شیوع ویروس می تواند چرخش خارج از کنترل' در سودان جنوبی

جوبا سودان جنوبی - از آن آغاز شد با یک سرفه خشک ضعف و درد پشت. برای ریگان تابان Augustino بخشی از سودان جنوبی

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

جوبا سودان جنوبی - از آن آغاز شد با یک سرفه خشک ضعف و درد پشت. برای ریگان تابان Augustino بخشی از سودان جنوبی را کوچک سپاه بهداشت کارگران آموزش دیده در درمان COVID-19 بيمار وجود دارد شکی نیست آنچه که او تا به حال.

روز بعد به سختی قادر به نفس کشیدن 33-year-old, دکتر, کشف چقدر ضعیف مجهز به کشور خود است برای این بیماری همه گیر کوروناویروس: هیچ یک از امکانات عمومی او سعی در پایتخت جوبا حال اکسیژن منابع در دسترس تا زمانی که او رسیده سودان جنوبی تنها دائمی بیماری های عفونی واحد است که کمتر از 100 تخت برای یک کشور از 12 میلیون نفر است.

آن را در زمان بیش از یک ساعت به اعتراف او. "من تقریبا در حال مرگ در دروازه" او گفت: آسوشیتد پرس از واحد در هفته گذشته.

این بیماری همه گیر در حال حاضر تسریع در آفریقا سازمان بهداشت جهانی می گوید. در حالی که این قاره به حال زمان بیشتری از اروپا و ایالات متحده برای آماده سازی قبل از آن اولین مورد تایید شده در فوریه. 14 کارشناسان می ترسید بسیاری از آن سلامت سیستم در نهایت غرق شده.

سودان جنوبی یک ملت با بیشتر نظامی ژنرال از پزشکان تا به حال هرگز یک شانس مبارزه. پنج سال از جنگ داخلی و فساد محروم دور از سیستم بهداشت و امروز سازمان های غیر دولتی فراهم اکثریت مراقبت. نزدیک به نیمی از جمعیت گرسنه بود قبل از همه گیر. مرگبار ناامنی همچنان ادامه دارد و یک ملخ شیوع وارد تنها چند هفته قبل از ویروس.

هنگامی که رهبران جهان برای بحث در مورد این بیماری همه گیر بودن بیش تا زمانی که آن را بیش از همه جا, آنها در حال صحبت کردن در مورد مناطقی مانند جنوب سودان.

سازمان ملل متحد می گوید در این کشور شیوع در حال رشد است به سرعت در حال نزدیک 1,900 موارد از جمله بیش از 50 سلامت کارگران آلوده بیش از 30 کشته و هیچ راهی برای دانستن تعداد واقعی از عفونت. در یک نقطه و چند تن از اعضای این COVID-19 نیروی کار آزمایش مثبت از جمله معاون رئیس جمهور Riek Machar.

"می توان آن را خارج از کنترل در هر زمان" به گفته دیوید Gai Zakayo یک پزشک با کمک گروه اقدام علیه گرسنگی است.

"گروه ما در حال درمان دچار سوء تغذیه هستند" Zakayo گفت. "من نگران این است که اگر این ویروس شروع به گسترش به کسانی که گروه ما در حال درمان این یک فاجعه خواهد بود."

در سودان جنوبی تنها آزمایشگاهی است که آزمون برای ویروس سرپرست سیمون دنگ Nyichar گفت: این تیم از 16 آثار تا 16 ساعت در روز slogging از طریق جمع شدن بیش از 5000 تست. حدود 9000 نمونه های آزمایش شده از اوایل ماه آوریل زمانی که این کشور تبدیل به یکی از آخرین در آفریقا به تایید coronavirus مورد.

با مواد در تامین کوتاه مدت, تست تا حد زیادی محدود به مردم با علائم COVID-19. آن هفته طول می کشد برای دریافت نتایج "ایجاد بی اعتمادی در جوامع و تنفر نسبت به تماس با ردیاب" وزارت بهداشت و درمان گفت: در هفته گذشته.

سه آزمایشگاه کارگران مبتلا شده و بهبود Nyichar گفت: AP. "این است که ماهیت کار ما است. ما نمی ترسم از این بیماری است."

با ساعت های طولانی کار می کنند در جفت به ماندن تیز. "این باید برای همه به یک دوستان به عنوان یک یاور به نظارت بر تمام مراحل در داس و don'ts در غیر این صورت ما را آلوده همه از ما," او گفت:.

در حالی که آنها آگاه باشید از خطرات جنوب سودان جمعیت در بزرگ هنوز هم طول می کشد قانع کننده باشد.

دولت سست شدن مستند اقدامات ماه گذشته "به عنوان نشانه ای که از بیماری است که در جنوب سودان" وزارت بهداشت گفت. میله, رستوران ها و مغازه ها باز هستند و بعد از مردم گفت: آنها می ترسید گرسنگی بیش از این بیماری است.

برخی از مردم فوت کرده اند در انتظار برای سریع-تیم های واکنش به ورود وزارت گفت. و در این ماه آن را متوقف صدور "COVID-19 منفی گواهینامه" با استناد به این واسطه از آنهایی که جعلی — به خصوص در اطراف جوبا فرودگاه بین المللی.

در ضمن این ویروس گسترش به مناطق روستایی بیشتر از جمله سازمان ملل متحد-اجرای اردوهای upcountry که در آن بیش از 150 ، 000 شهروندان هنوز هم پناهگاه بعد از سودان جنوبی جنگ داخلی به پایان رسید و در سال 2018 است.

شده است وجود دارد افزایش در مرگ و میر مرتبط با عفونت های مجاری تنفسی در آن اردوگاه در Bentiu که رسمی Wamala یوسف به خبرنگاران گفت: در هفته گذشته هر چند روشن نیست که آیا آنها از ویروس. تست دشوار است به عنوان نمونه باید پرواز به پایتخت. "این است که بسیار آسیب پذیر جمعیت," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سه نفر از شش اردوگاه هیچ ویروس غربالگری در دروازه, با توجه به U. N. مهاجرت سازمان در سند مورخ این ماه است. یک اردوگاه هیچ تسهیلات برای منزوی کردن بیمار و دیگری تنها یک وقتی یک ژنراتور نصب شده است. ذکر شده تحت اقدامات پیشگیرانه برای دو اردوگاه در جوبا به 30000 نفر: "ماسک صورت برای توزیع شود در هفته های آینده."

در همین حال "ما بیمارستان ها کامل هستند" Wolde-گابریل Saugeron که منجر کمیته بین المللی صلیب سرخ' تیم در Bor نوشت: هفته گذشته است. "COVID-19 بدان معنی است که ما نیاز به ایجاد فضای بیشتر بین ما تخت بیمارستان که به کاهش تعداد از مردم ما می تواند به جای ما در بخش 30 درصد."

این بیماری همه گیر است نیز بدتر از آنچه در حال حاضر یک مشکل عمده در سودان جنوبی: گرسنگی.

ترین گذرگاه های مرزی بسته شده و قیمت مواد غذایی در بازار ، در حال حاضر فصل بارانی را آغاز کرده است ساخت حمل و نقل و ذخیره سازی بیشتر دشوار است.

بیش از 1.5 میلیون نفر در سودان جنوبی به تازگی آسیب پذیر از جمله شهری فقیر بوده دریافت کمک های اولیه قبل از U. N. انسانی سازمان گفت: هفته گذشته است.

"من نمی توان گفت قحطی اما می توانم بگویم COVID-19 خواهد وضعیت را بدتر کند" گفت: کوه تانگ, سلامت و تغذیه, مدیر برای کمک گروه مراقبت.

او می داند که این کشور در حال حاضر با آن مواجه طولانی و پیچ در پیچ مسیر برای خروج از بحران های متعدد شروع با پیشرفت در توافق صلح به پایان رسید که در جنگ داخلی. امنیت نیاز به بهبود مردم را در پیدا کردن اعتماد به نفس به بازگشت به خانه های خود و شروع به کشت محصولات خود و گرسنگی قرار می گیرند.

اما در حال حاضر وجود دارد همه گیر و تانگ هیچ ایده زمانی که و یا چگونه آن را به پایان خواهد رسید.

"مردم ضعف دارد," او گفت:. "مردم می ترسند."

___

آنا گزارش از ژوهانسبورگ.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن