آلاسکا, کشتی خدمه و مسافران باید تحت COVID-19 تست

ANCHORAGE, آلاسکا - چهل و یک خدمه و مسافران از یک ایالت آلاسکا کشتی را تحت آزمایش برای COVID-19 قبل از پیاده ر

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - چهل و یک خدمه و مسافران از یک ایالت آلاسکا کشتی را تحت آزمایش برای COVID-19 قبل از پیاده روی Tustumena در هومر بعد دوشنبه پس از یکی دیگر از اعضای خدمه آزمایش مثبت بیش از آخر هفته.

عضو خدمه در 198-پا کشتی آغاز شد برگزاری نمایشگاه نشانه و آزمایش مثبت شنبه در بندر.

کشتی مجموعه بادبان برای هومر آن شب پس از 21 مسافر که سوار هلندی بندر قرار داده بودند پشت در ساحل. بدون آزمون در خدمه یا مسافران انجام شد در روز شنبه.

در تمام 35 خدمه و شش مسافر بودند به انجام تست در هومر مقامات دولتی گفت: دوشنبه در یک کنفرانس خبری.

"هیچ کس می رود در ساحل تا زمانی که من می گویند تا" جان Falvey آلاسکا دریایی بزرگراه سیستم مدیر گفت.

مقامات گفت: 16 خدمه بود تماس نزدیک با کشتی کارمند که تست مثبت است. همه به جز یکی باقی مانده در کشتی بودند و در انزوا. فرد دیگری بود که تماس نزدیک در سمت چپ کشتی در پایان یک شیفت کرده اند تماس گرفته و دستور به خود شده است. مقامات بهداشت عمومی که در خانه فرد صلاحیت نظارت است.

خدمه و مسافران رایگان خواهد بود به ترک کشتی در حالی که انتظار برای نتایج آزمون اگر آنها سر خانه و یا به مقصد نهایی خود که در آن آنها می توانند قرنطینه برای 14 روز. آنها همچنین باید حمل و نقل خصوصی به آن محل و آنها نمی توانند در معرض افراد جدید مانند یک راننده تاکسی در رسیدن به مقصد نهایی خود را.

همه مسافران شد ساکنان آلاسکا, مقامات گفت.

خدمه یا مسافران که برآورده نمی کنند که معیارهای یا باید به حمل و نقل عمومی را به بازگشت به خانه های خود را مانند یک هواپیما خواهد بود توصیه به ماندن در هیئت مدیره کشتی. آن را بلافاصله روشن چه مدت این کشتی را خارج از سرویس است. Falvey گفت: یک خدمه تجاری ممکن است به کار به طور کامل تمیز کردن Tustumena.

مقامات کاهش یافته است به شناسایی کارمند و یا جزئیات کار خود را روی عرشه کشتی. با این حال مقامات بهداشتی دولت تاکید کرد که از تماس خود را بررسی کارمند نیست که تماس نزدیک با مسافران.

عضو خدمه به نمایش گذاشته بیشتر COVID-19 علائم شامل آبریزش بینی و سرفه اما آیا تب Falvey گفت.

به نظر می رسد او در معرض توسط یکی دیگر از آلاسکا دریایی بزرگراه سیستم کارمندی که در زندگی هومر اما کار نمی کرد برای ماه, او گفت:.

ایالت آلاسکا است که مشاوره هر کسی که میره در Tustumena از ژوئن 1 به پوشیدن یک ماسک عمل اجتماعی فاصله, بررسی خود را دو بار در روز برای علائم و تست شده برای COVID-19 اگر علائم آنها بوجود می آیند گفت: دکتر جو مک لافلین دولت اپیدمیولوژی.

او گفت: حتی اگر آنها ندارد و علائم آنها باید با در نظر گرفتن تست شده هفت تا 14 روز پس از خروج از کشتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این Tustumena بادبان از هومر به کودیاک و پایین Aleutian زنجیره ای. در راه بازگشت به آن را متوقف می شود در بندر یکی از شلوغ ترین بنادر ماهیگیری. کشتی به طور معمول می تواند تا 190 مسافر اما ظرفیت آن شده است به کاهش 60 مسافر به کمک های اجتماعی فاصله.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب