نوشیدن اتحاد رسید و در طول این بیماری همه گیر. آیا می دانید نشانه های اعتیاد باشد ؟

بزرگنمایی این تصویر گیر بودن در خانه در طول مستندات بود یک دستور برای افزایش نوشیدن برای برخی از آمر

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گیر بودن در خانه در طول مستندات بود یک دستور برای افزایش نوشیدن برای برخی از آمریکایی ها. کپی رایت آرتم Vorobiev/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کپی رایت آرتم Vorobiev/گتی ایماژ

با وجود عدم ناهار خوردن در مشتریان برای نزدیک به دو و نیم ماه به طول خاموش کردن دارل لوو از والدو تایلندی ماند مشغول است.

لوو نوار مدیر رستوران محبوب در Kansas City, Mo. و او اعتبار افزایش نوشیدن و شل تر مشروب قوانین در طول همه گیر برای کسب و کار سریع. الکل نیز به نظر می رسید برای کمک به مشتریان خود را مقابله با تمام ترس و عدم اطمینان.

"نوشیدن قطعا یک راه مقابله با آن, می گوید:" لو. "مردم نوشیدن مقدار زیادی بیشتر زمانی که آن اتفاق افتاد. من, خودم, آیا نوشیدن مقدار زیادی بیشتر است."

بسیاری از قوانین ایالتی به نظر می رسید به لغو یک شبه به عنوان stay-at-home سفارشات بودند به محل قرار داده و مصرف کنندگان در آغوش روند مانند مشروب تحویل مجازی مبارک ساعت و آنلاین مزه کردن شراب. منظقه کوکتل در 12 و 16 اونس بطری های, ویژه, کمک, Waldo, تایلندی را برای آن از دست رفته درآمد حاصل از ناهار خوردن در مشتریان است.

خرده فروشی الکل افزایش فروش 55 درصد در سراسر کشور طی هفته سوم ماه مارس زمانی که بسیاری از اقامت در خانه سفارشات در محل قرار داده شد با توجه به نیلسن داده و فروش آنلاین سر به فلک کشید.

بسیاری از این روند باقی مانده برای هفته ها. نیلسن همچنین اشاره می کند که فروش به الکل کمک کرده رستوران حفظ کسب و کار.

اما مصرف این الکل می تواند مشکل ساز برای افراد حتی کسانی که تا به حال مسائل را با نوشیدن در گذشته است.

دکتر سارا جانسون مدیر پزشکی برجسته Recovery یک برنامه درمان اعتیاد مستقر در Louisville, Ky., با مکان در غرب می گوید که, مجازی, حوادث, کنار, مستندات نزدیک به پایان دادن به نوشیدن اجتماعی.

"آن را به مقدار رفتن و ترکیب الکل به یک شام و یا صرف وقت با خانواده و یا دوستان" جانسون می گوید. "بسیاری از مردم در حال نشستن صفحه اصلی نوشیدن در حال حاضر به تنهایی و تاریخی که مشاهده شده است که بیشتر در معرض خطر نوشیدن رفتار است."

وجود دارد برخی از هدف اقدامات مشکل ساز نوشیدن. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تعریف می کند نوشیدن سنگین به 15 یا بیشتر نوشابه در هفته برای یک مرد یا هشت یا بیشتر برای یک زن.

اما جانسون می گوید که مهم تر سرنخ آمده از تغییرات در رفتار است.

او توضیح می دهد که برای برخی از مردم یک بیت اضافی نوشیدن در حال حاضر و پس از آن یک معامله بزرگ نیست. اگر شما هنوز هم می تواند با تمام زندگی خود را تعهدات خود را زوم جلسات مراقبت از کودکان خود را, او می گوید: سپس آن را ممکن است خوب.

اما اگر هر یک از کسانی که هر روز زندگی وظایف شروع به تحت تاثیر قرار "و سپس آن را به یک سیگنال که آنها در حال نوشیدن بیش از حد است و این یک مشکل," او می گوید.

نشانه هایی وجود دارد که به سازمان دیده بان را برای او می گوید. آنها عبارتند از:

  • افزایش در میزان مصرف الکل
  • نگرانی های ابراز شده توسط خانواده یا دوستان
  • تغییر در الگوهای خواب و یا بیشتر و یا خواب کمتر از حد معمول
  • هر زمان که نوشیدن تداخل با زندگی روزمره

جانسون توضیح می دهد که در حالی که برخی از مردم شاید مستعد به مشکل نوشیدن و یا استفاده از الکل, اختلال, این نیز می تواند در نتیجه از کسی محیط زیست است.

جانسون اشاره می کند که برای بسیاری از مردم صرف روز در خانه بدون خواسته های یک رفت و آمد روزانه و یا ناهار می تواند مشکل ساز باشد.

"روال و ساختار مهم هستند به طور کلی بهداشت روانی چون آنها کاهش استرس و عناصر ناشناخته و یا وقایع غیر منتظره در زندگی روزانه" جانسون می گوید. "این می تواند ماشه افراد در ریکاوری برای برگرداندن به ناسالم مهارت های مقابله ای مانند نوشیدن."

جانسون می گوید که افرادی که قادر به متوقف کردن مشکل نوشیدن خود به خود باید به دنبال کمک. فدرال سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت را اجرا 24/7 خط تلفن (800-662-کمک) و وب سایت www.findtreatment.gov ارائه ارجاع برای درمان اعتیاد.

شما همچنین می توانید کمک به پیدا کردن آنلاین. بسیاری از گروه الکلی های ناشناس را آغاز کرده اند به ارائه جلسات مجازی به عنوان نشانی از سکولار بازیابی گروه LifeRing. و برای افرادی که به دنبال غیر رسمی نظیر پشتیبانی از برنامه های مانند Loosid که می تواند کمک به شما برای اتصال به یک جامعه هوشیار مردم است.

دارل لوو در والدو تایلندی می گوید که او را نگران کرده, در زمان, در مورد افراد, نوشیدن, اما او می گوید که به طور کلی دیده می شود مشتریان از نوشیدن سنگین آنها انجام می دهند در اوایل بیماری همه گیر.

لوو و دیگران در کانزاس سیتی کسب و کار رستوران در حال هل دادن برای carryout کوکتل و دیگر کشورها ضعیف قوانین برای اقامت در محل حتی به عنوان رستوران ها به آرامی شروع به بازگشایی شده است.

"این خواهد شد در حالی که برای. آن را به تغییر مردم را عادت" لوو می گوید. "مردم صرف عادت. مردم ناهار خوری عادت. بنابراین قطعا نیاز به نگه داشتن آن را انجام می دهند."

این داستان بخشی از یک گزارش همکاری که شامل KCUR, NPR و قیصر سلامت نیوز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن