ترکیه: عربستان مظنون محاکمه غیابی برای Khashoggi مرگ

استانبول - یک دادگاه ترکیه روز جمعه افتتاح شد محاکمه غیابی از دو دستیاران سابق عربستان شاهزاده محمد بن سلمان و

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

استانبول - یک دادگاه ترکیه روز جمعه افتتاح شد محاکمه غیابی از دو دستیاران سابق عربستان شاهزاده محمد بن سلمان و 18 سایر اتباع عربستان بیش 2018 قتل واشنگتن پست مقاله نویس جمال Khashoggi.

ترکی دادستان تحت تعقیب 20 اتباع عربستان بیش از Khashoggi را وحشتناک قتل در کنسولگری عربستان در استانبول است که بازیگران ابر سوء ظن بیش شاهزاده محمد. آنها به دنبال زندگی, زندان, نظر برای متهمان که همه چپ ترکیه است.

عربستان سعودی را رد کرد ترکیه خواست برای متهمان' استرداد قرار داده و برخی از آنها در دادگاه در ریاض. مجموعه مقالات به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار به عنوان یک "ماست مالی کردن" و Khashoggi خانواده بعد اعلام کرد که آنها تا به حال ببخشند قاتلان او.

دادگاه در ترکیه خواهد بود از نزدیک تماشا ممکن است اطلاعات جدید و یا شواهد به قتل از جمله محل Khashoggi باقی می ماند.

ترکیه دادستان متهم شاهزاده سابق مشاوران سعود القحطانی و احمد العسیری با "تحریک قتل عمد با قصد (باعث) عذاب را از طریق غریزه شیطانی."

دادستان نیز به دنبال زندگی احکام زندان برای 18 دیگر اتباع عربستان به اتهام انجام "قتل عمد با قصد (باعث) عذاب را از طریق غرایز شیطانی."

Khashoggi که ساکن آمریکا بود و راه می رفت به کشور خود کنسولگری در Oct. 2, 2018, برای یک قرار ملاقات را انتخاب کنید تا اسناد و مدارک است که اجازه می دهد او را به ازدواج. او هرگز راه می رفت.

یک تیم از 15 عربستان عوامل پرواز کرده بود به ترکیه برای دیدار با Khashoggi داخل کنسولگری. آنها شامل یک پزشکی قانونی, دکتر, هوش و ماموران امنیتی و افرادی که مشغول به کار برای ولیعهد ،

مقامات ترکیه ادعا Khashoggi کشته شد و سپس با تجزیه استخوان را دیدم. ترکیه رقیب عربستان سعودی ظاهرا تا به حال کنسولگری عربستان bugged و به اشتراک گذاشته شده صوتی از قتل با سازمان سیا در میان دیگران.

قبل از به قتل Khashoggi نوشته بود انتقادی از ولیعهد عربستان سعودی که در ستون واشنگتن پست.

عربستان سعودی تا به حال در ابتدا به ارائه تغییر حساب در مورد Khashoggi ناپدید شدن است. به عنوان فشار بین المللی نصب شده به دلیل ترکی نشت پادشاهی در نهایت حل و فصل این توضیح که او کشته شد rogue مقامات در یک نزاع و جدال.

ترکی, دادستان ها می گویند مظنون "عمل در اجماع از ابتدا در خط با تصمیم گرفتن قربانی بازگشت به عربستان سعودی و از کشتن او اگر او موافقت نکرد."

ریاض اصرار داشتند که پادشاهی را از دادگاه محل صحیح مظنون به تلاش قرار داده و 11 نفر در دادگاه قتل. در ماه دسامبر پنج نفر به مرگ محکوم شدند در حالی که سه نفر دیگر را به جرم پوشش تا جرم و جنایت و محکوم شدند به همراه 24 سال در زندان است.

در طول ماه رمضان در ماه مه Khashoggi را اعلام کرد که خانواده عفو قاتلان دادن مهلت قانونی به پنج تن از ماموران دولت که به مرگ محکوم شدند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

فریزر گزارش از آنکارا ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن