مغلوب ساختن پیشی جستن وتو لایحه ای را برای محدود کردن قدرت نظامی در برابر ایران خواستار آن بسیار توهین'

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت مذاکرات به خبرنگاران روز چهارشنبه در کاخ سفید است. استخر/گتی ای

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت مذاکرات به خبرنگاران روز چهارشنبه در کاخ سفید است. استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استخر/گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در چهار شنبه وتو قطعنامه که سرکوب شده اند توانایی های خود را به طور یک جانبه اقدام نظامی علیه ایران خواستار لایحه دو حزبی یک "توهین" حمله به او قدرت ریاست جمهوری.

"این بسیار توهین به وضوح معرفی شده توسط دموکرات ها به عنوان بخشی از یک استراتژی برای پیروزی در انتخابات در نوامبر 3 با تقسیم حزب جمهوری خواه. چند خواهان که رای برای آن بازی حق را به دست خود" رئیس جمهور در بیانیه ای گفت.

دو حزبی قطعنامه تصویب شده توسط هر دو مجلس نمایندگان و سنا نادر بود مقاومت مواجه به رئیس جمهور جنگ قدرت حتی پس از رئیس جمهور قول داد او را وتو کند. اندازه گیری معرفی شد در اوایل ماه ژانویه پس از دستور رئیس جمهور یک حمله هوایی به کشتن قاسم سلیمانی, یک ایران قدرتمند ترین و محبوب رهبران نظامی.

"دولت من گرفته اقدامات قوی در اقتدار قانونی برای کمک به نگه داشتن ملت ما امن, و من نمی خواهد با تصویب این قطعنامه که تضعیف توانایی من برای محافظت از شهروندان آمریکایی خدمات اعضا و منافع است. بنابراین وظیفه من این است که برای بازگشت S. J. پژوهش. 68 به سنا بدون تایید من."

این معلوم نیست که مجلس سنا ممکن است رای به تلاش برای نادیده گرفتن حق وتو رئیس جمهور اما نه مجلسی تایید اندازه گیری توسط یک حق وتو-اثبات اکثریت (دو سوم) وقتی که می گذشت در اوایل این سال است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب