بیس بال عقب: MLB مجموعه 60-بازی sked باز جولای 23 یا 24

نیویورک - لیگ اصلی بیس بال با صدور 60-برنامه بازی شنبه شب که شروع خواهد شد در جولای 23 یا 24 خالی ballparks به

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

نیویورک - لیگ اصلی بیس بال با صدور 60-برنامه بازی شنبه شب که شروع خواهد شد در جولای 23 یا 24 خالی ballparks به عنوان ورزش تلاش می کند به فشار جلوتر میان coronavirus ماه پس از acrimony.

به طور چشمگیری تغییر فصل را با بازی پر از قوانین جدید بود نتیجه نهایی شکست مذاکرات مالی. اما برای طرفداران مشتاق به دیدن هر بیس بال در این سال حداقل در حال حاضر آنها می تواند به جلو نگاه به روز افتتاحیه.

اعلام توسط MLB آمد در حالی که بیشتر بازیکنان در ادامه به تست مثبت برای ویروس — حداقل هفت در فیلادلفیا فیلیز به تنهایی. و استارک تحقق باقی مانده است که اگر شرایط بهداشتی بدتر شده همه بازی ها هنوز هم می تواند از بین برود.

یک روز پس از, بازیکنان,' association رد یک اقتصادی به توافق و چپ باز امکان شکایت به دنبال صدها میلیون دلار خسارت به مجادله دو طرف توافق کردند که در یک عملیات کتابچه راهنمای کاربر. بیس بال کمیسر راب مانفرد سپس به طور یک جانبه اعمال شده برنامه خود را درست در زیر یک مارس به توافق با اتحادیه.

در یک پیچ و تاب و دو طرف گسترش تعیین شده hitter وظیفه به بازی های مربوط به ملی تیم های لیگ برتر برای اولین بار و برقرار رادیکال نوآوری از شروع فوق العاده نوبت با یک دونده در پایه دوم.

حذفی تیم های باقی مانده در 10 در حال حاضر هنوز هم وجود دارد صحبت از امکان گسترش است. رد معامله به نام به حال برای 16 تیم.

بازیکنان شروع خواهد شد گزارش برای از سرگیری آموزش در ژوئیه 1. آن باقی مانده است دیده می شود که بازیکنان گزارش را به کار -- در معرض خطر افراد مجاز به انتخاب کردن و هنوز هم دریافت حقوق و دستمزد و خدمات اما دیگران که نشستن دریافت نه پول و نه خدمات اعتبار مورد نیاز برای واجد شرایط بودن به صورت رایگان آژانس و حقوق و دستمزد داوری.

هر تیم بازی خواهد کرد 10 بازی در برابر هر یک از آن چهار بخش رقبا و چهار بازی مقابل هر یک از پنج باشگاه در بخش مربوطه در دیگر لیگ با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

یک تیم برنامه ریزی شده است را تنها در یک سفر به هر شهر از آن بازدید در MLB را در کوتاه ترین فصل از سال 1878. یک برنامه اختصار چنین است که برخی از طرفداران ممکن است سوال مشروعیت سوابق.

بدون توجه به آنچه در این فصل خواهد بود در میان غیر معمول ترین تا کنون برای یک ورزش است که طول می کشد افتخار است که در این مسابقه برای عنوان یک ماراتن و نه با حداکثر سرعت دویدن: واشنگتن آغاز شده 19-31 و 27-33 سال گذشته رسید اما 93-69 برای به دست آوردن یک کارت وحشی و برنده هفت بازی سری جهانی را برای اولین بار به عنوان.

مهلت تجارت خواهد بود Aug. 31 و مهلت در یک سازمان برای پست-فصل واجد شرایط سپتامبر است. 15. تیم می تواند از سر گیری معاملات روز شنبه هنگامی که فهرست اسامی دیگر خواهد شد یخ زده.

فعال فهرست اسامی خواهد بود 30 در طول دو هفته اول فصل 28 در دوم دو هفته و 26 بعد از آن. آنها نمی خواهند گسترش به 28 سپتامبر. 1 به عنوان اصل در نظر گرفته شده در این سال است.

با هیچ جزئی لیگ تیم ها اجازه داده می شود برای حفظ 60 بازیکن از جمله تاکسی تیم ملی. تا سه بازیکن از تاکسی تیم ملی می تواند سفر با یک تیم به یک بازی و یکی از سه باید یک شکارچی.

MLB نگه داشتن نوآوری برنامه ریزی شده است که کوزه باید سه مورد یا پایان نیم باز یافته -- بازیکنان حاضر به توافق برسند یک سال پیش اما همچنین چشم پوشی از حق خود برای جلوگیری از.

مجروح لیست حداقل برای کوزه در 10 روز به جای بازگشت به 15 عنوان در ابتدا در نظر گرفته شده.

افکار عمومی و خرد هر دو طرف به عنوان آنها قفل شده است و در سبع مالی نبرد در طول یک بیماری همه گیر است که منجر به بیش از 120 ، 000 مرگ و میر و 2.3 میلیون عفونت در آمریکا و منجر به 14.7% و نرخ بیکاری به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ.

MLB در ابتدا امیدوار بودند به ایالات متحده برای اولین بار لیگ برتر را به بازگشت با 82-برنامه بازی شروع دور چهارم جولای را کامپیوترتان را شکست بین مدیریت و بازیکنان که بی اعتمادی تیم ادعا می کند از زیان های اقتصادی سال های پس از حق رای دادن قدردانی. MLB ادعا کرد که بدون دروازه مربوط به درآمد حاصل از آن را از دست دادن $640,000 برای هر اضافی به طور منظم فصل بازی یک شکل اتحادیه مناقشه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

MLB شد برافروخته با این اتحادیه را رهبری تیم به رهبری سابق All-Star اولین baseman تونی کلارک و بروس مایر یک litigator زمان استخدام در مرداد ماه سال 2018 است. مانفرد و معاون کمیسر دن Halem به خشم آمدند هنگامی که کلارک گفت که او در نظر گرفته نتیجه یک بر یک جلسه با مانفرد هفته گذشته یک پیشنهاد و نه از آنچه MLB نامیده می شوند یک چارچوب برای یک معامله.

به جای بازی 162 بازی بیش از 186 روز و فصل خواهد شد 60 بازی بیش از 66 یا 67 روز بسته به اینکه آیا وجود تلویزیونی در سراسر کشور پنج شنبه شب, درب بازکن. آن است که برنامه ریزی شده به پایان سپتامبر. 27 که برگ های کوچک حاشیه را تا سپتامبر rainouts.

بازیکنان داده می شود مبهوت گزارش بار در طی چند روز برای مصرف غربالگری. زمان استفاده خواهد شد coronavirus تست پیش از سرگیری تمرینات است که متوقف شد مارس 12 با توجه به همه گیر.

چرا که از یک چشم انداز مثبت از عفونت در فلوریدا و آریزونا در تابستان گرما 28 تیم در حال حاضر با تکیه نسبت به آموزش خود را به طور منظم فصل ballparks. دیترویت باقی مانده جزئی به لیکلند فلوریدا و تورنتو بود به امید به دست آوردن اجازه دولت به کار کردن در Rogers Centre.

تحت شرایط این قرارداد دو طرف رسیده مارس 26 بود که به اند باز روز بازیکنان را دریافت سرشکن بخشی از حقوق خود را اگر 60-بازی برنامه است و نه برش های کوتاه توسط ویروس. حقوق در اصل بالغ 4 میلیارد دلار و سرشکن بخشی از حدود 37 درصد کاهش پرداخت هزینه به $1.48 میلیارد دلار است.

حقوق شد و به محدوده از $563,500 حداقل به $36 میلیون برای مایک ماهی قزل آلا و Gerrit کول در بالا اما گسترش در حال حاضر می تواند از $208,704 به $13,333,333.

MLB در ابتدا به دنبال ماه گذشته در آن اولیه اقتصادی پیشنهاد برای کاهش پرداخت به حدود 1 میلیارد دلار و بازیکنان قول داد به کامل سرشکن پرداخت و پیشنهاد 114-برنامه بازی است که به مبلغ 2.8 میلیارد دلار است.

رابطه رو به وخامت گذاشته و به سطح از کار جنگ که منجر به هشت توقف کار از 1972-95 و اتحادیه تهدید کرده است که شکایت و ادعا MLB نمی گیرد ارائه در مارس معامله نیاز به طولانی ترین فصل از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است مشروط چندین مقررات دیگر. MLB خواهد ادعای اتحادیه سودا در ایمان بد و این مورد می توان استدلال کرد قبل از اینکه داور علامت Irvings.

که می تواند مقدمه ای برای پایان زمان کار قرارداد در دسامبر. 1, 2021, که به احتمال زیاد خواهد شد و پس از تحریم.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن