آسیا امروز: محدودیت های جدید در آینده برای استرالیا نقطه داغ

استرالیا - استرالیا نقطه داغ ویکتوریا وزارت امور خارجه روز سه شنبه گزارش داد 374 موارد جدید COVID-19 دوم آن-کم

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399

استرالیا - استرالیا نقطه داغ ویکتوریا وزارت امور خارجه روز سه شنبه گزارش داد 374 موارد جدید COVID-19 دوم آن-کمترین روزانه شمارش.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews همچنین اعلام کرد سه مرگ و میر بیشتر آوردن ملی کشته و 126.

اندروز گفت: یک مستند در استرالیا را در دومین شهر ملبورن آغاز شد که دو هفته پیش بود که داشتن یک تاثیر است.

"شما می خواهم برای دیدن اعداد پایین آمدن. در پایان روز هر چند ما شاهد دو برابر و دو برابر شدن دوباره" از موارد اندروز گفت. "بنابراین آنچه که به من می گوید ... است که انواع اقدامات ما در جای خود قرار داشتن تاثیر مستقیم می گذارد."

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون گفت: پرسنل نظامی بودند کمک ویکتوریا مقامات بهداشتی مقابله با رشد caseload.

"ما هنوز هم بسیار سخت بخشی از این مبارزه به عنوان شما می توانید از روزانه مورد اعداد و من انتظار نیست که برای تغییر زیادی در کوتاه مدت" موریسون گفت. "و ما فقط نیاز به نگه داشتن کار مشکل است."

تنگ تر قوانین و مقررات را به اجرا در ویکتوریا-New South Wales مرز روز چهارشنبه که تنها اجازه خواهد داد که مرز جوامع به صلیب برای کار ضروری بهداشت و آموزش و پرورش ،

ماسک صورت را تبدیل به اجباری از پنج شنبه برای ساکنان در مستند مناطق زمانی که آنها خانه های خود را ترک.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— افزایش 37,140 جدید موارد مثبت در 24 ساعت گذشته گرفته شده هند coronavirus caseload به 1,155,191. وزارت بهداشت در روز سه شنبه نیز گزارش داد 587 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن مجموع تلفات به 28,084. تعدادی از بهبود ایستاده در 724,577. با افزایش ویروس موارد در چند هفته گذشته دولت های ایالتی در هند شده اند سفارش متمرکز مستندات در مناطق با خطر بالا برای کاهش گسترش عفونت است. هند بالا تحقیقات پزشکی, بدن, هندی شورای تحقیقات پزشکی خواسته است تا ایالات متحده به اضافه کردن بیشتر آزمایشگاه ها و افزایش های موجود تست ظرفیت.

— نپال اجازه خواهد داد که هر دو پروازهای داخلی و بین المللی برای از سرگیری آغاز Aug. 17. دولت تصمیم گرفته نشده که چه نوع از بازدید کنندگان خواهد بود اجازه ورود و از کدام کشورها است. پروازها متوقف شد در ماه مارس زمانی که کشور در کامل مستند برای جلوگیری از گسترش coronavirus. فقط اجاره و بازگشت پرواز بودند مجاز به پرواز رشته گردشگران و بازگشت نپال کارگران از خارج از کشور. دولت کاسته مستند در ماه گذشته. مدارس هنوز هم بسته شده و وجود دارد برخی از محدودیت در حمل و نقل و مسافرت است. این کشور دارای 17,844 موارد عفونت با ویروس و 40 و میر ناشی از COVID-19.

— تعداد موارد جدید در چین آخرین coronavirus شیوع کاهش یافت و در روز سه شنبه فقط هشت گزارش شده در شمال غربی منطقه سین کیانگ. یکی دیگر از سه مورد آورده بودند از خارج از کشور با توجه به ملی کمیسیون بهداشت آوردن چین در مجموع به 83,693 با 4,634 مرگ و میر. سین کیانگ موارد شده اند متمرکز در پایتخت های منطقه ای از اورومچی که در آن حدود 50 نفر و احتمالا بیشتر آلوده شده اند. چین در پاسخ به سرعت به سین کیانگ شیوع کاهش سکس در مترو, مترو, اتوبوس و تاکسی سرویس در اورومچی بسته شدن برخی از جوامع تحمیل محدودیت های مسافرتی و سفارش گسترده تست. در جای دیگر در چین مهار اقدامات همچنان آرام در حالی که ماسک پوشیدن متوسط مصرف و اجتماعی فاصله باقی می ماند هنجار.

— کره جنوبی ویروس جدید موارد را منعکس بازگشت به بالای 40 یک روز پس از آن گزارش خود را کوچکترین روزانه پرش در محلی COVID-19 انتقال در دو ماه. کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده 45 مورد جدید جمعه آوردن این کشور در مجموع به 13,816 با 296 مرگ و میر. آژانس می گوید: 20 تازه ثبت موارد محلی بیماران آلوده در حالی که بقیه از 25 شد همراه با ورود بین المللی. دو هفته قرنطينه در حال اجرا بر روی همه مسافران پس از رسیدن از خارج از کشور در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب