واشنگتن معترضان ابراز خوش بینی پس از هفته در لبه

واشنگتن - روز دوشنبه آنها زور از خیابان های اجرای قانون است. در روز شنبه آنها رقصید.دهها هزار نفر از نژادی متن

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

واشنگتن - روز دوشنبه آنها زور از خیابان های اجرای قانون است. در روز شنبه آنها رقصید.

دهها هزار نفر از نژادی متنوع تظاهرکنندگان که آب گرفتگی واشنگتن در اعتراض به بی عدالتی و خشونت پلیس شکل خلق و خوی از یک شهرستان است که در لبه های این هفته است. انفجار غارت و خشونت در اوایل هفته باعث چشمگیر سرکوب توسط اجرای قانون است که به پایتخت کشور احساس را اشغال شهر کامل با وسایل نقلیه نظامی, هلیکوپتر, وزوز کم به افق و گارد ملی نیروهای گشت.

اما در روز شنبه برو موسیقی — متمایز سی شاخه ای از فانک — blared از یک کامیون که بیشتر شبیه یک رژه شناور. بداهتا رقص احزاب ظهور. یک مرد سیاه و سفید به اشتراک گذاشته یک مشت دست انداز با یک افسر پلیس است. مردم با استفاده از گچ برای نوشتن پیام های پشتیبانی در خیابان.

هدف از این اعتراض بود و حزن انگیز: به تغییرات تقاضا به پلیس شیوه و ادای احترام به جورج فلوید, این مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس. اما نمایش از سبک سری اتفاق می افتند در برابر پس زمینه از ساختمان های آسیب دیده مشخص شده با نقاشی های دیواری به مبلغ یک لحظه از تطهیر برای شهرستان و کشور در بحران است.

گفت: برخی از آنها شاهد آغاز یک حرکت جدید.

"این است که ما راه رفتن در سراسر Pettus پل" گفت: Kendyll Myles a 33-year-old مدیر پروژه با مراجعه به سایت یاد 1965 حقوق مدنی مارس در سلما, Alabama. "این است که نوع بیداری که کشور ما مورد نیاز است."

صحنه در روز شنبه بود کاملا متفاوت از اوایل این هفته زمانی که اجرای قانون نقل مکان کرد و به شدت به عقب راندن معترضان از پارک در مقابل کاخ سفید است. در عرض چند دقیقه جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت در سراسر پارک و به نظر می رسد قبل از دوربین در یک کلیسا که در آن او برگزار شد تا یک کتاب مقدس اما نمی ارائه هر نماز. قسمت شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد است.

به عنوان تظاهرات انتظار می رود که نشت به یک هفته دیگر وجود دارد سوال در مورد این که آیا دامنه این اعتراضات می تواند تبدیل به چیزی با دوام تر.

بر خلاف عمده واشنگتن تظاهرات از گذشته شنبه وقایع نیست به شدت سازمان یافته است. در برخی موارد آنها مینی-راهپیمایی آغاز شد که در محلات مسکونی قبل از همگرا در 16th Street, یکی از جاده های اصلی منتهی به کاخ سفید که در آن تهمت صرف روز بدون هر گونه ظاهر عمومی.

بسیاری از معترضان انجام شده نشانه اصرار کنندگان به رای با شور و شوق آنها را به خیابان. برگرد. Al Sharpton گفته او سازماندهی یک راهپیمایی در واشنگتن در اواخر ماه اوت که انرژی رای دهندگان به عنوان سقوط مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری.

وجود نشانه هایی از تغییر فرهنگی است. کسانی که به رهبری تظاهرکنندگان در شعارهای تقریبا به طور انحصاری از افراد از رنگ.

چندین سفید مردم بودند که با نزدیک شدن برای مصاحبه demurred گفت که مردم به اندازه کافی صحبت و آن این بود که یک لحظه خود را برای سیاه و سفید و قهوه ای و همتایان باید کانون توجه و دستور کار.

که یکی از دلایل برخی از معترضان گفت: آنها فکر می کردند این لحظه بود که متفاوت از قبلی تظاهرات علیه خشونت پلیس. این واقعیت است که تعداد زیادی از مردم سفید خواهد مارس در کنار آنها سوخت برخی از امید است که تغییر ممکن است اتفاق می افتد.

"شما در نهایت می توانید آن را ببینید نژادهای مختلف از اینجا گفت:" کارل Sirls 26 سال شرکت هواپیمایی کارگر. "این فقط مردم سیاه و سفید. این فقط مردم سفید. از آن همه است."

پاملا Reyolds گفت که او امیدوار حجم عظیم از جمعیت و تنوع شرکت کنندگان کمک خواهد کرد ساخت حرکت پشت اصلاحات از جمله ممنوعیت پلیس chokeholds و یک نیاز برای اجرای قانون به پوشیدن دوربین بدن.

"از آن زمان در اعتراض به آن را در زمان شورش اتفاق می افتد" 37 ساله معلم گفت. "اما من فکر می کنم آنها در نهایت گوش دادن و می بینند که این همه مبارزه."

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از نشانه های خشم در روز شنبه.

خارج از FBI ستاد در خیابان پنسیلوانیا یک قاره نقل مکان کرد و نزدیک به یک خط از اجرای قانون و فریاد آنها تا به حال حق ندارد به گشت زنی در این شهر. چند بلوک دور در Trump International Hotel, معترضان به طور منظم فریاد زد القاب در ساختمان است. یک مرد با استفاده از یک تصادف تعقیب درهم bullhorn به درخواست پلیس چگونه آنها می تواند توجیه حراست یک ساختمان همراه با یک رئیس جمهور که مورد حمایت پرخاشگری نسبت میدهد.

گسترده تر از عبارات امید نمی ماسک عمیق تر چالش های پیش روی واشنگتن و یا ملت است.

این شهر به یکی از بزرگترین نابرابری درآمد و شکاف در کشور با توجه به سی سیاست های مالی موسسه. نژادی تقسیم وسرد است و رشد کرده است به عنوان دیرین سیاه محلات gentrified ارسال اصلی افزایش قیمت. Coronavirus گرفته است نامتناسب و میر در جامعه است.

شهردار موریل Bowser خود تحت فشار است تا به کاهش بودجه برای این شهر پلیس و سرمایه گذاری این پول در جاهای دیگر. محلی فصل از زندگی ماده تمسخر Bowser خود را به طور گسترده ای به اطلاع عموم حرکت به رنگ سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در سراسر یکی از خیابان های نزدیک به کاخ سفید است.

"این نمایشی و حواس پرتی از فعال ضد سازماندهی به خواسته های ما برای کاهش بودجه پلیس و سرمایه گذاری در جامعه" گفت: آن را در توییتر.

اما به عنوان Bowser خود قدم آن بخش از خیابان جمعیت در این اکثریت دموکرات شهرستان پشت سر هم به تشویق برای یک زن است که به طور فزاینده ای به موضوع تهمت خشم. هنر Lindy یک نسل پنجم Washingtonian فریاد زد "معاون رئیس جمهور Bowser خود" را به عنوان او راه می رفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Bowser خود "انجام داده است یک کار باور نکردنی ایستاده به صورت فدرال قدرت" 56 ساله ساخت و ساز مدیر گفت.

چند بلوک شمالی جیک Mathai عبور کردن بطری آب رایگان به هر یک از معترضان می گوید که کمک های مورد نیاز از گرما و رطوبت. او گفت: آن را به حداقل او می تواند انجام دهد برای معترضین و بیان خاص تحسین از افراد جوان که نشان داد تا.

"زمانی که من 18, من هرگز انجام این نوع از چیزی" 36 ساله گفت. "این بچه ها در حال رفتن به من در 18 سال است. اما خیلی بهتر بود چون من نمی انجام این کار است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن