نیوفاندلند و لابرادور, گزارش یک روز افزایش COVID-19 موارد

هالیفاکس—مقامات بهداشتی در نیوفاندلند و لابرادور گزارش یک افزایش ناگهانی در COVID-19 نفر در چهارشنبه اعلام 32

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

هالیفاکس—مقامات بهداشتی در نیوفاندلند و لابرادور گزارش یک افزایش ناگهانی در COVID-19 نفر در چهارشنبه اعلام 32 جدید presumptive نتایج مثبت — تقریبا دو برابر استان قبلی در کل.

در منتهی الیه شرقی استان در حال حاضر در مجموع 67 موارد — که چهار نفر از آنها تایید شده است به عنوان مثبت است.

دکتر جانیس فیتزجرالد, افسر ارشد پزشکی بهداشت گفت: کسانی که تشخیص داده می شود در محدوده سنی هشت تا 78 و تمام شد recuperating در خانه.

فیتزجرالد گفت: مقامات بهداشت در حال تمرکز بر روی تماس با ردیابی مربوط به موارد شناخته شده به عنوان استان شمارش را افزایش می دهد.

"ما در حال مصاحبه ما شبکه گسترده ای برای اطمینان حاصل شود که ما شناسایی تمام موارد - به عنوان بسیاری از موارد به عنوان ما می توانیم - و برای کمک به محدود کردن گسترش," او گفت:.

"این واقعیت که ما در حال پیدا کردن بیشتر موارد در حال حاضر نشانه ای است که بهداشت عمومی در حال انجام کار خود را و که در آن کار می کند."

برتر دوایت توپ که شکایت در مورد مردم و کسب و کار اجتماعی نادیده گرفتن فاصله و انزوا سفارشات گفت: استقبال از او با ورود یک توفان برف که شد نگه داشتن ساکنان در خانه های خود.

نخست وزیر گفت که دولت او آغاز خواهد شد تعلیق مردم و رانندگان گواهینامه اگر آنها را نقض سلامت احكام است. که مجازات خواهد بود علاوه بر این به تازگی اعلام کرد جریمه.

"ما را به دقیقترین اقدامات است که ما باید برای حفاظت از ساکنان ما," او گفت:.

روز سه شنبه یک زن در غرب, Newfoundland دستگیر شده بود برای امتناع از ماندن در خانه پس از بازگشت از یک سفر خارج از استان است. سلطنتی, Newfoundland پاسبانان گفت: 53-سال دستگیر شد و در کرنر بروک و قرار داده شده در یک سلول زندان یک شبه.

او متهم شده بود با contravening بهداشت عمومی منظور در دادگاه ظاهر شد و منتشر شد شنبه صبح. او در حال برنامه ریزی برای بازگشت ژوئن 9 برای ورود به یک درخواست.

فیتزجرالد گفت: 44 از موارد در شرق Newfoundland مرتبط Caul مراسم تشییع جنازه در سنت جان که در آن فردی که آزمایش مثبت برای رمان coronavirus با حضور ملاقاتها در برخی از نقطه در بین ماه های مارس 15 و 17.

در Nova Scotia, 17 اضافی تایید موارد مشخص شد یکشنبه آوردن این استان را در مجموع به 68. در هر صورت در نوا اسکوشیا است که تصور می شود مربوط به سفر و یا متصل به اوایل موارد گزارش شده.

دکتر رابرت عجیبی استان افسر ارشد پزشکی بهداشت گفت: افزایش موارد در روزهای اخیر انتظار بود زیرا تعداد زیادی از مردم از بازگشت از مارس شکستن تعطیلات.

او گفت که به طور متوسط در این استان شناسایی فقط در دو تماس نزدیک برای هر مورد.

"است که به ما می گوید که مردم در حال پیوستن به خود انزوا (قوانین) و بسیاری از تماس آنها با داشتن درون خانواده" عجیبی گفت. "آن را به حداقل رساندن بالقوه برای گسترش COVID در جوامع ما است."

عجیبی گفت: Nova Scotia است که حدود دو تا سه هفته پشت برخی از این بزرگتر استان از لحاظ گسترش ویروس. او گفت: پایبندی به اجتماعی فاصله خواهد پرداخت.

"اگر ما با آن چوب برای چند هفته آینده ما باید این فرصت را به واقعا ماندن در مقابل این و به حداقل رساندن گسترش," او گفت:.

در نیوبرانزویک هشت جدید تایید موارد گزارش شده, آوردن که استان را در مجموع به 26.

برتر بلین هیگز گفت: این استان به دنبال خواهد داشت Nova Scotia سرب و منع غیر-ساکنان از ورود به استان مگر اینکه آنها در حال انجام ضروری خدمات.

او گفت: مرز چک انجام خواهد شد در نقاط ورودی مشترک با کبک جزیره پرنس ادوارد و نوا اسکوشیا.

"هویت مسافران را تایید خواهد شد, تماس, اطلاعات جمع آوری خواهد شد و مقصد خواهد بود ردیابی برای همه مسافران از جمله از طریق مسافران" هیگز گفت.

همانطور که برای کانادا و امریکا, مرز, گفت, همه, تجاری, ترافیک و خدمات ضروری در حال حاضر معاف.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در جزیره پرنس ادوارد تعداد کل تایید موارد افزایش به پنج شنبه به عنوان بیماری داشت در دو مسافران بین المللی است.

استان افسر ارشد پزشکی از سلامت دکتر هدر موریسون تاکید کرد که هر کسی پس از رسیدن در این جزیره از جمله بازدید کنندگان باقی می ماند و باید جدا از دیگران برای 14 روز.

"ما در حال بستن مرزهای خود به افراد دیگر, اما آنها نیاز به رعایت همان قوانین و همان پیام است که همه در P. E. I. کرده است و من می خواهم به مطمئن شوید که بسیار روشن است," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب