بادهای باران به عنوان طوفان گرمسیری باعث می شود لوئیزیانا, ریزش زمین

NEW ORLEANS - طوفان گرمسیری کریستبل ریزش زمین در سواحل لوئیزیانا یکشنبه بسته بندی 50 مایل در ساعت باد و چرخش خ

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

NEW ORLEANS - طوفان گرمسیری کریستبل ریزش زمین در سواحل لوئیزیانا یکشنبه بسته بندی 50 مایل در ساعت باد و چرخش خطرناک آب و هوا به عنوان شرق دور به شمال فلوریدا جایی که آن را بر اساس یک گردباد است که ریشه کن شدن درختان و قطع خطوط برق.

این کج طوفان منتقل ساحل بین دهان از رودخانه می سی سی پی و مانع جزیره توچال جامعه از جزیره بزرگ که شده بود تخلیه یک روز پیش از آن.

ساکنان دریا جوامع خارج از نیواورلئان levee سیستم — محدود دریاچه Pontchartrain و Borgne — بودند خواست به تخلیه بعد از ظهر یکشنبه به دلیل آسیب پذیری خود را به یک انتظار موج طوفان.

آب پوشش داده شده تنها راه برای بزرگ جزیره توسط یکشنبه. این یک داستان مشابه در کم ارتفاع نقاط Plaquemines محله در این ایالت جنوب شرقی نکته گفت: shrimper اکی کوپر. "شما نمی توانید به پایین با خودرو وجود دارد," او گفت: یکی مارینا در منطقه است. "شما باید برای رفتن با قایق."

کریستبل بسته بندی شده بالا پایدار باد 50 کیلومتر در ساعت (85 kph) بادها نزدیک ساحل بود اما انتظار نمی رود که برای رسیدن به قدرت طوفان. پیش بینی هشدار داد که این طوفان می تواند یک منطقه گسترده ای کشش حدود 180 مایل (290 کیلومتر).

سناتور. جان کندی در انتشار اخبار گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توافق به موضوع اضطراری اعلام لوئیزیانا به طوفان نزدیک ساحل. رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز صادر کرده است یک حالت اضطراری اعلام پنج شنبه.

در فلوریدا یک گردباد — دوم در دو روز در وزارت امور خارجه به عنوان طوفان نزدیک — لمس کردن در مورد 3:35 بعد از ظهر در جنوب دریاچه شهر در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 75 گفت: هواشناس کیرستن Chaney در آب و خدمات جکسون ، وجود دارد هیچ گزارش فوری از صدمات. طوفان متلاشی و ریشه کن شدن درختان و قطع خطوط برق.

افزایش آب در دریاچه Pontchartrain تحت فشار قرار دادند در مورد دو پا از آب به طبقه اول از رودی Horvath محل اقامت — یک boathouse است که نشسته است در pilings بیش لب شور دریاچه. Horvath گفت که او و خانواده اش زندگی کرده اند وجود دارد از یک سال و آموخته اند را گاه به گاه سیل در گشاد گشاد راه رفتن. آنها قرار داده ایم جداول در طبقه پایین تر که در آن آنها می توانند پشته وسایل بالاتر از آب است.

"ما فکر این امر می تواند بسیار سرد برای زندگی کردن در اینجا و آن بوده است" Horvath گفت. "غروب های بزرگ است."

باران کاهش یافت و به طور متناوب در نیواورلئان مشهور فرانسوی چهارم در روز یکشنبه بعد از ظهر اما خیابان ها بودند و تقریبا خالی از سکنه با بسیاری از کسب و کار در حال حاضر سوار تا با توجه به کوروناویروس.

دانیل Priestman گفت که او نمی بینم مردم دیوانه وار جوراب زنانه ساقه بلند به عنوان او قبل از طوفان. او گفت: مردم ممکن است "غرق" توسط coronavirus و اخیر خشونت های پلیس و تظاهرات.

آنها به نظر می رسید "استعفا داد و به هر چه اتفاق می افتد - اتفاق می افتد," او گفت:.

در یکی نیواورلئان تقاطع دستباف "Black Lives Matter" علامت سیمی به یک lampost, لرزاند, سفت باد به عنوان خدمه یک خلاء کامیون کار می کرد به unclog نزدیکی طوفان تخلیه.

حدود 4 بعد از ظهر به وقت محلی روز شنبه, طوفان شد, محور حدود 65 مایل (100 کیلومتر) در جنوب نیواورلئان. کریستوبال در حال حرکت بود شمال 7 مایل در ساعت (11 kph). با یک انتظار ریزش زمین بلندی در لوئیزیانا طوفان گرمسیری هشدارهای کشیده از Intracoastal شهر در لوئیزیانا به Okaloosa-شهرستان والتون خط در فلوریدا ملی طوفان مرکز گفت.

پیش بینی گفت: برخی از قطعات از لوئیزیانا و می سی سی پی در معرض خطر بودند از آنجا که یک فوت (30 سانتیمتر) از باران با طوفان موج تا پنج فوت (1.5 متر).

"این بسیار کارآمد و بسیار گرمسیری بارش" National Hurricane Center مدیر کن گراهام گفت: در Facebook تصویری. "این باران یک دسته کامل سریع واقعی است."

فاضلاب و آب مدیره از نیواورلئان گفت: در شهرستان پیری خیابان های زهکشی سیستم بود بنابراین شهروندان باید از زیرگذر و مناطق کم ارتفاع که در آن می تواند آب استخر در طول اجتناب ناپذیر خیابان سیل.

بسیاری از جزیره بزرگ نیست, قابل قبول, Jefferson Parish عضو شورای ریکی Templet گفت: بار جزئي/New Orleans مدافع.

لوئیزیانا گارد ملی تا به حال ده ها تن از وسایل نقلیه آب و قایق های نجات آماده برای رفتن در سراسر جنوب لوئیزیانا. سه تیم از مهندسین نیز در دسترس برای کمک به ارزیابی پتانسیل زیرساخت شکست نگهبان گفت: در انتشار اخبار.

در بیلاکسی یک اسکله تقریبا مستغرق توسط صبح روز یکشنبه. Squalls گرمسیری با نیروی باد به دهان از رودخانه می سی سی پی و شرایط انتظار می رود به وخامت, طوفان در مرکز میامی گفت.

Jefferson Parish, حومه شهر New Orleans به نام داوطلبانه تخلیه شنبه Jean Lafitte, کاهش Lafitte, Crown Point و Barataria به دلیل تهدید از طوفان موج جزر و مد بالا و سنگین باران. ساکنان خواست به حرکت وسایل نقلیه و قایق و اعضای کمپ به زمین بالاتر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک جهت مشابه صادر شد برای چند Plaquemines جوامع اهل محله. از محله رئيس جمهور کرک Lepine گفت: منظور صادر شد به عنوان یک احتیاط.

___

آسوشیتد پرس گزارش کوتاه و مختصر اندرسون در سن پترزبورگ فلوریدا کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب