کلمبوس در اعتراض به جورج فلوید مرگ خشونت آمیز

کلمبوس, اوهایو - معترضان خشمگین بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس معلوم شد برای تظاهرات در کلمب

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

کلمبوس, اوهایو - معترضان خشمگین بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس معلوم شد برای تظاهرات در کلمبوس که مسالمت آمیز آغاز شد اما خشونت تبدیل شد اوایل جمعه با ویندوز شکست در اوهایو خانه ملت و عرض در امتداد اطراف خیابان های مرکز شهر.

جمعیت حدود 400 نفر وارد یک بن بست با کلمبوس پلیس شنبه شب مسدود کردن تقاطع کلیدی خیابان در اوهایو سرمایه برای ساعت کلمبوس دیسپچ گزارش شده است.

تظاهرات آغاز شد به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز اما رسانه های خبری گزارش دادند معترضان شروع به پرتاب اشیاء مانند بطری های آب در افسران که در پاسخ با استفاده از گاز اشک آور در میان جمعیت. یک درگیری بین یک معترض و یک افسر شکست حدود 9:45 بعد از ظهر WCMH-تلویزیون گزارش شده است.

ویدئوها به دست آمده توسط آسوشیتد پرس نشان می دهد مردم فوق العاده ساختمان ویندوز. یک فرد به طور خلاصه وارد یک اتاق از طریق پنجره های شکسته اما قبل از عقب نشینی سربازان در داخل ساختمان می تواند او را گرفتن گفت: Ohio State Highway Patrol سخنگوی سرهنگ کریگ Cvetan.

معترضان شکست 28 خانه ملت ویندوز آسیب دیده و درب و قطب های نور و پرچم و ریخته چند سطل زباله با توجه به کاپیتول میدان نقد و بررسی و مشاوره هیئت مدیره.

شکسته خانه ملت ویندوز سوار شد تا اوایل جمعه و کارگران با قرار دادن تخته سه لا بیش از سالم طبقه اول ویندوز از احتیاط.

معترضان شکست ویندوز در Winan را شکلات + قهوه + شراب یک زن و شوهر از بلوک جنوبی از خانه ملت. صاحبان حق رای مونیکا و مایل توماس حدود نیمی از فروشگاه شکلات گرفته شد و سه چهارم از آن شراب شکست و یا به سرقت رفته است.

مونیکا به نام توماس آسیب خسته کننده و قطع با دلیل مردم معترض بودند.

"سرقت شراب تا به چیزی برای انجام با آنچه در جریان است," او گفت:.

صبح روز جمعه شهردار اندرو Ginther گفت: غارت و تخریب اموال نمی تواند تحمل و تظاهرات باید مسالمت آمیز. اما مردم باید اذعان کرد که نژادپرستی وجود دارد و آدرس آن, او گفت:.

"من به عنوان نا امید به عنوان مردمی که در خیابان هستند" Ginther گفت. "ما مریض و خسته از نژاد پرستی است که ما دیده ایم این بازی در سراسر کشور است."

در اوایل روز شنبه تصویری نشان داد که جمعیت راهپیمایی پایین خیابان وسیع و مسدود کردن خیابان های بالا دو شهر شریان ها در نزدیکی خانه ملت. به عنوان آنها در راهپیمایی معترضان درگیر در یک تماس-و-پاسخ شعار: "می گویند نام او" به دنبال "جورج فلوید."

تظاهر کنندگان همچنین شعار می دادند "Black lives matter" و "من نمی توانم نفس بکشم."

معترضان را شکست ویندوز برای چند بلوک در امتداد جنوبی خیابان بالا و شرق خیابان وسیع—از شریان های اصلی از طریق مرکز شهر—از جمله در دادگاه شهرستان و دادگاه شهرداری ساختمان. یک DGX, فروشگاه, یک شرکت تابعه از دلار, به طور کلی در هم شکسته شد و همراه با ویندوز در دفاتر دیگر رستوران ها و سالن بدنسازی. معترضان شکست یک نمای در Einstein برادران شیرینی فروشگاه در سراسر خیابان را از خانه ملت.

WBNS-TV گزارش داد که معترضان گفت: اقدام چشمگیر بود و لازم است برای به دست آوردن توجه مقامات. Franklin County Sheriff دالاس بالدوین گفت: این ایستگاه که خشم معترضین در Floyd مرگ است که شنیده می شود.

"افرادی که نفرت بد پلیس را بیش از هر کس دیگری خوب هستند پلیس" کلانتر گفت.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود و دستبند و شفاعت برای هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او دوشنبه. مرگ او را لمس کردن تظاهرات در سراسر کشور این هفته از جمله در مینیاپولیس خود را که در آن معترضان پلیس را به آتش کشیدند حوزه پنج شنبه شب.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسنده Mallika Sen در شهر نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب