'همه ما احساس می کنید در معرض خطر': 100,000 نفر از COVID-19 در ایالات متحده

بزرگنمایی این تصویر یک داوطلب هنرمند مجموعه یادبود مه 20 در بروکلین. هنرمندان و داوطلب سازمان در سرا

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک داوطلب هنرمند مجموعه یادبود مه 20 در بروکلین. هنرمندان و داوطلب سازمان در سراسر شهر نیویورک قرار داده تا خاطرات در طول پنج بخش نیویورک به افتخار کسانی که درگذشت COVID-19. اریک مک گرگور/LightRocket via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک مک گرگور/LightRocket via Getty Images

آمریکا مرگ و میر از COVID-19 رسیده است محزون نقطه عطف: از شنبه بعد از ظهر بسیار عفونی بیماری ویروسی گرفته شده بیش از 100,000 زندگی سراسر کشور.

افزایش از دو شناخته شده coronavirus مرگ و میر در ماه فوریه به بیش از 58,000 در آوریل چوب خط حساب کردن از ایالات متحده آمریکا و میر در کشور با کمتر از 5 درصد از جمعیت ساکنان — در حال حاضر حساب برای نزدیک به یک سوم از همه شناخته شده است زندگی از دست رفته در سراسر جهان به این بیماری همه گیر.

با توجه به مرگ و مير و تحلیل توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Coronavirus مرکز منابع در حدود 6 درصد از نزدیک به 1.7 میلیون نفر که آزمایش مثبت برای کروناویروس در آمریکا باید تسلیم به این بیماری است.

کارشناسان بهداشت عمومی گفت: کروناویروس در معرض آسیب پذیری از یک طیف گسترده ای از آمریکایی ها و کاستی های ایالات متحده سیستم مراقبت های بهداشتی در مواجهه با یک کشنده بیماری همه گیر.

"آنچه که متفاوت است در مورد این است که آن را تحت تاثیر قرار همه ما در یک از راه های مختلفی حتی اگر برخی از ما قادر به فاصله اجتماعی در راه های موثر تر از دیگران" گفت: جامعه شناسی پروفسور کاتلین کاگنی که هدایت دانشگاه شیکاگو جمعیت مرکز تحقیقات. "اما همه ما احساس می کنید در معرض خطر است."

حتی برخی از کسانی که به خوبی با آشنا زودتر سلامت تهدیدات بین المللی در ایالات متحده آمریکا شد و گرفتار کردن گارد با این یکی.

"من فکر می کنم هر کسی که می داند هر چیزی در مورد بیماری های عفونی به رسمیت می شناسد که ما از رفتن به دیر یا زود صورت چیزی شبیه به این گفت:" جان بری یک استاد در دانشگاه Tulane آب مدرسه بهداشت و پزشکی گرمسیری و نویسنده بزرگ آنفلوانزا: داستان از کشنده ترین بیماری های همه گیر در تاریخ, در NPR هوای تازه در اوایل این ماه. "اما شما می دانید فکری درک آن یک چیز است و داشتن آن به شما ضربه چیزی است کاملا متفاوت است."

جمعیتی و نابرابری در مرگ و میر

که مردم از این بیماری در تمام 50 ایالت و بسیاری از مناطق ایالات متحده. اما تاثیر احساس شده است و به طور یکنواخت. آمار جمعیتی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نوشته شده است از اول تقریبا 69,000 مرگ و میر نشان می دهد برخی از قابل توجه نابرابری:

— این بیماری شده است به مراتب مرگبارتر برای مردان نسبت به زنان ، برای گروه سنی 75 سال, حدود دو بار به عنوان بسیاری از مردان و پسران کشته شده اند توسط COVID-19 اند به عنوان زنان و دختران است.

— افراد مسن فوت کرده اند در تعداد بسیار بیشتری از کسانی که جوان تر هستند. هشتاد درصد از مرگ و میر شناخته شده بودند حداقل 65.

— نژادی و قومی و نابرابری در کسی که در حال مرگ است نیز آشکار حتی در حالی که ردیابی داده ها است که در دانشگاه جانز هاپکینز است وارد ناقص باقی می ماند.

در آلاباما برای مثال 44 درصد از کشته شدگان توسط COVID-19 شد در یک وضعیت که در آن کمتر از 27 درصد از ساکنان آن هستند آفریقایی آمریکایی. در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار را تا 14 درصد از میشیگان جمعیت آنها حساب برای 40 درصد از دولتی که COVID-19 مرگ و میر.

بزرگنمایی این تصویر

پرستاران و کارکنان بهداشتی سوگواری همکاران که در طول درگذشت همه گیر در یک تظاهرات در مارس خارج از بیمارستان کوه سینا در منهتن. یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ

آمریکایی های بومی جوامع نیز ضربه سخت به خصوص با این بیماری همه گیر. در آریزونا در آمریکا حدود 5% از جمعیت را تشکیل می دهند اما حدود 17 درصد است که دولت COVID-19 مرگ و میر.

دانشگاه شیکاگو کاگنی گفت که تفاوت در وضعیت اجتماعی و اقتصادی و در نتیجه توانایی برای عمل اجتماعی فاصله — کمک به COVID-19 ناهموار کشنده تاثیر است.

"اگر شما نگاه کنید در مکان های که در آن مردم به طور نامتناسبی در حال مرگ هستند و در مکان هایی که پایین تر درآمد" کاگنی گفت. "آنها در مکان هایی که احتمال متعدد ساکنان در واحد فضا. آنها در مکان های که در آن مردم با تکیه بر حمل و نقل عمومی و تکیه بر خدمات مانند جعبه بزرگ مکان های که در آن با ورود به تنهایی شما با قرار دادن خود در معرض خطر است."

درجه ای از ویرانی های ناشی از پاتوژن گرفته است و حتی برخی از کارشناسان بهداشت عمومی ،

"در ماه مارس, من فکر نمی کنم این امکان پذیر خواهد بود — انتظار نداشتم 100,000 مرگ و میر" گفت: Christopher موری مدیر موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن است.

"من واقعا اعتقاد ما به عنوان یک ملت می خواهم که تصمیم گرفته شده برای قرار دادن در محل اجتماعی فاصله و قبول مشکلات اقتصادی است که آن را ایجاد و ما را به آن گیر کرده به انتقال به یک سطح بسیار پایین."

یک مطالعه انجام شده در این ماه توسط دانشگاه کلمبیا تیم تحقیقاتی نشان می دهد تعدادی از coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده شده است می تواند بطور قابل توجهی پایین تر تا به حال آمریکایی ها گفته شده هر چه زودتر به خانه ماندن و حفظ اجتماعی فاصله.

یک "پیش از چاپ" نسخه ای از این گزارش — به معنی آن هنوز به کارشناسی — در می یابد که "55 درصد مرگ و میر گزارش شده به عنوان از آوریل 3 سال 2020 می تواند اجتناب شده است اگر همان اقدامات کنترل شده اجرا فقط یک هفته پیش از آن."

توسط آن اندازه گیری در سراسر کشور مرگ و میر در آن تاریخ از 65,307 می توانست به جای آن ایستاده بود در 29,410 -- به معنی حدود 36,000 زندگی ممکن است ذخیره شده است.

"درس نیست چه این به این معنی برای دفعه بعد ما یک بیماری همه گیر با یک ویروس جدید گفت:" جفری شمن یکی از این مطالعه همکاری نویسنده است. "درس است که واقعا چیزی که ما انجام می دهند با این ویروس همانطور که ما حرکت رو به جلو است که آن را هیچ جا نمی رود و ما هنوز هم باید به ستیزه با آن است."

در مورد دانشگاه کلمبیا مطالعه جمهور تهمت را رد کرد و آن را در هفته گذشته به عنوان "فقط یک سیاسی کار ضربه."

غلتکی سوار coaster ریاست جمهوری پیش بینی

تعداد آمریکایی کشته شده توسط این بیماری همه گیر به نظر می رسد به یک موضوع حساس برای یک رئیس جمهور به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر است. پیش بینی های او بالا رفته و پایین چندین بار.

"ما آن را کاملا تحت کنترل است. آن را یک فرد در آینده از چین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت CNBC در Jan. 22 یک روز پس از CDC تایید اولین COVID-19 مورد در ایالات متحده است. "ما آن را تحت کنترل. این خواهد بود فقط خوب است."

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به خبرنگاران مارس 19 بعد از جلسه با جمهوری خواهان مجلس سنا در هفته ناهار در کاپیتول هیل. سناتور. جان Barrasso R-Wyo., و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل ایستاده در مغلوب ساختن پیشی جستن ، پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

پنج هفته بعد در فوریه. 27 — تقریبا یک ماه پس از سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19 شیوع یک "اضطراری برای بهداشت عمومی در نگرانی های بین المللی" — مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به بی اهمیت جلوه دادن تهدید ناشی از کوروناویروس.

"شما باید 15 نفر و 15 در عرض چند روز در حال رفتن به پایین به نزدیک به صفر" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام شده در کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسه. "این یک کار خیلی خوب انجام داده ایم."

اما اعداد نگهداری می شود در حال افزایش است. تا پایان ماه مارس با این که در حال حاضر با داشتن اعلام جهانی همه گیر جانز هاپکینز گزارش بیش از 188,000 تایید عفونت کروناویروس در آمریکا و برخی 5,500 مرگ و میر.

این زمانی بود که مغلوب ساختن پیشی جستن اعدام ناگهانی U-نوبه خود در تلاش خود را برای مدیریت انتظارات عمومی: برای اولین بار او مطرح احتمال این که این بیماری همه گیر -- دور از نزدیک شدن به صفر — در واقع می تواند تا پایان این ادعا 100,000 ایالات متحده زندگی می کند.

صحبت از کاخ سفید باغ گل رز در مارس 29, تهمت استناد جدید مرگ و میر بینی توسط دکتر دبورا Birx واکنش هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار و Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. دو پیش بینی کرده بود که اگر اقدامات پیشگیرانه گرفته شد همه گیر می تواند باعث 2.2 میلیون مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا; اگر چنین اقداماتی گرفته شد, تلفات می تواند بین 100000 تا 200000 نفر مرگ و میر بیش از یک دوره مشخص از زمان.

"و اگر ما می توانید نگه دارید که به ما گفت به 100,000 — که وحشتناک شماره — شاید حتی کمتر اما به 100,000," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "بنابراین ما باید بین 100 - و 200000 — ما همه با هم باید انجام شود یک کار بسیار خوب است."

سه هفته بعد در میان فشار از هواداران برای بازگشایی اقتصاد تهمت بود به کاهش انتظارات عمومی در مورد چگونه بسیاری از زندگی همه گیر ممکن است ادعا می کنند.

"یکی بیش از حد بسیاری از. اما ما قصد داریم نسبت به 50 - یا 60 ، 000 مردم," مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام شده در آوریل 20. "که در پایین و همانطور که می دانید تعداد کم قرار بود 100,000 نفر است. ما — ما می تواند در نهایت در 50 تا 60."

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد با تکیه بر یکی از کمترین ها از یک دوجین برآورد مرگ و میر در آن زمان طیف وسیعی از 60,000 115,000 مرگ و میر مدل توسط دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی است.

بزرگنمایی این تصویر

خانواده و دوستان ذخیره کردن گل روی تابوت از اسقف کارل ویلیامز جونیور هفته گذشته در هالیوود پارک یادبود و گورستان در اتحادیه, N. J. تنها تعداد کمی از اعضای خانواده مجاز به شرکت در این سرویس در فرد با توجه به همه گیر. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

اما یک هفته بعد با اجتماعی فاصله بگیرد کاسته موسسه عملا دو برابر کسانی که بینی اعداد, پیش بینی که تقریبا 135,000 — و احتمالا به عنوان بسیاری از 242,890 — مردم می میرند در ماه اوت در آمریکا از COVID-19.

موسسه موری گفت: در اوایل محاسبات ساخته شده بود با فرض اینکه هر دولتی که در شل شدن اجتماعی فاصله اقدامات تا زمانی که عفونت های جدید کاهش یافته و به سطح بسیار پایین.

"اما حتی قبل از اینکه مردم شروع به استراحت اجباری مردم شروع به تغییر رفتار خود را به عنوان ملی, بحث در مورد بازگشایی اقتصاد شد بسیار غالب گفت:" موری اضافه کرد که تیم خود را متوجه حفظ آن مقرر در محل تا اوایل ماه ژوئن "بود و نه فقط رفتن به اتفاق می افتد. و این چیزی است که رهبری به ما تغییر عمده در مدل سازی استراتژی و مفروضات."

مغلوب ساختن پیشی جستن به نوبه خود یک بار دیگر مطرح شده و پیش بینی های او در مورد چگونه بسیاری از زندگی در آمریکا همه گیر خواهد کرد.

"من استفاده می شود به می گویند 65,000" او اعلام کرد ممکن است 3 در طول یک فاکس نیوز مصاحبه برگزار شد در یادبود لینکلن. "و در حال حاضر من گفت: 80 یا 90 و از آن بالا می رود و می رود تا به سرعت. اما آن را هنوز هم برای رفتن به, مهم نیست که چگونه شما را در آن نگاه کنید در پایان پایین تر از هواپیما."

توسط اواسط ماه مه در همه ده ها مدل های پیش بینی برای COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده ردیابی توسط CDC پیشی مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین پیش بینی.

"همه پیش بینی افزایش مرگ و میر در هفته های آینده," CDC مدیر رابرت Redfield در اولین اظهار نظر عمومی در انتظار مرگ و میر, توییتی, on May 15. هر یک از این مدل وی افزود: پیش بینی "تجمعی در مجموع بیش از 100,000 ژوئن 1."

بسیاری از مرگ و میر بیشتر انتظار — و مجالس ترحیم

با تمام 50 ایالت در حال حاضر به طور جداگانه حذف برخی یا همه اجتماعی خود فاصله محدودیت کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که ایالات متحده coronavirus مرگ و میر می تواند صعود بسیار بالاتر از حدود 140,000 در ماه اوت که بسیاری از آنها پیش بینی شده است.

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد مجموعه یک شمع در خارج از Otay مسا بازداشتگاه در یک "شب زنده داری برای کارلوس" در 9 مه در سن دیگو. شب زنده داری برگزار شد به مناسبت کارلوس ارنستو Escobar الله مهاجرانی که از COVID-19-علائم مربوط در بازداشتگاه. سندی Huffaker/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سندی Huffaker/خبرگزاری گتی ایماژ

"در حال حاضر ما تقریبا گرفتن بدترین های هر دو جهان — ما در حال گرفتن مشکلات اقتصادی و ما در حال آرامش بخش" موری گفت. "و به نظر می رسد هر دو در حال حاضر و یا در پاییز, ما در حال رفتن به یک موج دوم و ما حق بازگشت به برخورد با فشار بر سیستم بیمارستان و برخورد با زمانی که اوج خروش آیند؟"

دانشگاه کلمبیا شمن گفت: ایالات متحده برای حفظ سرکوب گسترش COVID-19 در حالی که داشتن یک سطح قابل قبول از عملکرد اقتصاد است.

"این سخت مشکل ما در حال تلاش برای آدرس به عنوان ما سعی می کنیم به شکل که ما شل محدودیت" شمن گفت. "اگر ما این شعله ور شدن یو پی اس ما باید مایل به بلافاصله آنها را تشخیص دهد و تمبجربهي به پایین و نه صبر و نه هیجان. و می رود که هر دو برای جوامع که تجربه کرده اند این ویروس در حال حاضر و کسانی که آن را تجربه کرده است."

و وجود دارد را یکی دیگر از چالش: بسیاری از 100,000 که فوت کرده اند هنوز رتبهدهی نشده است تا به حال مناسب ارسال آف.

"این به من خیره کننده است که ما تا به حال تا حد مرگ به عنوان ما تا به حال با توجه به تمام کسانی که مرگ و میر," دکتر گفت: Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه. "من فکر می کنم یکی از دلایلی که ما تا به حال توجه بسیار کمی به همه دلیل این است که ما تا به حال این نوع از عزاداری است که همراه با توده تلفات شبیه به این."

جها گفت که او انتظار دارد که به عنوان ایالات متحده باز می شود تا از آن انزوای اجتماعی کسانی که غصه دار بخش خصوصی خواهد بود به تعویق افتاد برگزاری مجالس ترحیم تدفین و بزرگداشت.

"من فکر می کنم مرتب کردن بر اساس وزن این فاجعه در حال رفتن به تبدیل شدن به خیلی بیشتر آشکار به مردم در روزهای آینده و هفته" جها اضافه شده است. "بنابراین مردم در حال رفتن به, من فکر می کنم واقعا به مقابله با چقدر افتضاح این چند ماه بوده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن