ونزوئلا در زندان شورش برگ ده ها تن مرده; سرپرست مجروح

کاراکاس, ونزوئلا یک شورش فوران در زندان مرکزی ونزوئلا روز جمعه از کشته شدن حداقل 40 نفر و مجروح شدن 50 نفر از

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

کاراکاس, ونزوئلا یک شورش فوران در زندان مرکزی ونزوئلا روز جمعه از کشته شدن حداقل 40 نفر و مجروح شدن 50 نفر از جمله یک افسر گارد ملی که زخمی شده بود توسط یک انفجار و سرپرست که دچار زخم چاقو, مقامات گفت.

تحول در للنس ندامتگاه مرکز آغاز شده و با یک زندانی در اعتراض و خواستار آن است که بستگان خود را مجاز به ارائه آنها غذا و پس از آن یک رویارویی مسلحانه درگیری بین زندانیان و نگهبانان مجلس ماریا Beatriz مارتینز آسوشیتدپرس گفت.

گارد ملی افسر زخمی شده بود توسط یک انفجار نارنجک گفت: مارتینز که تا به حال دسترسی به اولیه گزارش تهیه شده توسط شهر را به نیروهای امنیتی. این زندان واقع در شهرستان سبنا ده مندزا, 450 کیلومتر (280 مایل) جنوب غرب پایتخت کاراکاس.

ونزوئلا وزیر ندامتگاه خدمات ایریس وارلا تایید شورش گفتن روزنامه های محلی, آخرین اخبار که یک گروه از زندانیان با حمله مأموران گارد ایستاده در خارج از زندان است.

سرپرست مجروح شد حداقل یک زندانی دارای حق اعمال یک چاقو وارلا گفت.

یک بار ثروتمند نفت کشور ونزوئلا است که گریبانگیر توسط یک تعمیق سیاسی و بحران اقتصادی است. خشونت های خیابانی شایع در کشور است که تا به حال نزدیک به 5 میلیون فرار ساکنان در سال های اخیر به عنوان خدمات عمومی فرو ریختن.

ونزوئلا دارای حدود 30 زندانها و 500 زندان است که می تواند نگه دارید حدود 110,000 زندانیان. حقوق بشر مقامات می گویند که این زندان در حال خشونت و بد به سر می برند با باندهای که ترافیک سلاح و مواد مخدر در کنترل است.

به گفته این گروه حقوق بشر ونزوئلا زندان رصدخانه در گوانر زندان ساخته شده بود برای برگزاری 750 زندانیان است اما ماجرا فراتر از ظرفیت 2500 زندانیان.

مشابه شورش رخ داده است از یک سال پیش در نزدیکی زندان نیز در ایالت پرتغالی که در آن 29 زندانیان درگذشت, زندان, زندان قرار دارد که چند صد تن از بازداشت شدگان. خشونت را شکست زمانی که مسلح زندانیان اعتراض به افسران ورود به زندان است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب