TTC می گوید آن را از دست دادن در حدود 18 میلیون دلار در هفته در فارس خواهد شد نیاز به کمک مالی بیش از COVID-19 ridership سقوط

TTC به احتمال زیاد نیاز به حداقل ده ها میلیون دلار کمک مالی برای مقابله با آنچه این سازمان را به عنوان یک اقدا

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

TTC به احتمال زیاد نیاز به حداقل ده ها میلیون دلار کمک مالی برای مقابله با آنچه این سازمان را به عنوان یک اقدام بی سابقه ridership افت ناشی از COVID-19 همه گیر و سازمان روبرو خواهد شد بحرانی تصمیم گیری در مورد چگونه به بازسازی و حتی بعد از بدترین اضطراری است.

با توجه به آخرین آمار و ارقام از TTC که از جمعه گذشته ridership در کشور را به شلوغ ترین سیستم حمل و نقل پایین بود حدود 70 تا 72 درصد systemwide در مقایسه با پیش از آن در ماه مارس قبل از بحران به طور کامل در زمان نگه دارید.

با توجه به TTC مدیر عامل ریک Leary, همه گیر شده بی نظیر آسیب به استفاده از حمل و نقل در این شهر است.

"هیچ کس به خاطر تاریخی (هر چیزی) همیشه داشتن یک تاثیر بود که" او در مصاحبه ای گفت:.

شدیدترین کاهش بوده است در مترو ridership است که در پایین در حدود 80 درصد است. تراموا استفاده کاهش یافته است و با 76 درصد و اتوبوس با استفاده از 62 درصد است. سفر در آژانس چرخ-ترانس خدمات برای مشتریان با مسائل تحرک افتاده اند 75 درصد است.

در این رای های TTC برآورد آن از دست دادن حدود 18 میلیون دلار در هزینه در هر هفته. در طول یک هفته عادی آن را جمع آوری حدود 25 میلیون.

حتی با کاهش چشمگیر این TTC است که هنوز هم در حال حرکت نزدیک به 500000 نفر در هر روز. اگر چه در هفته گذشته آژانس در تلاش برای حفظ خدمات در چیزی نزدیک شدن به سطح نرمال آن است که در حال حاضر عامل حدود 80 درصد از خدمات به طور منظم در پاسخ به کاهش تقاضا و همچنین به دلیل کاهش سطح نیروی انسانی.

Leary اذعان بحران خواهد شد به احتمال زیاد هزینه TTC ده ها اگر نه صدها میلیون دلار درآمد از دست داد. آژانس تا به حال انتظار می رود برای جمع آوری حدود 1.3 میلیارد دلار در کرایه درآمد این سال, که حساب برای تقریبا دو سوم از آن $2 میلیارد بودجه عملیاتی. بخش عمده ای از دیگر سوم بود که ساخته شده توسط یک کمک مالی از شهرستان.

چگونه TTC را تشکیل می دهند کمبود یکی از بسیاری از سختی سوالات پاسخ داده نشده رو به شهر.

همین ذغال سنگ نارس سخنگوی شهردار John Tory گفت: شهردار است "متمرکز شده است مطمئن شوید TTC و تمام جنبه های شهرستان دولت را بهبود یافتن از این بیماری همه گیر."

ذغال سنگ نارس گفت: حزب محافظه کار است "در تلفن روزانه با فدرال و مقامات ولایتی" به بحث اقتصادی در پاسخ به همه گیر و "در زمانی که این است که بیش از شهردار مشغول به کار خواهد شد برای اطمینان از حمل و نقل خدمات ما ساخته شده است قوی باقی می ماند."

سازمان های حمل و نقل در خارج از تورنتو نیز صدمه زدن به.

با توجه به کانادا, شهری, حمل و نقل, انجمن, این کشور ده تا از بزرگترین سازمان های حمل نزدیک به 80 درصد کمتر سواران در هر روز از قبل از شیوع و برخی از سیستم های گزارش داده اند که کاهش تقریبا 90 درصد است.

انجمن گفت: کاهش ridership نشان دهنده جمعی مالی از دست می دهد در حدود 280 میلیون دلار در هر ماه برای این کشور سازمان های حمل و نقل.

"این یک چالش مهم به خط پایین از سیستم های سراسر کشور به دلیل عملیات باید ادامه یابد. و در ادامه با فرکانس به اندازه کافی اجازه می دهد تا امن اجتماعی فاصله گفت:" مارکو d'angelo, مدیر عامل شرکت CUTA در انتشار اخبار.

انجمن گفت: این خواسته دولت فدرال برای حمایت مالی برای سازمان های حمل و نقل و "بحث ادامه خواهد داد."

یک سخنگوی دولت فدرال نمی تواند بلافاصله در پاسخ به سوال در مورد موضوع پنج شنبه.

به $17-میلیارد COVID پاسخ طرح برتر داگ فورد دولت پرده برداری کرد روز شنبه را شامل نمی شود کمک مالی برای اپراتورهای حمل و نقل.

اما در یک بیانیه نوشته شده است Christina Salituro سخنگوی حمل و نقل وزیر کارولین Mulroney گفت: دولت انتاریو است "از نزدیک نظارت" به ridership وضعیت است و "آمادگی برای حمایت از حمل و نقل ما همکاران."

"که گفت: ما هنوز در اوایل روز از پاسخ به این همه گیر" Salituro گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

حتی پس از پایان فوری بحران است و محدودیت در زندگی عمومی طراحی شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 برداشته TTC می تواند در مبارزه با ridership کمبود.

قبلی تجزیه و تحلیل توسط TTC نشان داده اند که در طول تاریخ ridership است که از نزدیک در ارتباط با کار و فعالیت و سطح اشتغال ممکن است دوباره بجای اول برگشتن بلافاصله. حمل و نقل استفاده نیز می تواند افسرده, اگر تعداد قابل توجهی سوئیچ را به کار از خانه به طور دائم پس از بحران گذشته است.

برخی از حمل و نقل ناظران می گویند که آنها دیده می شود این سناریو قبل از آن بازی نمی کند خوبی برای TTC. عضو شورا گرد پردازش (بخش 4, Parkdale-بالا پارک) گفت: زمانی که رکود اقتصادی از اوایل دهه 1990 شروع به خوردن به TTC ridership شهر در پاسخ به کاهش خدمات حمل و نقل و افزایش هزینه.

با توجه به قدرت پردازش است که باعث ایجاد یک چرخه معیوب است که در آن حمل و نقل کمتر قابل اعتماد منجر به کمتر مردم سوار است که به نوبه خود مورد استفاده قرار گرفت برای توجیه بیشتر سرویس کاهش است.

نتیجه این بود شیب دار ridership کاهش می یابد. در سال 1990 TTC انجام 459 میلیون نفر است. سال 1996 که تا به حال کاهش یافته است تقریبا 20 درصد به 372 میلیون و آژانس را به دست نمی 1990 مسافر سطوح دوباره تا سال 2007 تا حد زیادی به لطف پایدار ridership استراتژی های رشد که اضافه شده خدمات به منظور حمل و نقل جذاب تر آورد و سواران بازگشت.

"اگر ما را به اشتباه 1990s و قطع سرویس در پاسخ به (COVID-19) ما را به آنچه که به نام حمل و نقل مرگ مارپیچ" قدرت پردازش گفت.

Shelagh Pizey-آلن مدیر حمل و نقل گروه حمایت TTCriders توافق کردند که رهبران را مجبور به مقاومت در برابر خدمات برش و پیاده روی کرایه حتی اگر ridership باقی می ماند کم فوری پی COVID بحران است.

"ما نگران هستند که وجود خواهد داشت یک فشار به سمت ریاضتی اما ما نمی توانیم قبول خدمات بزرگ به کاهش TTC," او گفت:.

"ما می دانیم که وجود دارد این است که تقاضا برای بهتر حمل و نقل در سراسر شهر."

Leary گفت: این شهر بعید است که به تکرار اشتباهات سه دهه پیش در بخشی به دلیل "مردم باید یک درک بهتر از اهمیت حمل و نقل عمومی است."

اگر چه هنوز هم وجود دارد بسیاری از مجهولات در مورد چگونه این بیماری همه گیر را بازی Leary گفت که او امیدوار به بازگشت TTC سطح خدمات به سطح قبل از بحران پس اضطراری را تصویب کرده است.

"این است که نظری, اما من قصد دارم برای گفتن آره, من می خواهم به ارائه آنچه که ما ارائه شد," او گفت:.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن