واکسن سازان پرچین شرط در آن ظهور خواهد کرد به عنوان موثر و امن

بزرگنمایی این تصویر کشت سلول اپراتورها آماده 2000 لیتری تک-استفاده از راکتور برای تولید پروتئین استف

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کشت سلول اپراتورها آماده 2000 لیتری تک-استفاده از راکتور برای تولید پروتئین استفاده می شود به واکسن. فیلیپ Taciak/اورژانس Biosolutions پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فیلیپ Taciak/اورژانس Biosolutions

یک بار پس از یک زمان در حال توسعه یک واکسن جدید یک گام به گام روند که رفت از مفهوم به طراحی آزمایشات در انسان به تصویب قانونی برای تولید.

این یک فرایند است که می تواند یک دهه یا بیشتر است.

اما نیاز فوری به یک COVID-19 واکسن به تغییر همه که. در حال حاضر امید است در تمامی مراحل می تواند در یک سال یا کمتر است.

یک مثال خوب از این پارادایم جدید است که یک واکسن در حال توسعه توسط Novavax. آن چه را به نام یک پروتئین واکسن زير. پروتئین های روکشی در یک نانوذره می شود که تزریق به فرد همراه با یک تعمیم محرک سیستم ایمنی بدن است شناخته شده به عنوان کمکی.

"ما باید اعتماد به نفس زیادی بر اساس آنچه که ما تا کنون بر ما حیوانات مدل سازی است که این واکسن به کار خواهد کرد می گوید:" گرگوری گلن رئیس پژوهش و توسعه در Novavax.

نتایج مثبت با حیوانات آزمایش نمی کند همیشه ترجمه به نتایج موفقیت آمیز در افراد, بنابراین, به طور معمول, Glenn خواهد بود انتظار برای دیدن نتایج تست انسان است که به تازگی آغاز شده است قبل از اتخاذ هر تصمیم گیری در مورد تولید.

اما او نمی تواند انتظار این زمان. بسیاری از مراحل است که استفاده می شود برای آمدن یکی پس از دیگری در حال وقوع همزمان.

"یکی از مهیج ترین چیزهایی که ما در حال انجام به صورت موازی است که به فرض این واکسن در حال رفتن به کار, بنابراین ما مقیاس آن را در حال حاضر" گلن می گوید.

آن را به نام خطر تولید و پوسته پوسته شدن تا بدان معنی است که قادر به تولید صدها میلیون دوز یا بیشتر که مورد نیاز خواهد بود.

اما Novavax است که در واکسن توسعه کسب و کار. آن را ندارد توانایی تولید آن صدها میلیون دوز. بنابراین این شرکت تبدیل شده است به اورژانس Biosolutions.

Sean کرک, معاون اجرایی رئیس جمهور از ساخت و تولید فنی و عملیات اورژانس Biosolutions به تازگی در زمان من در یک تور مجازی از این شرکت پیشبرد تسهیلات ساخت در بالتیمور ،

گوشی خود را به دوربین نشان می دهد کرک ایستاده با برخی از همکاران در یک راهرو بعدی به شیشه پنجره. در طرف دیگر شیشه یک اتاق که در آن Novavax واکسن و....

"آنچه شما دنبال آن هستید در اینجا است که یک قدم در چند مرحله فرایند" کرک به من می گوید.

او خود اشاره دوربین تلفن همراه به اتاق. من می توانید ببینید چند قطعه فولاد ضد زنگ تجهیزات هر مورد اندازه تجاری یخچال و فریزر.

این واکسن در واقع تولید شده توسط سلول های زنده به نام کشت بافت است که در حال رشد در داخل یک کیسه پلاستیکی بزرگ.

"شما می توانید ببینید کیسه چسبیده بالا. شما می توانید آن را ببینید؟" کرک می پرسد.

تکنسین های داخل اتاق در حال بارگیری کیسه به 50 لیتری کشتی است که بخشی از آنچه را به نام می گيرد.

"در اطراف خارج از این است که کشتی خود را فراهم می کند که گرمایش و سرمایش و با درج آشوبگران اختلاط," کرک توضیح می دهد. "از اینجا ما رشد فرهنگ و انتقال آن به یک بزرگتر راکتور هزار لیتری دو هزار لیتری 4 هزار لیتری قادر به باز کردن حجم و بازده است که ما نیاز به موفقیت تولید دوزهای."

همه این باید انجام شود به سخت غذا و دارو از استانداردهای شناخته شده به عنوان زمان Good Manufacturing Practices. این فرایند را می توان حساس است.

این یک کار چالش برانگیز است اما کرک می گوید که او و تیم خود است تا به آن. که اعتماد به نفس ممکن است به دلیل شرکت آنها را برای کار ایجاد شده به طور خاص برای مقابله با بهداشت عمومی بحران.

"اورژانس Biosolutions شده است در حدود کمی بیش از 20 سال می گوید:" باب Kramer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت.

تخصص این شرکت در برخورد با مسائل بهداشتی و مواد خطرناک. آن را می سازد واکسن سیاه زخم آبله حصبه و وبا.

کرامر می گوید در سال 2012 وزارت بهداشت و خدمات انسانی خواسته اورژانس برای ایجاد برای آنها یک نوع خاص از تسهیلات "که در آن آنها می تواند فن آوری های جدید به این مرکز و به سرعت قادر به مقیاس و تولید حجم زیادی از واکسن به هر حال ظهور بیماری های عفونی ما با ارائه شده است."

که تسهیلات است که در آن Novavax واکسن است که تولید شده. این شرکت همچنین توافق برای تولید واکسن در حال توسعه توسط Vaxart و دیگری توسط جانسون و جانسون.

در ژوئن 1, دولت اعلام کرد ارائه اورژانس با اضافی $628 میلیون دلار برای ساخت و بسته واکسن است.

کرامر می گوید شرکت او قوی ظرفیت تولید.

"ما در حال حاضر قابلیت تولید صدها میلیون دوز در ما زیرساخت های موجود," او می گوید.

اما همه که زیرساخت ها و همه پول که صرف گسترش آن خواهد شد برای هیچ اگر واکسن ها کار نمی کنند. این یک قمار مقامات بهداشتی می گویند این کشور را.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن