یک جمهوریخواه کنگره Officiated ازدواج. در حال حاضر او چهره یک چالش اصلی

بزرگنمایی این تصویر Rep. دنور Riggleman R-Va., مرکز officiates عروسی الکس Pisciarino چپ و Rek LeCoun

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rep. دنور Riggleman R-Va., مرکز officiates عروسی الکس Pisciarino چپ و Rek LeCounte, راست, در جولای سال 2019. برخی از Riggleman را جمهوری خواه مخالفان را ضبط کرده و در Riggleman تصمیم به officiate یک ازدواج به استدلال او این است که با ایران. جیمی Sivinski/سراب عکاسی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیمی Sivinski/سراب عکاسی

الکس Pisciarino و Rek LeCounte روز عروسی ژوئیه گذشته داغ بود — نوع ابکی اواسط تابستان و گرما است که کاهش می یابد و جنوب به خزیدن.

"ما به همه هشدار دادیم به پوشیدن seersucker و برخی از نور از پارچه های" LeCounte گفت. "و برخی از مردمی نمی نمی گوش دادن به ما و شما می توانید بگویید که چگونه آنها آرزو داشتند."

زن و شوهر ازدواج کرده بود با تشکر. دنور Riggleman R-Va., که نشان دهنده Charlottesville و جنوب غربی ویرجینیا. آنها می خواهم داوطلب برای Riggleman را 2018 کنگره کمپین و دوست خود را آزادیخواه با نام تجاری از محافظه کاری.

"من شده اند ترسو اگر من نمی" Riggleman گفت: این درخواست در یک مصاحبه. "حزب جمهوری خواه حزب لینکلن ما حزب آزادی فردی."

اما آن را نیز این حزب که در سال 2016 پلت فرم ملی به نام ازدواج بین یک زن و مرد "پایه و اساس یک جامعه آزاد." یک 2019 نظرسنجی پیو در بر داشت حدود 45 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه حمایت از ازدواج همجنسگرایان یک شماره است که به طور پیوسته در طول زمان افزایش یافته است.

عروسی موجب واکنش شدید و نامزدی چالش از باب خوبی است که ممکن است هزینه Riggleman صندلی خود را هنگامی که محلی خواهان دیدار اعضای این آخر هفته برای یک کنوانسیون به تصویب حزب خود را نامزد سقوط می کنند. برای خوب دوباره متولد انجیلی مسیحی و سابق آزادی دو و میدانی دانشگاه مدیر Riggleman را بی بند و مداخله رویکرد به ازدواج همجنسگرایان حاکی از نقایص است که او را نا مناسب برای دفتر.

این نه فقط ازدواج. در یک بحث با Riggleman ماه گذشته در WINA خوب ادعا کرد که خود را رقیب بنادر لیبرال گرایش.

"او با پایه حزب در زندگی" خوب گفت. "او در خارج از مرحله در ازدواج است. او را از مرحله در مهاجرت. او را از گام در مراقبت های بهداشتی در آب و مواد مخدر قانونی است."

مهم نیست ممکن است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در ماه دسامبر که Riggleman او "کل تایید" یا که Riggleman تا کنون مطرح شده هشت بار به عنوان مقدار پول به عنوان رقیب.

ویرجینیا اجازه می دهد تا احزاب سیاسی به انتخاب بین یک حزب-اجرای نامزدی کنوانسیون یا اولیه. Riggleman سرنوشت عهده تقریبا 3500 فعالان حزب در یک درایو در کنوانسیون برای شنبه.

تعداد نسبتا کمی از کنوانسیون را برانگیخت می تواند به معنای Riggleman دچار مشکل است با توجه به کایل Kondik مدیریت سردبیر Sabato را توپ کریستال در دانشگاه ویرجینیا مرکز سیاست است.

"آن را محدود می کند افرادی که شرکت می کنند به افرادی که درگیر فعالان جمهوری خواه که بیشتر محافظه کار حتی از متوسط خود را جمهوری خواه اولیه رای دهندگان" Kondik گفت.

بزرگنمایی این تصویر

Riggleman برای اولین بار انتخاب به کنگره در سال 2018 است. اگر شکست در ابتدایی خود را به جنوب غربی ویرجینیا منطقه او نشان دهنده می تواند یک چالش برای جمهوری خواهان به نگه دارید. جیمی Sivinski/سراب استودیو عکاسی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیمی Sivinski/سراب استودیو عکاسی

خطر برای کسانی که پارتی فعالان Kondik گفت این است که خوب می تواند کمتر جذاب نامزد در انتخابات عمومی ، Kondik گفت: جمهوری خواهان در حال حاضر یک صعود دشوار تصرف مجلس نمایندگان. اگر ایران به صرف پول برای افزایش خوب در منطقه که برنده برنده با 13 امتیاز او فکر می کند که صعود می تواند حتی تندتر.

"آنها به نظر می رسد بسیار در این ازدواج همجنس موضوع وقتی که من فکر می کنم بسیاری از جمهوری خواهان و بسیاری از محافظه کاران — نقل مکان کرد و از آن" Kondik گفت.

بر روی کلید رای مربوط به تجاوز حقوق Riggleman نیز گیر به حزب خط. او رای دادند در مقابل دموکراتیک تلاش برای ساخت ضریح گرایش جنسی و جنسیت به عنوان محافظت در کلاسهای ضد تبعیض در قانون و رای دادند در برابر قطعنامه ای که محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن را مبنی بر اجازه می دهد نما مردم به خدمت در ارتش است.

جمهوریخواهان برنده نشده یک ایالت صندلی در ویرجینیا از سال 2009 — یک انعکاس Kondik گفت: از عدم تمایل خود را برای انتخاب بیشتر از متوسط نامزدها خواهد بود که خوش طعم به یک تنوع دولت است.

برای ماه بعد از عروسی Pisciarino و LeCounte آب گرفتگی شد با پیام. برخی از مردم خود را مورد سوال محافظه کار اعتبار آنها خواستار "sodomites" و با این استدلال که زوج نمی تواند تشکیل یک خانواده است.

دیگران به آنها گفت که آشنایی با این زن و شوهر باعث شده بود تا آنها به نوبه خود گوشه ای. برای LeCounte the aftermath تقویت عزم خود را برای انتخاب مجدد Riggleman به دریافت یک پیام: "شما می توانید در حمایت از همجنسگرایان و برابری و هنوز هم سرسخت محافظه کار و در منزل انتخاب کنید و برنده شدن در انتخابات."

اول Riggleman به حذف شنبه کنوانسیون رای دادن. تصمیم به برگزاری یک کنوانسیون به جای بیشتر باز اولیه ساخته شده توسط قدرتمند کمیته منطقه. دو نفر از اعضای کمیته دریافت کرده اند پرداخت از مبارزات انتخاباتی.

"هیچ مشکلی با مردم در این منطقه کمیته حمایت و یا کار برای نامزدها" خوب گفته Charlottesville ایستگاه های رادیویی بحث WINA در مصاحبه ای در ماه آوریل است. "همه آن را به انجام است افشا می شود."

Riggleman و گفت: کنوانسیون روند فاسد و گفت: او نمی خواهد متعهد به حمایت خوب اگر او را شکست داد.

"آنها می دانند که آنها نمی تواند ضرب و شتم من هیچ راه دیگری" Riggleman گفت. "هر جای دیگری که می شود به نام رشوه."

برخی از دموکرات ها را یک فرصت. چهار نامزد اندود شده اند تا برنده از شنبه کنوانسیون. تمام مطرح کرده اند پول بیشتری نسبت به خوب اما نه Riggleman.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب