مغلوب ساختن پیشی جستن Waives محیط زیست, بررسی با استناد به همه گیر اقتصادی اضطراری

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت پیشنهاد تغییرات زیست محیطی ملی و سیاست عمل در ماه ژانویه است. آخ

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت پیشنهاد تغییرات زیست محیطی ملی و سیاست عمل در ماه ژانویه است. آخرین اجرایی به منظور اجازه می دهد تا سازمان به چشم پوشیدن از الزامات بستر قانون برای سرعت بخشیدن به پروژه های زیربنایی. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

رئیس جمهور تهمت است هدایت سازمان های فدرال برای دور زدن الزامات برخی از کشور مهم ترین قوانین زیست محیطی. اظهار داشت: هدف این است که به سرعت در مسیر بزرگ جدید پروژه های زیربنایی اقتصاد به افزایش است که آمار سخت توسط اثرات این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما منتقدان سوال قانونی بودن حرکت می کند و می گویند آن را تعطیل ورودی از کسانی که تحت تاثیر چنین پروژه هایی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن منظور هدایت سازمان های فدرال به دنبال راه هایی برای جلوگیری از وقت گیر فرآیندهای ساخت و حمل و نقل و زیرساخت های انرژی از جمله بزرگراه, خطوط لوله نفت و گاز و سوخت های فسیلی صادرات پایانه است.

معمولا در پروژه های بزرگ مانند این نیاز به فرآیندهای طولانی تصویب تحت ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند (NEPA).

رئیس جمهور نیکسون امضا NEPA به قانون در سال 1970. آن نیاز سازمان به بررسی اثرات زیست محیطی پیشنهادی خود را اعمال و در نظر گرفتن جایگزین. آن را نیز به مردم می دهد یک فرصت برای دیدن چگونه یک پروژه ممکن است آنها را تحت تاثیر قرار میگیرد و آنچه که تصمیم دولت را باید. اگر یک پروژه را تحت تاثیر قرار در معرض خطر حیوان یا گیاه گونه های در معرض خطر عمل نیز ممکن است درگیر شود.

اما این رئیس جمهور است که در حال حاضر هدایت سازمان ها به دنبال راه هایی برای کار در اطراف این قوانین است.

"غیر ضروری نظارتی تاخیر خواهد ما را انکار شهروندان فرصت برای شغل و امنیت اقتصادی نگه داشتن میلیون ها نفر از آمریکایی ها از کار و مانع ما بهبود اقتصادی از ملی اضطراری" نوشت: رئیس جمهور در اجرایی خود را سفارش دهید.

قبلی رئیس جمهور را اعمال مشابه اورژانس قدرت اما در بیشتر راه های محدود.

برای مثال در سال 2014 در دولت اوباما خدمات پارک های ملی کردم اضطراری استثنا برای ساخت یک مسیر تخلیه در هاوایی پارک ملی آتشفشانهای به این دلیل که مسیر موجود خواهد بود پوشش داده شده توسط گدازه در 45 روز. حتی با اورژانس آژانس بود و نیاز به مشارکت عمومی و پس از آن تا به حال برای رفتن از طریق تمام NEPA روند.

توسعه دهندگان و صنایع طولانی شکایت این فدرال فرآیندهای پیشرفت بیش از حد به آرامی.

"امروز اجرایی به منظور فراهم می کند فرصت برای jumpstart ما بهبود اقتصادی با تضمین این که ما در حال بازسازی و نوسازی با آمریکا ساخته شده است مواد و تجهیزات مشاغل" گفت: ملی معدن, انجمن, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت غنی نولان. او به طور خاص ذکر "مس برای سیم کشی متالورژی زغال سنگ مورد نیاز برای فولادسازی و یا روی برای گالوانیزه."

گروه های زیست محیطی شد و سریع به انتقاد از سفارش.

"به جای تلاش برای کاهش درد یک ملت در بحران رئیس جمهور تهمت است که با تمرکز بر کاهش درد آلوده" گفت: جینا مک کارتی سابق سازمان حفاظت محیط زیست مدیر که در حال حاضر ریاست شورای دفاع منابع طبیعی. او به منظور سوء استفاده از قدرت اضطراری و گفت: از بین بردن محیط زیست بررسی است "کاملا بی معنی".

سفارش نیز به انتقاد از قانونگذاران دموکرات در کاپیتول هیل.

"رئیس جمهور تهمت برخورد یکی دیگر از ضربه به جامعه سیاه" گفت: تشکر. رائول M. Grijalva که صندلی خانه منابع طبیعی کمیته. او اشاره سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در جریان تظاهرات در سراسر کشور در بیانیه نوشته شده است.

"برش NEPA طول می کشد دور یکی از چند ابزار جوامع از رنگ برای محافظت از خود و صدای خود را شنیده فدرال تصمیم گیری تأثیر آنها گفت:" Grijalva.

منتقدان بر این باورند مغلوب ساختن پیشی جستن است با استفاده از پوشش همه گیر را برای تضعیف قوانین زیست محیطی او با آن مخالف است. دولت او در حال حاضر پیشنهاد بالا بردن سرعت NEPA بررسی است که او را به نام "ظالمانه آهسته و سنگین." و شده اند وجود دارد ده ها تن از طرح های پیشنهادی به عقب طیف گسترده ای از مقررات زیست محیطی. یکی دیگر از سازمان حفاظت محیط زیست روز شنبه خواهد آن را سخت تر برای توجیه محدودیت در آلودگی هوا است.

رئیس جمهور دستور می دهد سازمان های 30 روز به ارائه گزارش خلاصه ای از پروژه های است که باید تسریع شده است. برخی از کارشناسان محیط زیست می گویند این ترتیب به نظر می رسد آنقدر گسترده است که آن را ممکن است غیر قانونی. که بدان معنی است که, مانند, گذشته, بخشنامه ها, این یکی می تواند در نهایت در دادگاه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن