترش است.

"این بسیار مشکل ساز می گوید:" دکتر کارن پیت, بهداشت عمومی محقق در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس. "تنها راهی که ما می دانیم که در آن همه چیز در حال بالا رفتن و که در آن همه چیز در حال پایین رفتن و که در آن ما نیاز به قرار دادن منابع و که در آن ما نیاز به برنامه ریزی است به دلیل آن داده است."

کاخ سفید دستور بيمارستان به گزارش اطلاعات به وزارت بهداشت و خدمات انسانی از طریق یک سیستم جدید ایجاد شده توسط پنسیلوانیا-شرکت بر اساس TeleTracking به جای ارسال اطلاعات به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آنها انجام شده بود.

بخشنامه آمد به عنوان یک شگفتی به بیمارستان با توجه به کانزاس انجمن بیمارستان سخنگو مدل لباس ساموئلسون.

"از نظر ما این تغییرات بزرگ" ساموئلسون می گوید. "ما تنها متوجه سهشنبه و ما تا به حال برای به روز رسانی داده ها توسط چهار شنبه شب — تا کمتر از 48 ساعت."

میسوری انجمن بیمارستان در حال حاضر دسترسی به جدید HHS سیستم با توجه به Dillon. او می گوید این سیستم جدید نیز به طور قابل توجهی متفاوت از CDC سیستم.

"جدید مجموعه داده برای گزارش یکسان نیست و در برخی از موارد بیمار هستند-تعریف" دیلون می گوید. "است که پیچیده بیمارستان' تلاش است."

در پی اعلام میسوری وزارت بهداشت و خدمات سالمندان نوشته شده توجه کنید در وب سایت خود هشدار داده است که روزانه و هفتگی بیمارستان متریک خواهد بود به طور موقت متوقف شده است.

"ایالت میسوری خواهد بود قادر به دسترسی به بحرانی بستری داده ها در طول انتقال. در حالی که ما در حال کار برای جمع آوری موقت اطلاعات آگاهی موقعیتی محدود خواهد شد," اخطار می گوید. (توجه نیز ارسال شده در میسوری انجمن بیمارستان های وب سایت است.)

دیلون می گوید: بیمارستان انجمن امیدوار است که "در عرض چند روز یا چند هفته" بیمارستان و coronavirus داده شده است که در دسترس از طریق سی دی.

"با این حال در کوتاه مدت خواهیم بود بسیار در تاریکی" دیلون می گوید.

بیمارستان انجمن ایجاد خواهد شد یک جایگزین سیستم گزارش دهی برای بیمارستان ها با توجه به دیلون و آن را برنامه ای برای ادامه تولید گزارشهای هفتگی با وجود عدم اطمینان در مورد داده.

میسوری وزارت بهداشت و خدمات سالمندان نیست, پاسخ به سوالات بیشتر در مورد داده ها.

در کانزاس مقامات بهداشت هنوز هم قادر به دسترسی به بیمارستان و coronavirus داده اما وجود داشته اند مشکلات با گزارش روند با توجه به کانزاس وزارت بهداشت و محیط زیست, سخنگوی کریستی Zears.

وقتی پرسیده شد که اگر فدرال گزارش تغییرات ایجاد موانع برای دولت در بخش بهداشت و درمان به تکمیل اطلاعات فعلی در بستری شدن در بیمارستان Zears پاسخ یک ایمیل به در: "آن مورد نیاز بیمارستان برای تغییر است که پلت فرم آنها به گزارش و به عنوان با هر گونه تغییر وجود دارد تاخیر و مشکلات در ساخت مطمئن شوید که اطلاعات به مخزن جدید در یک موقع و دقیق است."

کانزاس انجمن بیمارستان هشدار داد کانزاس بیمارستان داده ها ممکن است با تاخیر اگر آن ناقص است.

"اگر ما قادر به دریافت بخش عمده ای از اعضای ما تبدیل و آپلود من مطمئن هستم که ما می خواهیم به نشان می دهد آن را [به مردم] از آنجا که آن را شبیه به چیز بدست خیلی بهتر می گوید:" سیندی ساموئلسون این KHA سخنگوی.

در میسوری داده های اخیر نشان می دهد که در ژوئیه 12, 875 ساکنان در بیمارستان بستری شد با COVID-19 در میان بالاترین گزارش اعداد از قبل اوج در ماه مه 984. داده های اخیر برای کانزاس نشان می دهد 1,393 مردم باید در بیمارستان بستری شده است با این بیماری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: این گزارش تغییر مورد نیاز بود به دلیل گزارش تاخیر و دیگر مشکلات با CDC.

اما این حرکت شده است به طور گسترده ای برای انتقاد از اینکه مخل به خصوص به عنوان COVID-19 عفونت شماره رسیدن به اوج و بیمارستان ها در برخی از مناطق کشور در حال رسیدن به ظرفیت.

"در حال حاضر ما باید یک ادم ساده سیستم گزارش دهی برای COVID," مادوکس می گوید. "و این تغییر midstream — در حال رفتن به انجام هر کاری برای کمک به توانایی ما برای مبارزه با این بیماری است."

این داستان می آید از NPR گزارش با همکاری KCUR و قیصر سلامت نیوز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن