ما شروع سرکوب unvetted ویروس آزمایش خون

واشنگتن - ایالات متحده تنظیم کننده در حال حرکت به جلو با یک سرکوب نمرات تست آنتی بادی برای coronavirus که هنوز

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

واشنگتن - ایالات متحده تنظیم کننده در حال حرکت به جلو با یک سرکوب نمرات تست آنتی بادی برای coronavirus که هنوز نشان داده شده است به کار می کنند.

غذا و دارو در روز پنج شنبه منتشر شده یک لیست از بیش از دو دوجین آزمون سازان که موفق به فایل برنامه های کاربردی برای باقی ماندن در بازار و یا در حال حاضر کشیده محصولات خود را.

این سازمان در بیانیه ای گفت که این انتظار آزمون "را به بازار عرضه نمی شود و یا توزیع شده است." معلوم بود اگر هر یک از شرکت های خواهد در صورت مجازات های اضافی.

اکثر شرکت ها با آن مواجه مهلت اوایل این هفته به فایل مدارک نشان دادن خود را تست عملکرد. تنظیم کننده های مورد نیاز پس از آن که قبلا امکان تست برای راه اندازی با حداقل نظارت که منتقدان گفت: تا به حال ایجاد یک "غرب وحشی" غیر قابل تنظیم تست.

وب سایت FDA نشان می دهد بیش از 175 تست یا ثبت برنامه های کاربردی با آژانس و یا در حال انجام این کار است. یک دوجین شرکت در حال حاضر بررسی شده و مجاز توسط FDA برای فروش آزمون پس از ملاقات با الزامات مورد نیاز برای دقت و قابلیت اطمینان.

"ما شاهد سطح بالایی از همکاری و تعامل از توسعه دهندگان که می خواهند برای به دست آوردن این حق گفت:" FDA کمیسر Stephen هان در بیانیه ای.

آنتی بادی آزمایش های مختلف از بینی تست های گرد در حال حاضر استفاده می شود برای تشخیص عفونت فعال. این آزمایش به دنبال خون پروتئین ها به نام آنتی بادی که در بدن تولید روز یا چند هفته پس از مبارزه با یک عفونت است. بیشتر با استفاده از یک انگشت و خراش از خون بر روی یک نوار تست.

یک تست آنتی بادی ممکن است نشان می دهد اگر شما تا به حال COVID-19 در سالهای اخیر که بسیاری از کارشناسان فکر می کنند که برخی از حفاظت.

اما مطالعات هنوز در جریان است برای تعیین سطح آنتی بادی مورد نیاز خواهد بود برای ایمنی. همچنین هنوز شناخته نشده چه مدت هیچ گونه ایمنی ممکن است آخرین و یا اینکه مردم با آنتی بادی هنوز هم می تواند گسترش ویروس.

در حال حاضر آنتی بادی آزمایش مفید برای محققان در تلاش برای پیگیری چگونگی پخش ویروس در جوامع است.

تحت فشار برای افزایش تست گزینه های FDA در ماه مارس اساسا اجازه شرکت شروع به فروش آنتی بادی آزمایش به عنوان طولانی به عنوان آنها را به اطلاع آژانس از برنامه های خود و ارائه تکذیبنامهها که از جمله آنها مورد تایید FDA.

FDA در حال حاضر به همکاری با موسسه ملی بهداشت و دیگر فدرال سازمان بهداشت و درمان به دامپزشک دقت آزمون و تعیین کنید که چگونه آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیگیری و حاوی ویروس است.

___

دنبال متی Perrone در توییتر: @AP_FDAwriter

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

__

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن