قربانیان خانواده می پرسد برای تاخیر فدرال زندانی را اعدام

LITTLE ROCK, ارک. - اعضای خانواده قربانیان یک عملیات برنامه ریزی شده بود به مرگ قرار داده هفته بعد پرسید: یک ق

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

LITTLE ROCK, ارک. - اعضای خانواده قربانیان یک عملیات برنامه ریزی شده بود به مرگ قرار داده هفته بعد پرسید: یک قاضی فدرال برای به تاخیر انداختن اعدام او روز شنبه گفت: coronavirus همه گیر قرار می دهد و آنها را در معرض خطر اگر آنها به سفر به آن شرکت کنند.

اعضای خانواده از دنیل لوئیس لی قربانیان خواسته که لی اعدام قرار داده می شود تا زمانی که یک درمان یا واکسن در دسترس است برای ویروس. لی به جرم کشتن یک آرکانزاس خانواده به عنوان بخشی از یک طرح برای ایجاد یک سفیده-تنها کشوری در شمال غربی اقیانوس آرام است که برنامه ریزی شده به اجرا در جولای 13.

لی برنامه ریزی شده است برای اولین بار فدرال زندانی اعدام شده در 17 سال. لی, 47, محکوم شد و از سال 1996 به قتل فروشنده اسلحه ویلیام Mueller, همسرش, نانسی و او 8 سال پدر سارا پاول.

درخواست برای توقف محاکمه ثبت شده توسط Earlene پترسون نانسی مولر و سارا مادر بزرگ; Kimma Gurel که نانسی مولر خواهر و سارا عمه و مونیکا Veillette که نانسی مولر خواهر زاده و سارا ، پترسون زندگی در آرکانزاس در حالی که Gurel و Veillette در واشنگتن زندگی می کنند.

سه مخالف لی, اعدام, اما باید گفت که آنها مایل به اعمال حق خود شاهد آن است. در این پرونده سه می گویند دولت فدرال قرار دادن آنها در موقعیت غیرقابل دفاع از خطر جان خود را با سفر به ایندیانا به اعدام در حالی که coronavirus موارد افزایش در سراسر کشور.

"در هر مرحله از این اقدامات و سفر خود را به شرکت در آنها شاکیان چهره گریم خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض COVID-19 یک بیماری است که برای این آسیب پذیر شاکیان می تواند به اثبات کشنده" تشکیل پرونده گفت.

سه خواسته برای پیوستن به طرح دعوی در دادگاه به دنبال توقف اعدام زندانی دیگری برنامه ریزی شده اجرا شود دو روز پس از لی. ذن بودایی کشیش که مشاور معنوی که برای اهل بیت ساخته شده است که مشابه استدلال در مورد اجرای حرکت رو به جلو در طول بیماری همه گیر. یک کشیش کاتولیک روم و معنوی مشاور برای یک سوم اهل بیت, برنامه ریزی شده به اجرا در جولای 17, همچنین خواسته سهشنبه به دخالت در این مورد.

لی وکلای هفته گذشته به ثبت جداگانه حرکت قبل از یک قاضی فدرال در آرکانزاس برای به تاخیر انداختن اعدام او همچنین با استناد به نگرانی در مورد ویروس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب