SpaceX می شود تصویب برای ساخت آن مریخ سفینه فضایی در بندر L. A.

SpaceX را نقشه راه به مریخ در حال حاضر شامل بندر لس آنجلس.شورای شهر لس آنجلس تایید مجوز سهشنبه که اجازه می دهد

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

SpaceX را نقشه راه به مریخ در حال حاضر شامل بندر لس آنجلس.

شورای شهر لس آنجلس تایید مجوز سهشنبه که اجازه می دهد تا Elon Musk-led شرکت به استفاده از یک سایت در پایانه جزیره در بندر به ساخت قطعات هوافضا.

با رای SpaceX در حال حاضر پاک برای شروع کار در سایت; هفته گذشته L. A. مدیره از بندر کمیسیون سبز روشن مجوز.

SpaceX نمایندگان گفت L. A. عضو شورای شهر جو Buscaino است که این شرکت علاقه مند بود در بندر سایت به دلیل آن نیاز اضافی ظرفیت تولید آن کشتی فضایی, سفینه فضایی و تقویت کننده موشک. یک SpaceX نماینده در هفته گذشته بندر کمیسیون جلسه ذکر نشده Starship توسط نام خود را در طول ارائه پروژه اما او گفت که این شرکت را با استفاده از پورت سایت بیشتر به هدف خود را ایجاد یک جامعه بین سیارهای است که شامل مریخ است.

تبلیغات

سایت استفاده خواهد شد برای مهندسی ساخت و تولید و تحقیق و توسعه و کار بر روی کشتی فضایی Buscaino گفت ساعت قبل از روز رای گیری.

"این دیوانه است که در اینجا ما در سال 2020 آماده سازی خود را برای ارسال به مریخ و آن را به اتفاق می افتد در حیاط خلوت خود ما در سن پدرو," او گفت:. "ما در حال تبدیل شدن به یک پایگاه فضایی."

اگر پورت اطلاعیه احساس آشناپنداری وجود دارد یک دلیل.

در سال 2018 این شرکت گفت: این امر ساخت آن مریخ موشک و سفینه فضایی در بندر کردم و تایید از هیئت مدیره از بندر کمیسیون و L. A. شورای شهر برای اجاره که همان راه باریک از زمین در پایانه جزیره است.

تبلیغات

یک سال بعد SpaceX تغییر ذهن خود را نقل مکان کرد و کار به تگزاس با استناد به یک نیاز برای "ساده کردن عملیات."

این شرکت در حال ساخت نمونه های اولیه از کشتی فضایی سیستم در مرکز آن در نزدیکی بوکا چیکا ساحل در جنوب تگزاس است. در جنوب کالیفرنیا در آن تولید موشک فالکون 9 و کپسول اژدها در Hawthorne, سایت دفتر مرکزی آن.

ماه گذشته یک شرکت رسمی با نزدیک شدن Buscaino و بندر بخش در مورد احیای بندر طرح است.

"ما فقط از کار اخراج شدند تا بیش از این تمدید علاقه" Buscaino در مصاحبه ای گفت: در این ماه. "ما در حال ایجاد یک سیلیکون بندر که در آن شما در حال رفتن به ایده ها و ببینید قبل از اینکه چشم خود ما ساخت کشتی فضایی."

SpaceX گفت Buscaino که می خواست آن را به حرکت به سرعت به ساخت بندر سایت برای پروژه خود را. اما این شرکت دارای حق فسخ مجوز ظرف مدت 180 روز از آن رفتن به اثر.

در روز سه شنبه, SpaceX نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد نتایج رای گیری و یا چگونه آن را ادامه دهید در حال حاضر است که آن مصوبات لازم است.

اولیه اجازه را پوشش می دهد حدود 12.4 هکتار در سابق جنوب غربی دریایی سایت در پایانه جزیره با گزینه ای را برای افزایش به 19 هکتار است. SpaceX اعلام کرد بازسازی برخی از ساختمان ها وجود دارد و همچنین ممکن است اضافه کردن یک چادر موقت-مانند ساختار.

این شرکت می خواست یک نقطه توسط آب به دلیل فضاپیما و قطعات این برنامه برای ساخت خواهد بود بیش از حد بزرگ برای حمل و نقل از طریق جاده و نیاز به نقل مکان کرد و به احتمالی راه اندازی سایت — که می تواند در تگزاس و فلوریدا — توسط بارج یا کشتی.

تبلیغات

ترمینال جزیره سایت اولین بار توسعه داده شد برای ساخت کشتی در سال 1918 به دست آورد و چهار سال بعد با بیت لحم کشتی سازی شرکت در طول جنگ جهانی دوم اوج این کشتی سازی ساخته شده است در حدود 40 ناوشکن و شاغل از 6000 نفر است.

پس از جنگ این سایت قرار دارد کشتی تعمیر و ذخیره نیروی دریایی نفتکش ها. از آن شده است متروک برای 15 سال گذشته.

این SpaceX پروژه می تواند به ایجاد 130 شغل بر اساس یک سند از بندر L. A.

SpaceX خواهد پرداخت اولیه اجاره سالانه $1.7 میلیون به علاوه سالانه را افزایش می دهد بر اساس شاخص قیمت مصرف کننده. این شرکت همچنین می توانید واجد شرایط برای اجاره اعتبارات اگر آن را بهبود می بخشد اموال.

شورای شهر تصویب مجوز در 12-0 رای دادن. Councilmen مایک Bonin, خوزه Huizar و جان لی رای ندادند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن