گرجستان دادستان وعده برای پیدا کردن عدالت در Arbery قتل

DECATUR, Ga. - آتلانتا-دادستان منطقه در حال حاضر دست زدن به حمله Ahmaud Arbery صحبت کرد و برای اولین بار در مو

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

DECATUR, Ga. - آتلانتا-دادستان منطقه در حال حاضر دست زدن به حمله Ahmaud Arbery صحبت کرد و برای اولین بار در مورد این پرونده روز جمعه متعهد به "مطمئن شوید که ما پیدا کردن عدالت" برای یک خانواده و جامعه است.

گرجستان دفتر تحقیقات مدیر ویک رینولدز نیز به نظر می رسد در کنار Cobb County District Attorney Joyette هلمز و گفت که "در این مرحله ما احساس اعتماد به نفس افرادی که نیاز به شارژ متهم شده اند."

خود را در کنفرانس خبری در GBI ستاد در Decatur, به دنبال بازداشت در روز پنج شنبه از ویلیام "Roddie" برایان جونیور به اتهام قتل جنایت و جنایتکار تلاش برای مرتکب حبس نادرست.

Bryan, 50, است مردی که تلفن همراه تصویری از Arbery تیراندازی باعث اعتراض ملی. گرگوری و تراویس McMichael دستگیر شدند قتل و تشدید حمله به اتهامات پس از ویدئو پخش شده در رسانه های اجتماعی بیشتر از دو ماه پس از قتل.

"ما می خواهیم مطمئن شوید که ما پیدا کردن عدالت در این مورد. ما می دانیم که ما یک خانواده و یک جامعه را در نیوبرانزویک" هولمز گفت.

پرسید که چگونه برایان می تواند به اتهام قتل اگر او نبود ماشه در سلاح استفاده می شود برای کشتن رینولدز با اشاره به برایان حکم بازداشت که می گوید او تلاش "برای محدود و بازداشت" Arbery بدون اختیارات قانونی توسط "استفاده از وسیله نقلیه خود را در موارد متعدد" قبل از Arbery به ضرب گلوله کشته شد.

برایان وکیل, Kevin گاف گفت: مشتری هیچ نقشی در Arbery مرگ تصریح می کند که "Roddie Bryan است نه در حال حاضر و هرگز بیش از یک شاهد به تیراندازی."

اما GBI مدیر روز جمعه گفت که "اگر ما اعتقاد او شاهد ما نمی خواهد که او را دستگیر کردند."

در گرجستان, قانون, جرم اتهام قتل به این معنی است که مرگ رخ داده در طول این کمیسیون از اساسی جرم ندارد و نیاز به قصد کشتن. قتل محکومیت در گرجستان, حمل به حکم حداقل از زندگی در زندان با یا بدون آزادی مشروط.

رینولدز گفت: رسیدگی به Arbery کشتن است که هنوز فعال و در حال انجام است اما که او انتظار دارد که خود محققان را به پایان برساند به زودی و با دست بیش از این مورد به هولمز. او گفت: او همچنین انتظار دارد که این تحقیقات به دست زدن به صورت دو دادستان محلی به پایان خواهد رسید و به زودی تبدیل به دفتر دادستان کل است.

این GBI نیز کار "دست در دست" فدرال با مقامات رینولدز گفت. پس از گرجستان فاقد یک جنایت نفرت قانون هر hate crime prosecution را باید انجام شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده.

Arbery کشته شد Feb. 23 آیا پدر و پسر مسلح خود و دنبال 25 ساله مرد سیاه و سفید در حال اجرا در محله خود. گرگوری McMichael گفت: پلیس به او مشکوک Arbery شد یک سارق و Arbery حمله پسر خود را قبل از ضربه بودن. Bryan زندگی در همان زیربخش فقط در خارج از شهرستان بندر Brunswick.

پس از برایان تصویری به بیرون درز آنلاین مارس 5, Gov. برایان کمپ به نام قتل "کاملا وحشتناک." این GBI در زمان بیش از مورد از پلیس محلی و دستگیری از McMichaels به دنبال در مارس 7.

این Glynn پلیس شهرستان حادثه گزارش می گوید: گرگوری McMichael گفته یک افسر است که در یک نقطه Arbery "آغاز شد در حال اجرا به عقب جهت که از آن او آمد و "رادی' تلاش برای جلوگیری از او که ناموفق بود." این تنها اشاره در گزارش پلیس از هر گونه پتانسیل مشارکت توسط Bryan.

گاف را بلافاصله بازگشت ایمیل و پیام های متنی جمعه. او گوشی اش جواب نداد و پست صوتی کامل بود. بیانیه خود را روز شنبه گفت: Bryan "است نه یک vigilante. Roddie نیست شرکت در کشتار وحشتناک این مرد جوان. آقای Bryan مرتکب هیچ جرم و جنایت و خرس هیچ مسئولیت کیفری در مرگ Ahmaud Arbery."

وکلای مدافع برای Arbery پدر و مادر ابراز قدردانی بیش از برایان بازداشت.

"ما به نام برای دستگیری او از همان ابتدا از این فرایند" وکلای S. Lee مریت بنیامین Crump و L. کریس استوارت در بیانیه ای گفت. "دخالت خود را در قتل آقای Arbery واضح و آشکار به ما به بسیاری از سراسر کشور و پس از تحقیق کامل روشن بود به GBI به عنوان به خوبی."

گرگوری McMichael بازنشسته سال گذشته پس از بیش از دو دهه به عنوان یک محقق برای دفتر دادستان محلی. به دلیل آن روابط Brunswick قضایی مدار دادستان منطقه Jackie Johnson recused خودش. دو نفر دیگر خارج از دادستان پا کنار در جانشینی قبل از هلمز منصوب شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر بریان است که در پشت میله های زندان همراه با McMichaels در Glynn زندان شهرستان است. یک قاضی است و در عین حال به تصمیم می گیرید که آیا به رایگان آنها را در اوراق قرضه در انتظار محاکمه است. وکلای مدافع برای پدر و مادر باید خواست مردم را به عجله به قضاوت.

___

به bynum گزارش از ساوانا, Ga.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب